Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opožděné blahopřání Jiřímu xvátku

25. 04. 2012
9
18
1758
Autor
MKbaby

V zemi zeje temná díra,
kolem lezou hadi,
tahají z té díry štíra,
on však na ně kadí.

Syčí na něj: "Dneska mají
všichni hadi, štíři
běhat venku, protože má
svátek svatý Jiří!"

Ozvalo se temně zdola:
"Toť den sice slavnej,
nedělaj však ze mne vola.
Já jsem pravoslavnej!"


18 názorů

podezdívka
24. 09. 2012
Dát tip
mooooc pěkný! *

MKbaby
06. 05. 2012
Dát tip
To není z mé hlavy; jak říká Květoň, nějak se to vžilo, ale už netuším, kdo je autorem. Nicméně se pokouším tímto heslem řídit :)

8hanka
06. 05. 2012
Dát tip
"rozčilování je zločin páchaný na vlastním zdraví pro cizí blbost" aha ho, klasika jedneho :)*

MKbaby
02. 05. 2012
Dát tip
Uf :) Každou chvíli něco vysvětluji své malé dcerce a otázky PROČ mne neustále pronádsledují. Občas tedy už nedokážu rozlišit skutečné nepochopení od laškování. Neboj se, vysvědčení inteligenta ti mohu na přání vystavit :) Jinak já jsem taky každou chvíli na někoho nasrán, avšak už nejde o permanentní stav, což je úžasné. Pomalu a velmi ztěžka se totiž učím, že rozčilování je zločin páchaný na vlastním zdraví pro cizí blbost :)

8hanka
29. 04. 2012
Dát tip
uff, vidim, ze ma povazujes za totalneho idiota:)))) Povodny zmysel som samozrejme pochopila hned aj ja, nasieram sa permanentne na kohokolvek, kedykolvek a cokolvek, len som si chcela predstavit to vsetko v prvotnom zmysle slova, chapes? A ked si na niekoho nasrany, tak by mal byt predsa exkrementami polepeny on a nie Ty:))) Ale uz radsej mlcim:)

MKbaby
28. 04. 2012
Dát tip
Znamená to, že ti nahoře toho dole rozčilují a on jim nehodlá věnovat pozornost. Nejde tedy o činnost spočívající v transportu biologického odpadu směrem vzhůru. Když jsem nasrán, také to neznamená, že jsem polepen exkrementy :)

8hanka
28. 04. 2012
Dát tip
ale stale neviem, ako to dokaze z diery smerom nahor a este na nich zvrchu, to je pre mna prilis:)))

MKbaby
28. 04. 2012
Dát tip
8hanka: Neboli hází bobek, prdí, kašle :)

8hanka
26. 04. 2012
Dát tip
bejby, ale to je predsa to iste, Kckodan to pochopil:)

Kočkodan
26. 04. 2012
Dát tip
Tento den je pro mne pomerne dulezitý. Hanko, fyzikálne más úplnou pravdu, to je asi neproveditelné...

MKbaby
26. 04. 2012
Dát tip
8hanka: výraz "sere" by byl příliš drsný :)

Pro zasmání moc pěkné*

srozumeni
25. 04. 2012
Dát tip
***

8hanka
25. 04. 2012
Dát tip
mam problem - ako moze na nich kadit, ked on je hlboko v diere a oni nad nim?

Čudla
25. 04. 2012
Dát tip
/*

Diana
25. 04. 2012
Dát tip
Bezva! Vtipné, krásně plyne, každý Jiří by měl z takového přání radost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru