Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odvěký zápas

06. 08. 2012
8
10
1636
Autor
pedvo

                        ODVĚKÝ ZÁPAS
                
                Že prý odvěký zápas dobra se zlem;
                nesmysl,
                to dvě zla navzájem se mordují
                a když má jedno navrch,
                poroučí:
                „Mne následujte,
                jen mou zásluhou
                zlo bylo poraženo!“
                A hned další zlo se na vítěze sápe,
                nezřídka se s poraženým spolčí.
                
                A dobro? Co umí?
                Jen pod nohama se jim plete,
                trochu překáží;
                a to je málo.
               To nestačí.


10 názorů

pedvo
16. 08. 2012
Dát tip
Hesiona - Nedíval jsem se na zprávy, a toto dílo je již pár týdnů staré. Ovšem to víš, že se mi ti naši dovedové taky objevili před očima, tomu se ani nedá vyhnout.

Hesiona
16. 08. 2012
Dát tip
Ses díval večer na zprávy, ne? Budou ty volby... :D

pedvo
12. 08. 2012
Dát tip
Marcela.K. - Tomu říkám konstruktivní přístup k věci. Mohl bych uvažovat, jestli je zrovna nejvhodnější, ale takový morous nejsem.

Marcela.K.
11. 08. 2012
Dát tip
Také si nedovedu představit, jak se dobro pere... to motání pod nohama se mi líbí :-) Já ho někdy vezmu na klín a šimrám za ušimá...a koukám na nebe, beránky, do trávy...hmmm a na zlo kašlu, ať se mydlí kde chce .

pedvo
09. 08. 2012
Dát tip
Díky vám všem za shovívavé komentáře. Čekal jsem, že s něčím takovým budu posílán do háje. Čudla - Jo. VH64 - Že by z toho nakonec vyle-zlo usměvavé dobro? To mě nenapadlo. baaba - Dobrá slovní hříčka. Jak vidíš, hned jsem ji použil, snad to nevadí. Zdenda - Jistěže, jsem rozený filozof. srozumeni - Až tak Ti to připadá? Takové pochvaly rád přijímám.

srozumeni
07. 08. 2012
Dát tip
super...***

baaba
06. 08. 2012
Dát tip
...snad se to zlo-mí*

VH64
06. 08. 2012
Dát tip
A když se dva perou, třetí se směje. Nebo ne?

Čudla
06. 08. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru