Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Leden 12 - Vyhlášení

21. 02. 2012
4
18
2595
Autor
Tragicus

     Za měsíc leden roku 2012 byl povídkou měsíce zvolen text Tichá noc autora Tragicus 22 body.

     Celkové pořadí:

Tichá noc - Tragicus (22)

.fragment. - .duke. (20)
Vřeštěv - Květoň Zahájský (17)
Strom - kuti (16)
OTEVŘENÝ POKLOPEC VE SVĚTE LITERATURY - Měrka_out (5)
Půlnoční - Kamil Sikora (5)
Beruška - Madlen7 (3)
Víš to? - zenda (3)

     Hlasovali: .duke., baaba, bestye, Big_George, DavidPetrik, fly_through, Fruhling, Janina6, Kamil Sikora, Kiv Čitrem, K3, Lakrov, Pipo, Pomerančová, Rášek, StvN, Tragicus, VůněSlov

     Část hodnocení uživatele DavidPetrik nebyla započítána vzhledem k absenci komentáře.

     Gratulace vítězi, díky hlasujícím.

     Je možno zasílat nominace za měsíc únor, který pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.


18 názorů

.duke.
22. 02. 2012
Dát tip
Aha, toho jsem si nevšiml, tak pak je to v pořádku. ;)

Tragicus
22. 02. 2012
Dát tip
Díky za gratulace. Rášek: Samozřejmě, že to mám podle abecedy, vypadám jako nějaký anarchista? :) .duke.: Jsi ty pravidla moc dobře nepročetl, co? :) "g) Hlasování "po termínu" se započítat mohou, pokud ještě nedošlo k vyhlášení výsledků." Je to běžná praxe od počátků PM, teď to máme dokonce i v pravidlech.

.duke.
22. 02. 2012
Dát tip
Tragiku, podle pravidel bych se měl od druhé a třetí místo dělit s Květoněm Zahájským (hlasoval jsi již po termínu, tudíž tvé tři body mi nenáleží). Tak to, prosím, oprav ať je to košér. Díky!

.duke.
22. 02. 2012
Dát tip
rá: ta první strana je dostatečná odměna.. triko s pm fajn, ale písmák existuje především virtuálně.. tudíž triko nikomu v reálu moc nepoví.. navíc já nějaký nápisy na trikách moc nemusím ani

Fruhling
21. 02. 2012
Dát tip
Pokud bych někdy něco jako vyhrál, tak mi úplně stačí flaška. A doufám, že se dá nárokovat recipročně.

StvN
21. 02. 2012
Dát tip
Kamile. To je jako dobrej napad. Ale za prve bych teda uvital, pokud nekdo prisel se serioznim grafickym navrhem pro pm a za druhe by nejspis nekdo musel zaridit i tatrika. Nemam problem to zaplatit a rozeslat, ale nemam cas to resit. Vim, ze to zni jako klise, ale je to tak. Mozna nekdo z akademicke pudy by mohl mit cas tohle poresit.

.duke.
21. 02. 2012
Dát tip
bych byl proto, aby si nechal vítěz dycky vykérovat "PM" někam na tělo

Možná by to chtělo popřemýšlet nad nějakou cenou. Takové tričko, s logem Písmáka, a nápisem "Vítěz povídky měsíce", by mělo svou hodnotu. Navíc to pořídíš cca za 2 stovky, což je dnes komická suma.

Janina6
21. 02. 2012
Dát tip
Gratuluju. Tobě obzvlášť, ale i nám všem :-)

Fruhling
21. 02. 2012
Dát tip
Tož gratulace, alespoň tentokrát nemusím posílat avízo vítězi .)

Tragicus
21. 02. 2012
Dát tip
Rášek: Vidíš, to jsem chtěl vlastně také pochválit. Asi ten .duke.ovův nápad opravdu zafungoval. A jinak tedy díky. :)

.duke.
21. 02. 2012
Dát tip
Perfect.

StvN
21. 02. 2012
Dát tip
Perfect.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru