Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod Pivkovkou

11. 05. 2012
1
1
806

 

 

 

                                           Prosinec

 

Parádní pátek počal, právě piju pivo - * pohostinství Pod Pivkovkou. Prohlížím prastarou pivnici, přemýšlím :

„Podlaha potřebuje předrátkovat, podhledy přebarvit, palubky přišroubovat, podnapilí pijáci Praděda probrat, putyka prostě potřebuje poopravit.“.

„Pivní patrioti pijí Pod Pivkovkou pouze pivo!“, pravil proti pijcům Praděda praotec Pižla.

„Pod Pivkovkou půjde pít pivo pouze po propláchnutí pivovodu“, protestuje přiožrale pán Prkoň,  pijící právě patnáctého panáka Praděda.

„Pindáš píčoviny, Pod Pivkovkou pijí pivo poctivý pivaři pořád“, protiřečí právě přicházející pingl Pája.

Prkoň protáhl po pinglovi pohled, provokativně poplival podlahu  pomazánkovou paštikou.

„Pr, panáčku, prrrrr, potřebuješ plivat po podlaze ? Pch, potřebuješ praštit pěstí po palici, plesnivej papriko !“, plísní pijáka Pižla.

„Prkoň provinile pravil : „Platím!“

Poplatil patnáct Pradědů, poté poodešel před pohostinství.

                                                  

 

Prima předhazuje pomluvy plácané politikem Paroubkem proti protistátním pijavicím, prostě předvolební plky.

„Přepněte program, přepněte program“,  prosí připitoměle pan Plášil, penzista. Pingl přinesl přepínátko, pak Pepa Plášil, před půlminutkou před pisoárem pomočenou pazourou, program přemáčkl. První program předvádí pokoukáníčko! Památné Postřižiny. Pepin, pán pivovaru, právě papá prdelačku, pije pivo.

 

Před pinglem Pavlem práskají perutěmi protivné paničky.

„Přepepřili polívku, přepepřili polívku!“, protestují.

 

  

„Pch, pitomost, plácáte pitomosti“, protestuje pingl „ přepepřili přece pouze předkrm“.

Prďola Prokop prdí proti prázdnému půllitru, Prďolová Petra prská plky proti prdění.

Posléze pingl přinesl protivným paničkám přesolenou plec.

 

Polena praskají, plameny prskají prostě prosinec.

  

Pedagog pedofil Pirožek pohladil potajmu prdelku patnáctileté Pavlínky Polívkové. Pavlína potřebuje poopravit pětky, propadá přírodopisem. Po prdelince překontrolovala Pirožkova pazoura Pavlínčinu podprdu. Potom pedagog přislíbil Pavlínčiny pětky přeškrtat.

Pavlína původně přišla pro papínka. Paní Polívková potřebuje pomoci přenést postel, poněvadž podlaha pod postelí plesniví. Pepík Polívka popřemýšlel, protože právě prochlastal poslední prachy. Pak poslal po Pavlínce paní Polívkové písmo: „ Přijdu, připrav peníze, potřebuju poplatit pivča, potom, pravděpodobně pozítří, přenesu postel“.

 

Před pinglem Pavlem práskají perutěmi protivné paničky.

„Přesolili plec, přesolili plec“, protestují proti „pork“ porci propečeného pašíka.

„Pch, pitomost, plácáte pitominy“, protestuje pingl „ přepepřili přece pouze předkrm“.

 

Polák Piotr playe pool proti Portugalci Pablovi. Po poledni plní prázdné půllitry pošahaný porybný Pírko.

Pod pípou prcá Pankrác Pisátko Přemysla Papírníka. Pozoruji Pankrácovu povislou plnoštíhlou prdel.

„Pfuj, prasáci pojebaný!“, pliju podrážděně párátko pod plnou pánev palačinek.

  

 

Podmírečný půllitr proletěl proti Pírkovi. Perdou praskla porybnému palice.

„Pomóc, pomóc!“, píská Pírková.

Přijela pohotovost.

Pírková povykuje:

„Příště perte Pírka přes prdel, pitomci!“

„Pár pátků prospí“, prohodil přivolaný primář Peroutka, právě provádějící první pomoc.

„Proč právě Pravoslav, proč Pravoslávek ?! polohlasně píská Pírková před polomrtvým pantátou

Pak přijela policie.

„Pánové, proč pohazujete půllitry po pivnici, proč ? ptal se poručík Pňouk.

„Proč, proč, protože Pírko plní půllitry pitomě, plní půllitry přes půl pěnou, prostě podmírečně, parazit !“

Po hodině promlouvání, přetřásání podstaty příběhu, předvolal Pňouk půlku pohostinství, prý preventivně.

 

Pohotovost pryč, policie pryč, prostě první prosincový pátek. 

 

Pohostinstvím prochází pan Pivoda, přináší přehrávač Philips. Pivní povaleči pleskají pařáty.

„Paráda, paráda“, poklonkuje plná pivnice Pivodovi, proutně propojujícímu přijímač -* přehrávač.

„Po poledni promítneme proutníkům porno“, prohodil Pivoda.

„Popopoporno?“ pokoktává Pepa Plášil,“pepeperverzní píchání, pípíglování, prprcání, pípípíči, pipindy, pipipinďoury, pypypyje, penisy ?“

  

Pingl, přidržujíc prokouřenými, páchnoucími paznehty plné půllitry, překročil pod pípou prcající pány, putuje putykou, před panem Pícalem položil pivo Prazdroj. Pícal pracuje pro plzeňskou pobočku Panasonic.

Pomluvač Pikulík potichu pravil příteli Petrovi:

„Pícal pod pařátku prodává podpultové přehrávače pod padesát procent původní provize“.

 

 

Pankrácův proud prýští pod pivním pultem. Přemysl papírem přetírá pobryndanou prdel.  Pankáč Plečka pacifikoval přihřátiny peckou pod pupek.

„Prásk, prásk“, padají palubky.

„Pánská píča, pánská píča“, putyka plísní pokřikem Přemysla.

 

Po partičce prší potěžkal Pepík Pandrhola pí Prďolové pravé prso. Prokop Prďola protestoval, pitomec. Pepík polaskal pěstí Prďolovu pusu.

„Prásk, prást, prásk, prásk, prásk“, pět přiměřených podpásovek pacifistovi Prďolovi pasírovaného Pepíkovou pěstí přes parket putyky.

„Prosím, pomóc!“ pískal Prďola.

 

Pohostinstvím prochází pekař Prouza, prý při práci pije patnáct piv.

Přiopilý Pavel Potužník potichoučku pošeptal paní Pytlové:

„Pětapadesátiletý pardál, pytlák Podhorský, prý praštil prase pažbou pytlačky přes prdel - * přesnou prdou praskla praseti pumpa.

Pravda pravdoucí ! Plné pekáče přesně praštěného prasete -* poezie. Pingl Pavel podává porci propečeného prasete. Putyka promaštěně pomlaskává. Prostě paráda.

Po papání piju páté pivo.

 

Pijan Podhůrský padl před pisoár. Při pádu porazil patou protézy pravnuka politologa Peciny. Padnuvšímu Petr Pilát pod pusou pomočil pihy. Před pivnicí, pod přístřeškem poblil páchnoucí podmosták Petiška přihlížejícího Purkrábka.

Poblití, pochcaní poodešli pod pavlač putyky, pak parfémovali puch.

„Pro pána“, prostě příšerná podívaná.

„Prasáci, primitivové!“, prskala prasečkářka Procházková.

 

Podvečer.

 

Potkani počali pobíhat pod papučemi příštipkáře Platejze.

 

Piju patnácté pivo, pepermintku, plním pupík přemaštěnými párky. Potom pokukuju po podivínovi Petrovi Prdelníkovi, protože právě piluje pilníkem potřeštěné Pavle Podskalské prsteníček -* pedikúra.

 

                                                      ----------------------------

 

Počíná ples.

Plešatý playboy pěje písně. Proti pěvci pískají provokativně páprdové Píseň práce.  Pět pantátů píská pusou, pět píšťalkou. Po první písničce patnáct paní paří po parketě. 

Pod pavlačí przní pankáč Plečka patnáctiletou pionýrku pannu Petru Pelikánovou.

 

Ples pokračuje.

Plný parket péruje pleckem  podle plešatého pěvce, pozounista přidává. Páry právě paří polku.

 

Pan Plechatý prohledává půdorys putyky, potřebuje pí Plechaté pomilovat pindu postaveným pyjem, přičemž Pavlína Plechatá průjmově prdí před pohostinstvím. Přichází Pepík Přikryl, podává Plechaté pět protiprůjmových prášků. Plechatá poděkovala, posadila Přikryla pod platan proti památníku, poté pootevřela Pepíkovi příklopec. Pepíno pazourou polaskal Pavlíně pupek. Pavlína pomohla Přikrylově pařátě prozkoumat propocený podvozek. Pak pohladil prastarý pahorek. Poodešli pod paraván. Pepíno píchá pod provizorní přikrývkou připosranou prdel pí Plechaté. Prasata! Pažemi Pavlíně přidržuje průjmovou přirážející prdel.

 

Pozor ! Překvapení ! Pěvce přepadla padoucnice. Padoucnicí pajtlující postava padla. Přivolaná pomoc přijela pozdě. Pěvec, Pavel Přibil, při poskytování první pomoci prohrál. Přes pěvce přehodili prostěradlo. Plačící paničky připomínají pohřeb.

 

Pořád piju patnácté pivo, pepermintku, plivám párky.

 

Půlnoc

 

Půjdu pryč. Padám přes popelnici podél plakátu politika Paroubka. Přiožralým, právě procházejícím pijákem poblitý Paroubek přísně pokukuje.

Plísním politika:

„Polib praseti prdel Paroubku !“

Padám pryč. Padám, padám……….padám…….

 

Parádní počas po pátku. Právě piju pivo. Prostě prosinec.

 

* pomlčka

 

 

 


1 názor

pro pána! pozoruhodný počin, pardále!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru