Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Květen 2012 - Vyhlášení

21. 06. 2012
0
18
2254
Autor
StvN

Hlasovali: Danny, Zdenda, Fruhling, Janina6, Patrik von Oberklee, Lakrov, K3, StvN, Skarabea, DavidPetrik, Pomerančová

 

Dorty MezzoMix 5    
Gotham Bohouš Krejza 12    
Half Dome DavidPetrik 7    
Paradox CassiusRomarius 4    
Sýkorka nad horami Whitesnake 2    
Veliká Magdaléna Zdenda 8  

18 názorů

StvN
28. 06. 2012
Dát tip
Cale - trochu pozdě. Máš na tom stavu stejný podíl jako kdokoliv jiný.

Cale
27. 06. 2012
Dát tip
ano, svět se skutečně řítí do pekla, pokud vyhrávají/líbí se podobné povídky, jako je ta od B.Krejzy a to, že je na titulní straně a tak je to první, co příchozí, zdejších úchylů neznalý, návštěvník vidí, je už perverze na entou jinak ta povídka je prachobyčejná masturbace ve stylu, čím hůř, tím líp nic nového pod sluncem co tu pochybnou soutěž zrušit, členové paranormálního výboru ?

DavidPetrik
24. 06. 2012
Dát tip
@Kamil: netusim, proc jsem od Vas dostal avizo. Vitezstvi povidky "Gotham" vychazi z hlasovani ctenaru. Pokud Vas zajimaji konkretni nazory ctenaru na tento text, odkazuji Vas na komentare pod nim. At se Vam dari.

unisex
24. 06. 2012
Dát tip
já se kamile nesnažím psát literární názory. tvoje dedukce stran kognice mi opět potvrzuje domněnku deficitu intelektu. písmácké prostředí ti nakonec umožňuje svobodně se projevit - napsat např. že dílo je "sračka". prima, že máš na tomhle serveru prostor.

Fruhling
23. 06. 2012
Dát tip
Čím víc názorů, tím méně vědění.

Unisex: 1. Nejprve slohově. Buď "naznačuje deficit", nebo "ukazuje na deficit", "naznačuje na deficit" je literárně kostrbaté. 2. Dále logicky, "kognice" znamená "poznávací schopnost", čili i poznání nicoty jest poznáním. Ale jinak s tebou souhlasím. Mít vlastní názor se dnes nenosí:)))

unisex
23. 06. 2012
Dát tip
možná bude kamile problém u tebe.. číst něco třikrát a nepochopit, to naznačuje na deficit intelektových schopností.. pravděpodobně tvá kognice nebude schopna pojmout ani případné vysvětlení..

Janina6
23. 06. 2012
Dát tip
Kamile, vyhrála proto, že jí čtenáři dali nejvíc bodů, a svoje důvody vysvětlili v komentářích. Ale můžu tě uklidnit, nejsi sám, komu se to nelíbí, sešlo se u ní hodně protichůdných názorů.

Nemůžu si pomoct, ale vítězná povídka mi přijde jako sračka. Četl jsem ji 3x!!! abych pochopil, proč vyhrála a stále to netuším. Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji!!!

Gratulujem!

Edvin1
22. 06. 2012
Dát tip
Crazy is the best! :-) Congrats! Ed

Lakrov
22. 06. 2012
Dát tip
Gratuluji vítězi k bodově jednoznačnému prvenství.

DavidPetrik
21. 06. 2012
Dát tip
Joker s rozrezanym usmevem se radostne chechta! Gratuluji.

Fruhling
21. 06. 2012
Dát tip
Tož se ke gratulaci připojuju!

Janina6
21. 06. 2012
Dát tip
Gratulace vítězům!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru