Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akt zlomyslnosti

18. 11. 2011
19
52
6771
Autor
Kočkodan

 

Kdo chce nevidomého slyšet klít, hůl mu vždy vezme.

 


52 názorů

Kočkodan
17. 10. 2013
Dát tip Savage Flame
Nastestí neslo o štěně, protoze prastěné štěně je praštěně. :-) Nevím, zda jsi mela chut a cas císt komentáre, me osobne se ta následná diskuse moc líbila.

Kočkodan
19. 02. 2012
Dát tip
Musím se chca nechca priznat, ze jsem tvou poznámku o overování úplne nepochopil.

...vážně, neb je dost hajzlů, kteří si to ověří

Kočkodan
19. 02. 2012
Dát tip
Jestli zertujes, tak je to dobré, pokud to myslís vázne, potom se stal prusvih.

...to ne, ale kdybych nevěděl,že jsi krtek, tak bych netipl

Kočkodan
18. 02. 2012
Dát tip
Dík, to od tebe akt zlomyslnosti jiste nebyl. :-)

...jen jsem Ti přidal tip

Kočkodan
08. 01. 2012
Dát tip
Danke xanti (nebo radeji dík). :-)

xanti
08. 01. 2012
Dát tip
Aj skorem černý humor:)) T

Kočkodan
01. 12. 2011
Dát tip
Pro úplnost informuji, ze máme s Alesem krome literární geniality spolecné také i vousy. (Tedy kazdý jedny.)

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
Aleši, v tom přípradě netroškařím: hlásím rovnou tři! :o)))

Toscana: jistě by se našlo i pár zásadnější rozdílů :o) například piha na levé tváři...

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
FAE, tys tomu zase nasadil korunu! :o)))))))) A kdybych chtěla rajtovat na detailech, tak ti řeknu, že kníru mě pravidelně zbavují na kosmetice horkým voskem, takže i v tomhle ty rozdíly až tak velké nebudou, pokud by mě dotyčný potkal těsně před tím bolestivým zákrokem... :o))))))

8hanka
30. 11. 2011
Dát tip
:))))))))))))))))))))

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
K popravě nevidomého je potřeba použít slepé patrony... Toscanu a aleše v podprdě rozeznáte snadno. Číslo podprsenky je sice stejný, ale aleš-novák má fousy.

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Aleši, nevoditelného psa jsem měla jako holka... Nebyl zvyklý na vodítko a když udeřila nutnost, aby na něm byl, táhl tak zběsile, že málem uškrtil sám sebe. Po návratu z takové procházky zpravidla i při své jinak živosti (typický foxlík) upadal tak na hodinu do mdlob... :o))))

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Tě zklamu, Kočkodane, ale kvůli focení jedné fotky si kombinačku fááákt kupovat nebudu! :o)) Mi to vždycky přišlo jako z mého pohledu divně využitelný (spíš nevyužitelný) kus oděvu, takže jsem vášni ke kombinačkám (ani ke kombinačkám, protože jsem na technické věci totální lempl) nepropadla nikdy. JO, a může se slepý někdy chovat zaslepeně? Pokud ano, jak to v praxi vypadá? :o)))

Kočkodan
24. 11. 2011
Dát tip
Já to bral automaticky jako dalsí tvuj fórek – narázku na nekvalitne pracujícího vodícího psa. Vsak jsem si take jiz ríkal, co se s tím Alesem deje, to má fakt nejakou tvurcí krizi a ta mrcha múza na nej kasle? Stydím se za tu absurdní myslenku “Ales Novák – tvurcí krize”. 

mimochodem: byl jsem teď pár dní na horách, slepí lyžaři se snadno poznají podle bílých hůlek.

a já se zas omlouvám za nevOditelného psa :o)

Kočkodan
24. 11. 2011
Dát tip
No, uvidím ... Hlavne se ale omlouvám za absentující písmeno t v light.

když tak nad tím přemýšlím, tak stejně jako je Neffův Nevoditelný pes, tak pro tebe je i Neviditelný písmák...:o) to by skoro stálo za delší pojednání, nechceš se podělit o tvůj pohled na věc?

aby to nebylo překombinované...:o)

Kočkodan
24. 11. 2011
Dát tip Savage Flame
Navrhuji vám variantu „ligh“ – Toscana zverejní foto v kombinacce, Ales s kombinackama. Také jeste k tématu: Za vrchol stylovosti povazuji, kdyz se nevidomý prestehuje do slepé ulice.

jasně :o) a ještě jeden postřeh k tématu: když se nevidomý zamiluje, oprávněně se ho přátelé ptají "kam tě vede slepá vášeň?"

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
To je dobře, Aleši, byla bych nucena přiložit taky nějaké foto pro srovnání, a to se mi fakt nechce. Co kdyby to nějakou místní rozvrkočenou poetickou duši dorazilo tak, že už by pak žádnou báseň nenapsala...? To si nemůžu vzít na svědomí. :o))

má nevidomý všechna střeva slepá? obávám se, že Toscanu byste bez problémů rozeznali ode mne v podprdě. Foto nepřikládám :o)

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Hani, Aleš na podprdu jistě zareaguje, to by jinak nebyl on... :o)))))

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Do hry na slepou bábu (v tvým případě dědka) se ti teda motat nebudu, protože bych bídně prohrála - což člověka nebaví, ví-li to předem. Ale zase bych já tebe na hlavu porazila ve hře na Krvavý koleno, kterou jsme jako děti provozovali hodně často (v dospělosti už si jen díky vlastní zbrklosti a nešikovnosti občas přivodím krvavé koleno s malým K) :o)))))))

Kočkodan
23. 11. 2011
Dát tip
Kdyz jsem se zacetl do bonusu, rozhodne neprisel pocit hnusu. Dobrá Toscano, uznávám, radu vecí delat nemuzeme, ale v jednom jsme naprostá spicka – ve hre na slepou bábu. :-)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
TOSCANKOOO:)* Cakala som skor reakciu od Alesa... ked som si ho predstavila v podprde, rehlila som sa na cely dom:)

Toscana
23. 11. 2011
Dát tip Savage Flame
Kočkodane, ty zvííííře neblahý!!! :o)))))) Ale abys to měl i s bonusem, tak mě ještě napadlo: Může se nevidomý do někoho zakoukat? Může být nevidomý zahleděný do sebe? Může nevidomý čumět kde nechal tesař díru? Může překvapeně civět? Jak dlouho trvá nevidomému, než se někde rozkouká? Může mu být něco trnem v oku? Jak nevidomý kouká po holkách? Jak chytá nevidomý lelky, když je nevidí? Jak nevidomý maluje čerta na stěnu nebo straky na vrbě? Jak nevidomý honí bycha? Může nevidomý vyjeveně koukat? Může koukat jako vyvoraná myš? Může koukat jako opice do flašinetu? ..... tááák, a to máš za tu podprdu, hade! :o))))

Kočkodan
21. 11. 2011
Dát tip
Neveril jsem svým ocím, tolik komentáru mi myslím jeste neprislo. Díky za ne. Me osobne hul dosud nikdo nesebral. :-) Weleno, zlá urcite nejsi, ver gabi, nevidomí mají také smysl pro humor a smejí se i vecem, které se týkají zraku. Más gabi bohuzel i pravdu s tou kategorii, hádanky jsou blbost, já jsem chtel blbustky, ale doslo k prehmatu. Hani souhlasím s tebou, mne Toscana také nekdy pripadá jako Ales v podprde.

Chigwell
19. 11. 2011
Dát tip
Když zrovna není hluchej *

LadyLoba
19. 11. 2011
Dát tip
ale že ho to nase... když ten nevidomý nezačne klít, ale začne se smát :-)

8hanka
19. 11. 2011
Dát tip
Toscana, Ty si fakt dobra, normalne Ales v sukni:)* pre Teba:)*

renegátka
19. 11. 2011
Dát tip
ověřeno životem

Toscana
19. 11. 2011
Dát tip
Jedině v případě nevidomého platí, že dělá od nevidím do nevidím... :o)))))

sveřep
18. 11. 2011
Dát tip
humor vpravdě černý ...

gabi
18. 11. 2011
Dát tip
ale prečo Hádanka? Veď si nám všetko prezradil či máme hádať,aké sprosté slovo použije? :-) Blbůstky

gabi
18. 11. 2011
Dát tip
aaale, aj nevidomí majú zmysel pre humor skvelé tak*

welena
18. 11. 2011
Dát tip
já vím, že je to smutné, ale já jsem se prostě začala strašně smát...jsem zlá? :-( no nevím, každopádně TIP *

Toscana
18. 11. 2011
Dát tip
a může nevidomý zírat jako tele na nová vrata? :o)) *t

avox
18. 11. 2011
Dát tip
ouvej...

Alegna
18. 11. 2011
Dát tip
ano, taubla to napsala přesně Aleši, já myslím, že už ho přešel

může nevidomého přecházet zrak?

Taubla
18. 11. 2011
Dát tip
smutné, ale pravdivé

8hanka
18. 11. 2011
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru