Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 51. SUPERKOULE - konečný počet děl v soutěži: 7

14. 08. 2012
0
1
2987



Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)

 

<< soutěžní díla >>

 


Forma: lidová pranostika / rčení

 

vytvořte alespoň 3 nové pranostiky - NEposílejte je jednotlivě, ale alespoň po třech ve zprávě

(to abych se neuvkládala, kdyby vás zlíbalo hejno Múz  )

 

 

Čas:           Příspěvky zasílejte do pátku  17.8.  do 22:00,  

                   hlasovat bude možno do neděle 19.8. do 22:00.

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimneme došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne).

 

Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!


1 názor

tak, a do nedělního večera můžete číst a komentovat - a otipovat to, čemu přejete vítězství :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru