Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sminutí

15. 12. 2011
24
11
2262
Autor
Santi€
tak dlouho se křeše
kamenem o srdce:
na okamžik
jsme se sminuli
 
ty – dílek z docela jiné skládačky
nepasuješ mi do představ
 
a já už se s někým
držím za ruku

11 názorů

Santi€
11. 05. 2013
Dát tip

.


Markéta
23. 12. 2011
Dát tip
křesání kamenem až tzv. "přskočí jiskra", to je tak hovorově zapoužíváné, že dát to do básně by potřebovalo opravdu velký potenciál a svébytnost uchopení, aby to vyznělo dobře. další svě sloky nenesou takřka nic a jsou téměř dětské, tak jako vyznění celého tohoto textu. Tato je asi nejslabší (z těch co jsem viděla)

v zivote jsem neslysel slovo "sminout" (je to sloveso, ze?) ale podle toho cos napsala, uz vim co znamena :)

Petr.II
18. 12. 2011
Dát tip
jo, proč ne, ... poslední opět "děsivá" T

Kiv Čitrem
16. 12. 2011
Dát tip
"tak dlouho se křeše/kamenem o srdce" mi připomíná Skácela... "Sminutí" je nádherné slovo - je v něm vše, krátké souznění, rozloučení, lhostejnost... Kdyby bylo po mém, nechal bych jen tu první sloku. Bylo by to náznakovitější, záhadnější, přesto by čtenář tušil, o čem je řeč.

a2a2a
16. 12. 2011
Dát tip
první sloka s hezkým využitím známého rčení ...tak dlouho se chodí..., to je šikovný nápad, horší je to u mne s tím ...sminutím... přijde mi to jako novotvar za každou cenu, jakkoliv obsahem sedí, ale zbytečně strhává na sebe větší pozornost na úkor vnímání celku. druhá sloka taky šikovná, třetí už hodně omšelé. A ještě jedna věc, že kromě prvního verše další část postrádá metaforu, je to všechno jaksi hodně napřímo.

OK.

nostalgik
16. 12. 2011
Dát tip
křísnutím už vzkají jen chladné jiskry, když tě jiná ruka podrží ***

pété
16. 12. 2011
Dát tip
mne by zase klidne stacila ta pulka prvni...tam je receno temer vse.... t

srozumeni
15. 12. 2011
Dát tip
Pro mě hodně pěkné...***

Honza_Princ
15. 12. 2011
Dát tip
cha! hodně se mi líbí druhá půlka v první bych ještě něco malinko ... přidal posunul nevim sminutim to neni :) **

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru