Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve jménu

02. 02. 2012
7
10
2546
Autor
j.nikdo

Ve jménu života se rodíme

Ve jménu lásky milujeme

Ve jménu krásy tě Bůh stvořil

 

Ve jménu pokušení jsem tě potkal

Ve jménu blízkosti jsme si povídali

Ve jménu něhy hladili

 

Ve jménu radosti jsme se smáli

Ve jménu vášně po sobě toužili

Ve jménu čistoty se nemilovali

 

Ve jménu věčnosti všechno jednou končí

Ve jménu bolesti jsi mě zradila 

Ve jménu čeho napsal život takový scénář?


10 názorů

justyou
03. 04. 2017
Dát tip

***


justyou
03. 04. 2017
Dát tip

*


j.nikdo
15. 01. 2013
Dát tip

No, jo, život je asi fakt jedna velká zkouška... Ale díky za přečtení a tip.


ASUN
14. 01. 2013
Dát tip

Ve jménu zkoušky...asi...píše život tento scénář... :-) ASUN


j.nikdo
30. 05. 2012
Dát tip
odměna od krále vždycky potěší :-). Díky za návštěvu a tip.

Ve jménu krále dostaneš tip :)

Dave Lister
21. 04. 2012
Dát tip
ano. Já myslím ale že odpovědi jsou příliš mnohovrstevné na náš omezený rozhled a malé lidské srdce, ano, vědět, tak už asi jsme někde v jiné dimenzi..

j.nikdo
21. 04. 2012
Dát tip
Básnička je jen taková hříčka, i když má realný podklad. Ale k Tvé otázce, "Proč" a "Ve jménu čeho" je dost blízké, ale při našem povrchním vnímání světa odpovídáme na obě otázky zase více či méně povrchně. Kdybychom uměli vždycky proniknout až do podstaty, tak už bychom tady asi nemuseli ani být :-)

Dave Lister
20. 04. 2012
Dát tip
Ach jo..toužili a nemilovali, to se stává.a zrada jen ve jménu bolesti? to je divný scénář. Ale myslím že pořád život překvapuje, podobnými způsoby, jiné variace, někdy život zasazuje rány a my si je uvědomíme až pak..zajímalo by mě, co by řekla ona postava z básně, taky by říkala ve jménu bolesti?ale to je asi to, co se nikdy člověk nedoví.Ve jménu čeho lidi zrazují ??a proč? Možná je proč to nejpodstastnější, to, na co se furt ptáme všichni..nebo se pletu, ale já jsem holt šťoura.

Ve jménu všeho, co známe. To je život. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru