Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pluji dál

18. 09. 2012
7
17
2649

Když je člověk šťastný, měl by si uvědomovat, jak je to vlastně vyjímečné a jak krátce to může trvat. Važme si každé krásné chvíle.

Mnoho let už zmizelo mi

já však nikam nespěchám.

Loďka má plula peřejemi

i tišinou pod vrb korunami.

Letěla mořem s bouřemi

i houpala se v lagunách.

Snad i já jednou dopluji

na vysněnou svou pláž.

A ty se snaž

ať loďka tvá

přidá se k mé.

Tam na břehu spolu se sejdeme

a kam pak ruku v ruce dojdeme

necháme slunci na starost.

My měli těch svých

na dva životy dost.


17 názorů

Moje báseň je čtyři roky stará a zanechaný odkaz mi při vyhledávání nedává smysl. Možná dodat něco konkrétního, docela by mne to zajímalo.


Pokud se domníváš, že jsem to někde opsala, pak se mýlíš.


Tak si z ní udělej vor a pluj klidně dál.

Kočkodan
03. 10. 2012
Dát tip
Já se svou deravou pramickou k plazi asi nedopluji, musís krácet s nekým jiným.

Děkuji, Staváku.

Stavák
21. 09. 2012
Dát tip
Tip *

Děkuji, Alegno. I tobě díky Ještěrčí králi.

Alegna
19. 09. 2012
Dát tip
T*


Vampirelord
19. 09. 2012
Dát tip
Nevím holka, jestli věkem člověk dostává rozum...já si to nějak furt neuvědomuju, že to mám, když to mám...musím to už napůl nemít, abych si to uvědomil.....že to mám.:)

Děkuji, blboune nejapný. Milý Čudlo, jsme na to dva a o to je to lepší. Vampierlorde, snad si člověk opravdu s přibývajícím věkem uvědomí, co má, už když to má.

Vampirelord
19. 09. 2012
Dát tip
A Ty se snaž...kurnik holka...trochu rozkazovačný....musí se chtít snažit :), ale je to moc hezky řečeno...jo jo štěstí je krásná věc.....***T, člověk si ale uvědomí většinou až pozdě, že to bylo stěstí, když už je v neštěstí....

Čudla
19. 09. 2012
Dát tip
Líbí moc. *

...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru