Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak rychle uklízí vodník

02. 12. 2011
5
13
3012
Autor
Sršáň

Jak rychle uklízí vodník

 

Ten má ale hrozný binec

všude samý orobinec

čti to ještě o řádek

teď už tam má pořádek


13 názorů

8hanka
05. 12. 2011
Dát tip
Avox, dakujem, si mila, aj Renegatka mi poslala foto, aby som videla, co to je,dakujem, dievcata:)

avox
05. 12. 2011
Dát tip
8hanka - slovensky se to jmenuje "pálka", lidově se tomu nesprávně říká "rákos" květy vypadají jako doutníky :-))

8hanka
02. 12. 2011
Dát tip
mozno sa tam nastahuje aj nas Rybnicek a skonci sranda:) (primator Trencina, pri scitani sa mu par dusi stratilo, asi zdvihne dane, aby neubudlo penazi) Stale netusim, co je orobinec, asi to nebude nieco od slova binec, ci ano?

FAE BOMB
02. 12. 2011
Dát tip
a-n: Hlavně aby mu tam Národní výbor do těch nadměrnejch metrů nepřistěhoval několik tmavězelenejch vodníků ze Slovenska. To už by si rovnou moh' hodit pentli...

srozumeni
02. 12. 2011
Dát tip
vtipné...***

avox
02. 12. 2011
Dát tip
za ošatky z orobince dostal na trhu tři mince nekoupí si nové botky, ale čtyři flašky vodky přidal do ní puškvorec sám ji vypil, lakomec takhle díky orobinci skončil vodník v chudobinci :-))

navíc bude platit větší domovní daň za nadměrné metry

FAE BOMB
02. 12. 2011
Dát tip
Původně měl rybníček vo průměru patnáct a hloubce dva metry. Teď to má průměr padesát a hloubku něco přes deset. Samozřejmě nemoh' tušit, že je ten rybníček plnej munice z války...

chtěl to mít rychle, no...

FAE BOMB
02. 12. 2011
Dát tip
a-n: Asi to nebyl dobrej nápad, čistit rybník dynamitem...

po úklidu orobince mačká kliku chorobince

FAE BOMB
02. 12. 2011
Dát tip
Přečet' jsem si první dva řádky a stačilo. Že sem s takovou blbostí vůbec lezeš?! Tohle je seriózní kategorie! Zkus to ve vázanejch verších, tam z tebe budou mít radost!!! :-)) *

avox
02. 12. 2011
Dát tip
aby uklidil ten binec stačí sklidit orobinec? když si sáhne na dno všude samé bahno... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru