Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bigbítová vzpomínka

26. 01. 2012
24
40
3977
Autor
Čudla

Vzpomínka na mládí, kdy jsem jezdil za bigbítem kam se dalo..Takový únik před realitou..Včera jsem si taky pouštěl rock n roll, abych se vymanil z blbé nálady.. Je to jen takové nostalgické vzpomínání...

Zas za zábavou davy táhnou

hasnoucí nebe nad hlavou

v ruce jen láhev poloprázdnou

nabití dobrou náladou

 

Nikdo se neptá na dálku

vždyť všude jezdí vlak

pod stolem kupa spacáků

 

Nůž decibelů rozťal ticho sálu

světla se modře rozsvítí

a tahle muzika, ta má páru

kdo bigbít hrál, to dosvědčí

 

Hrajem dál

zábava neusíná...


40 názorů

kadeřavá
06. 12. 2022
Dát tip

Hezká vzpomínka ,ale za muzikou se dá jezdit i teď.Jezdim na fesťáky a budu jezdit pokud to půjde:-)


Martas1985
03. 05. 2014
Dát tip

dnes málo bigbítu

*


Čudla
29. 01. 2014
Dát tip

alcap on e bigbít je můj život.. díky..


alcap on e
29. 01. 2014
Dát tip

JO tip :)


Čudla
23. 02. 2013
Dát tip

Benetko na to se nedá zapomenout..jsem stále rocker srdcem i duší..Díky za návštěvu..


Benetka
23. 02. 2013
Dát tip
Nůž decibelů rozťal ticho sálu - PĚKNÉ! Jojo-taky nostalgicky vzpomínám...

Čudla
08. 12. 2012
Dát tip

Františku Oldřichu děkuji. Myslím, že jsme naladěni na stejnou vlnu. To mě těší. A rád Tětady zase uvidím.


Čudla
28. 08. 2012
Dát tip
Jo, to bude asi tak. Taky už nejsem nejmladší a tohle je vážně vzpomínka na 70. léta minulého století. Ale krásná. Ten bigbít mě drží dodnes. Díky za zastavení.

To je jak představa o tátovi v minulých letech :) *

Čudla
23. 05. 2012
Dát tip
Rajmunde díky za koment. Jde mi z toho hlava kolem, ale snad jsem se v tom zorientoval.Ještě jednou dík.

Rajmund
23. 05. 2012
Dát tip
Cheche, říkávám: rodino, nasazuju sluchátka... Čudlíku, ty Tvoje studie mezilidských vztahů jsou tak průzračný. Tuhle Dědeček do toho dával květnatý koření, do těch textů vo lidskejch sexech. Ta průzračnost se jeví obecná, Dědek peprnej, já to nerozetnu. Janda zpívá, že k nám dvěma patří i ten svět okolo. Dyž někdo furt chodí do hlubin svých duší, tak ho časem začne strašit o půlnoci Jung. Nebo Sartre. Ale jsou tu nevzdělaní národové domorodí, kteří souloží veřejně a mýticky.,,a ještě vymejšlej prasárny, jak by děla církev..

Čudla
06. 03. 2012
Dát tip
Jo kde jsou ty časy..Dík

hhhm!*

Čudla
18. 02. 2012
Dát tip
Jo, kdeže loňské sněhy jsou? Ale vzpomínky nám nikdo nevezme.

koloušek
17. 02. 2012
Dát tip
To bývaly časy, také vzpomínám si...T*

Čudla
09. 02. 2012
Dát tip
Marku přesně tak..

MarK.
09. 02. 2012
Dát tip
..rock & roll forever .. *

Čudla
01. 02. 2012
Dát tip
Hanko díky.

...dědku ;)

Tony.cs
26. 01. 2012
Dát tip
Hlavně jich moc neznám :-). Vy mamči jste dobré, pokud se vám povede vychovat ne nezkaženého člověka, ale člověka vůči hnilobě odolného.

Alegna
26. 01. 2012
Dát tip
chápu vás oba :-) a doma mám taky něco v bledě modrém, asi jsem špatně vychovávala, ne pro dnešní dobu, hm

gabi
26. 01. 2012
Dát tip
aj slušne mluvit o ostatních za jejich zády je neslušné?hm hm, to som nevedela :)

Tony.cs
26. 01. 2012
Dát tip
gabinko já vím, ale o těch ostatních je neslušné mluvit za jejich zády :-) Alegna mě chápe vidíš? :-)

gabi
26. 01. 2012
Dát tip
môj milý blázon a magor :) rozumiem tvojim pocitom, ale verím, že nie si jediný, mám tri dcéry...chápeš

Alegna
26. 01. 2012
Dát tip
samozřejmě, že kromě tebe :-),jj. je to škoda

Tony.cs
26. 01. 2012
Dát tip
Gabinko já jsem blázen v dnešním světě. Nostalgik, romantik, nechlastám, neberu drogy, miluji celým srdcem, nepodvádím, nelžu, jsem věrným přítelem a jsem trochu magor. Ano mám pocit, že nezapadám do dnešního světa :-)

gabi
26. 01. 2012
Dát tip
* Toníku - všetci sú blázni, len ty si lietadielko? :)

Čudla
26. 01. 2012
Dát tip
Alegno a Tony.cs i ve mně vyvolávají vzpomínky na ty časy, kdy jsme vymetly každou zábavu a hlavně si myslím, že jsme se umněli bavit, nostalgii. Ale jsou to vzpomínky, co nám nikdo nevezme.

Tony.cs
26. 01. 2012
Dát tip
Já sám zpívám v kapele a musím říct, že návšťevnost zábav je mnohem menší než za starých dob.Pamatuju to sice jako špunt, ale pamatuju. Dnes musí být pět kapel, aby si každý přišel na své a zábavové skupiny, přebírající známé písničky, tak ty už mají také mizivou účast. Jiná doba, málo peněz, mladí jsou divní...teda kromě mě :-)

Alegna
26. 01. 2012
Dát tip
taky cítím nostalgii, bylo to fajn

Čudla
26. 01. 2012
Dát tip
Vendulo máš svatou pravdu, kdo to nezažil, nepochopí. A Tony.cs ty máš taky pravdu, bohužel.

Tony.cs
26. 01. 2012
Dát tip
Paráda. Dnes už to tolik není no, bohužel. *

Čudla
26. 01. 2012
Dát tip
Kluci dík..

Petr.II
26. 01. 2012
Dát tip
jo -

Čudla
26. 01. 2012
Dát tip
srozumeni d2kuji.

srozumeni
26. 01. 2012
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru