Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je potřeba mít na písmáku policii ve fraku adminů?

19. 01. 2013
2
129
5198
Autor
hynajs

Je potřeba mít na písmáku adminy?

 

  Admin, to je kabát, za který se schovají lecjaké pohnutky vedoucí k pocitu moci – neoblíbenost, neschopnost, nízká inteligence či nízké čelo zločince. Máme tu takové – hlásají pořádek, dokonce mají leckdy i pocit, že ho vytváří – s rozkoší vás vyhodí z chatu, dají vám ban i přesto, že jste v právu, smažou vám kritiku s příjemným chvěním v podbřišku..nebo jen přesunou dílo odkudsi kamsi, neboť oni jediní jsou ti, kteří všemu nejlépe rozumí

  Nerozumí. Nerozumí prakticky ničemu. Jsou však zažraní na svých postech a drží se jich zuby nehty, je to to jediné, čeho kdy dosáhli..uzavírají opoziční smlouvy, paktují se s donašeči, kteří jim hlásí nešvary a skromně čekají, zda je také nevezmou mezi jejich řady..a vůbec

 

  Je to verbež, která na literárním serveru nemá co dělat. Ale možná si to myslím jen já sám – a tak se tedy ptám:

                                                chcete je?

 

Admin A – Armin Tamzarrian - http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=32714

Gray – hlavní admin, přebytečné kolo v rezavém soukolí –LaMouette http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=5601

 

  


129 názorů

careful
21. 11. 2015
Dát tip

Včera jsem si pročetla tu adminskou diskuzi... mno, si myslím, že problém není ani tak jen v adminech, ale ve zde přítomných nesamostatných  a bonzujících lidech... tenhle sever je bohužel svými pravidly neuvěřitelně podporuje ...já myslím, že takové zkřivené "chudinky" nemají na internetu, co pohledávat... tohle je pro ně uměle vytvořené prostředí, které ty jejich ohavné vlastnosti  ještě podporuje, místo toho, aby se jim řeklo "buď chlap" a prostě to unes a poraď si sám... a tak si tu pan A stěžuje, že mu pan B řekl něco sprostě a pan B že mu pan C poslal hnusnou soukromou zprávu a pan C, že pan D má nechutná díla, co se musí smazat a vytváří se tak odporná atmosféra bonzáctví, podrazáctví, přetvářky... kdy hodnotný názor je jen ten, co nedejbože hlavně vůbec nikomu neřekne, jak je zaslepený, blbý, nebo v něčem nemá pravdu... no, já bych byla spíš pro tu svobodu a přežití těch silných a chytrých, a "pochlapení" těch, co na to povahy  a schopnosti jakštakš mají, než pro podporování existencí těch křivých, podlých a neschopných a "rádobyslušných"...


hynajs
08. 03. 2013
Dát tip

já narážel na tvou redaktorskou práci coby přispěvatel do významného plátku lovosického..a práce korektora? mno, když se člověk ohledne na haldu tvých hrubek a i na to, jak se tím veřejně netajíš, pak je to spíše výsměch, nežli práce


Oldjerry
08. 03. 2013
Dát tip

Já jsem hlupák a ty nerozeznáš redaktora od korektora. Dělám práci, kterou tu nechce dělat skoro nikdo - ani ty ne. Pozdravuj doma...


hynajs
27. 02. 2013
Dát tip

slušný člověk se pozná podle toho, že nechá veřejně mluvit hlupáky a snad i prosazovat jejich názory? tak to vskutku raději budu hulvát..vážený pane redaktore oldjerry..


Oldjerry
27. 02. 2013
Dát tip

To je právě to - hynais - ty jsi obyčejný hulvát.


hynajs
23. 02. 2013
Dát tip

oldjerry: " proč já nemám s adminy potíže? odpověď je jasná - protože neusiluji dostat se na místo některého z nich"

- možná by bylo lepší, kdyby ses přestal vyjadřovat jako hlupák..tzn. nevyjadřovat se vůbec


Oldjerry
23. 02. 2013
Dát tip

Mohl bych začít tím: proč já nemám s adminy potíže? odpověď je jasná - protože neusiluji dostat se na místo některého z nich. Ano, jsou potřeba, protože tak rozsáhlou komunitu jakou je společenství autorů na Písmoni by snadno mohla rozložit anarchie, v níž by potom mohly vládnout síly, o nichž píšeš...

Výběr adminů je na majiteli serveru a tomu věřím, že si nenasadí destruktivní jedince do týmu. Můžeme mít výhrady, můžeme o nich i psát, ale to je vše, co asi tak můžeme. Pokud je nesouhlas s pravidly a adminy tak silný, jak se zdá v tvém případě, volil bych raději odchod. Výběr je dost velký: základní nabídka je přes dvacet jiných literárně zaměřených serverů.

Nech sa páči...

 

 


Jonash
19. 02. 2013
Dát tip

:D bych řekl že někteří nemají spíš rádi hynajse..  ano možná právě kvůli nim. Kdo ví....


hynajs
19. 02. 2013
Dát tip

mé diskuse nemá nikdo rád


Jonash
19. 02. 2013
Dát tip

No jelikož je to soukromý server, tak tu může být kdo chce.. a co se týče redaktorů prozy.. tak do těch bych nerejpal.. jsou v mnoha případech jedni z mála, kteří umí napsat konstruktivní kritiku.  

No.. jak píše A.H - Jisté usměrnění tu potřeba je. Teď jde o to, jak s ním dotyčný naloží. :)    Ale vznikla tu hezká diskuze.. Jen tak dál hynajsi !


Toscana
13. 02. 2013
Dát tip

OK, jako bych nic nenapsala... Kdo si na to vzpomíná ví, kdo ne, tomu je to stejně fuk.


hynajs
13. 02. 2013
Dát tip

nebylo 8¨-)))


a nebylo by tedy lepší uvést ty polopravdy na pravou míru?


Lakrov
13. 02. 2013
Dát tip

Pro Toscana:

> ... Už přesně nevím, čeho se to týkalo, tuším to bylo něco s nějakou tvou kamarádkou, a ban, který jsi dostala, ale podrobnosti už ze mě nikdo nevytřepe...

Nebylo by v takovém případě tedy lepší mlčet, než šířit polopravdy, či jinak zkreslené informace? A podle čeho (koho) usuzuješ, že pravidelně monitoruji měsíc starou diskusi? Avíza mi přišla od uživatelů oran a Tangens_Omega36.

Na invektivy, nesené (dnes leckomu těžko dešifrovatelnými) frázemi typu "potrefená husa" nebo "máslo na hlavě" reagovat nebudu. Vrátíme-li se k původnímu tématu diskuse, je snad něco zavrženíhodného na snaze o dodržování pravidel slušnosti a podpoře těch ("adminů"), již ono dodržování prosazují?

Děkuji za pozornost


avi přišlo omylem i mě :o)

 


Toscana
13. 02. 2013
Dát tip

Lakrov - pamatuju si, že to tehdy byla aféra, která hýbala polovinou Písmáka. Už přesně nevím, čeho se to týkalo, tuším to bylo něco s nějakou tvou kamarádkou, a ban, který jsi dostala, ale podrobnosti už ze mě nikdo nevytřepe, na pamatování si pitomostí nemám v hlavě tolik místa. Možná tu budou někteří s lepší pamětí, kteří si vzpomenou na detaily... 

Co se (ne)avíza týče: bylo mi jasné, že to sem chodíš pravidelně kontrolovat, a že potrefená husa zakejhá i bez avi. Dnes ti ho pošlu, abys to znovu nemusela řešit.


Lakrov
13. 02. 2013
Dát tip

Pro Toscana:> ...za jakousi lumpárnu tolik másla na hlavě...

Z jiného úhlu pohledu by tvůj příspěvek, respektive způsob jeho uvedení do kontextu se současnou situací, mohl být považován za šíření pomluvy, a být tudíž nahlášen správci jako škodlivý. Naštěstí netrpím zvýšeným stupněm vztahovačnosti, takže většinu invektiv přecházím jako dobře míněný žert :-) Ne vždy je ovšem takovéto "přecházení" na místě. Bývaly časy, kdy administrace Písmáku byl pojem ryze fiktivní a semknutá hrstka jedinců, stmelená čertví jakou vazbou, případně rozdělivší si zdejší funkce, si mohla dovolovat téměř cokoli. Jedinou obranou byla trpělivost. Nebo netrpělivost a radikální řešení :-) Zmiňované doby naštěstí pominuly. Važme si toho a ubraňme se jejich návratu.

Na otázku, položenou v názvu diskuse, je jednoznačná odpověď: ANO

Děkuji za (ne)avízo.


Toscana
11. 02. 2013
Dát tip

Já adminy neřeším, pokud se člověk chová slušně, ani o nich neví, navíc slušnost je peníz, který si razí každý sám - takže si zašmátrejte nejdřív všichni ve svědomí (zejména ti, kterým adminská přítomnost na Písmáku tak vadí). Co mě pobavilo v diskusi asi nejvíc, jsou plamenné příspěvky Lakrov, která měla před časem sama za jakousi lumpárnu sama tolik másla na hlavě, že by si s ním mohla otevřít máselný krámek... Stejně mi připadá, že celá tahle pseudoudálost ohledně adminské práce je velmi podobná tomu, jako když se hodí šutr do vody - vytvoří se pár vzedmutých kruhů a zase je klid. Takže se hoďte do klidu taky a ani za anonymitou přezdívky se neuchylujte k levárnám a o adminech ani neuslyšíte... :-))))


A.H.
08. 02. 2013
Dát tip

Jisté usměrnění tu potřeba je. Teď jde o to, jak s ním dotyčný naloží.


JiKo
07. 02. 2013
Dát tip

No kdyby bylo po mém, nemuseli by mít přímo frak, zas tak nóbl to tu není... ale asi bych akceptoval sako s kravatou :-)


hynajs
05. 02. 2013
Dát tip

myslel jsem na tebe..fešáku


carisimo
05. 02. 2013
Dát tip

no, a jaké jsi měl pocity v podbřišku ty, když jsi čmáral tyto řádky? Satisfakce? Upuštěný ventil? :)


agáve
03. 02. 2013
Dát tip

ty by ses chtěl jenom přiživovat na jejich slave, ty hynajs! ale ty jako admin...! Navic admin neni prezident, je to funkce neprinasejici mnoho vyhod, ba prinasejici mnoho nevyhod!


oran
28. 01. 2013
Dát tip

predpokladam jirko, ze papouch jako admin, byl jeste horsi :-)


Armin A: Já jsem tu žádnou podporu hynajsovi ani žádnému broukovi nevyjádřil. Máš asi problémy se čtením, potom bys ale neměl dělat admina. Laskavě mi nepodsouvej své zaujaté dojmy. Docela už mě vážně štveš, takového admina jsem ještě neviděl.

Garth
26. 01. 2013
Dát tip

mě proměnili v čolka! :D


hynajs
25. 01. 2013
Dát tip

to mn. č. je úmysl


hynajs
25. 01. 2013
Dát tip

ale vždyť lůza oděna do hávu spravedlnosti a salónnosti tu vládne..my jim tu vládu samozřemě nedokážeme vzít, nemáme dost vidlí, jen chci, aby o nás věděli, že jsou i tací, kteří je nemohou i s tou jejich spravedlností..ani cítit


Garth
25. 01. 2013
Dát tip

Lůza nemůže vládnout, jezdí na vozejčkách a maluje pěnou na ubrus. :-)


oran
25. 01. 2013
Dát tip

Za chvili budu osobnim adminem egila, ale jak tak koukam, myslim, ze do toho priberu i tady lakrova, oba tyhle nicky vyhodim, jen co tu vlezou. jako duvod, jim uvedu nechapani slusnosti. v podstate nechapani niceho. nechapani je treba potirat. vidite, budu dobry admin, napisu aspon zpravu, ze armine? :-D


jaký volby? copak tu máme nějakou demokracii nebo co?  no fuj!!! tohle je soukromý server, pokud vím :o)


Lakrov
25. 01. 2013
Dát tip

Pro Tangens_Omega36:Nezlobím se. Taky mi kdekdo připadá dost mimo -- každej druhej je zažranej do "internetu" a dělá z obyčejného webového fóra instituci, hrající si na zločin, spravedlnost a trest... Přitom stačí jen slušně se chovat, vlastně jen slušně vyjadřovat, což by právě zde, na literárním webu, nemělo být účastníkům až tak nedostižnou dovedností. Krom nově příchozích (na tenhle web), kteří onu slušnost občas musí teprve pochopit, pochytit, jsou zde dlouholetí rýpalové (viz několik účastníků této diskuse), kteří úroveň silně snižují. A jediná možnost, jak udržet Písmák v kategorii "literární web" (tj. neudělat z něj pochybný "kanál", v němž bude exhibovat a vše ubíjet pár zakládajících členů a kohorta jejich náhodných přisluhovačů) je dodržovat pravidla základní slušnosti. S tím by měl začít každý sám u sebe dřív než začne osočovat správce za to, že jakási pravidla prosazuje. Každá práce je tak špinavá, jak se k ní umíš postavit.


oran
24. 01. 2013
Dát tip

ta omega alfa kyselina nejni tak blba, ale stejne na to prisel az po deviti strankach komentaru, inu turecko. :-)


oran
24. 01. 2013
Dát tip

:-DDD


hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

když debil pozná, že jde o překlep, jak se pak jmenuje ten, který to nepozná..armine?


hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

sama jsi nikdoš..lakrovo..ale s tebou já se bavit nehodlám


Lakrov
24. 01. 2013
Dát tip

Pro autora:

Proč lezu pod tuto diskusi?Protože nechci, aby se Písmák dostal do stejných kolejí, jako před čtyřmi a více roky, kdy lůza vládla, správci byli bezvýznamné figurky a rozhodujícím faktorem ve věci případných sporů byla délka členství nebo neviditelná struktura konexí. V názvu diskuse jsi uvedl jistou otázku. Nezajímají-li tě jednoznačné odpovědi na tu otázku a případná zdůvodnění, přeřaď diskusi do "ostatních" a můžeš se dál bavit s nikdošema o krávovinách. Míra zájmu o tuto diskusi napovídá, že většina členů ti za to přeřazení bude vďěčná.


Admin A
24. 01. 2013
Dát tip

Co je co do toho?


hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

a co je to do toho, že ze sebe dělám pitomce? chceš mi ještě kecat dál do života? 


Admin A
24. 01. 2013
Dát tip

Chrouste, kdybys byl takový frajer, tak dohledáš a zveřejníš svoje komentáře, které jsem ti přesunul do Mimo Théma, aby si každý mohl udělat obrázek o tom, na kolik bylo, nebo nebylo jejich přesunutí oprávněné.

Tvoje stavění se do role oběti zlovůle a tyranie je nejenže liché (v očích metelky zřejmě ne), ale navíc tady ze sebe děláš pitomce.


Děte s tim do pozadi ogárci a robki, s tim hádánim, a mnějte sa svinski rádi! Já uš vás myluji!


A můj druhý komentář k tobě v této diskusi byl samozřejmě dalším poukazem na tvou nekompetentnost. Admin, který hodnotí duševní zdraví, to je teda gól. Něco mi to připomíná.

Admin A: Jak může vůbec admin používat slova jako žalovat? Ty seš vážně nekompetentní. Choval jsi se jako blbec, tak to prostě je, já jsem nikoho neprovokoval. Takže jsem se holt musel obrátit na někoho, kdo ví, že si admin nemůže dovolit např. zesměšňování uživatele prostřednictvím pochybné události. Tobě asi nestačí, že nad tvým chováním kroutili hlavou lidé od hynajse po Janinu6, že? Tomu říkám sebereflexe teda. Vyhýbej se mi raději obloukem, nechci s tebou už nic mít.

hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

heřmane, tady není lidovláda, ale totalitářsko - elitářský despotismus, tady nemá cenu cokoli navrhovat, to neprojde přes hrdost vedení


hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

tak když se nechceš - nepotřebuješ - bavit o krávovinách a s pravidly nemáš problémy, proč lezeš pod tuto diskusi?

kriminál je určen k izolaci delikbentů, avšak ani tam si bachaři nesmí svévolně dělat to, co chtějí - jenže ty jsi spokojený edém lidské společnosti, takže ti to vyhovuje tak, jak to je.."co já bych se unavovala a špinila"

je mi naprosto jedno, co si o mně myslíš,,jsi pro mě něco jako bezvýznamný hmyz někde na borneu..


Lakrov
24. 01. 2013
Dát tip

O co mi jde? Asi o něco jiného, než tobě. Nepotřebuju se bavit o krávovinách a se zdejšími pravidly potíže nemám. Co ty?

Zjisti si, k jakému účelu je Písmák určen, zamysli se nad tím, do jaké míry s tím účelem souvisí převážná část tvých aktivit a pak si znovu přečti (tvou vlastní) otázku v úvodu téhle diskuse. Možná ti odpověď dojde, možná nedojde... A o to jde. Nebo už nejde? :-))

P.S. Do kategorie "vy víte, kteří" ses, jak vidím,  nominoval dodatečně sám.


hynajs
24. 01. 2013
Dát tip

o co ti jde, lakrovo? že na tebe každý prdí? že se s tebou nikdo nebaví? ani o krávovinách? ale můžeš si za to sama..tak nemoralisuj a běž si pindat s adminama o něčem "chytřejším"


Lakrov
24. 01. 2013
Dát tip

Pánové (vy víte, kteří),vypadá to se, že si opět začínáte přerůstat přes hlavu -- každý sám sobě. Nechcete si jít honit ego někam do ústraní na dvorek, namísto tohohle exhibicionismu na hlavní stránce?

Neděkuji za pochopení, není zač.

Avizovat správci netřeba, už o vás ví.


Admin A
23. 01. 2013
Dát tip
Mýlíš se, Heřmane, třeba já bych to odsunul hned

hynajs
23. 01. 2013
Dát tip

ano, ani v tomto nejsou důslední


Garth
23. 01. 2013
Dát tip

proč by LAkrov neměla být žena? myslím že je...

 

kalenici s jeřábníkem dozajista!


Je to pravděpodobně hermafrodit :)


hynajs
23. 01. 2013
Dát tip

uděláme v létě slastanici u nás?

řekl bych i jeřábníkovi..


hynajs
23. 01. 2013
Dát tip

ty krááávooo..ten jeřáb, ten mě dostal..málem jsem na něj zapomněl! 

8¨-)))


Garth
23. 01. 2013
Dát tip

demonstrovat toto jako ukázkou hrůzy současnosti je podceněním pravé hrůzy současnosti, kejvající jeřáb na tebe :D


hynajs
23. 01. 2013
Dát tip

ano, výrok lakova/vy beru jako ukázku hrůzy současnosti pro příští generace


Garth
23. 01. 2013
Dát tip

"Není dobré o tom diskutovat; je třeba to přijmout jako  jedno z nutných pravidel."

to zní skoro děsivě...:D


Lakrov
22. 01. 2013
Dát tip

Především pro Tangens_Omega36 ale i pro další:Dělat správce není špinavá práce. Jen je to práce, která vyžaduje určitou disciplinu, a  toho není každý -- zvláště v 21. století -- schopen.

Není dobré o tom diskutovat; je třeba to přijmout jako  jedno z nutných pravidel. Jako interpunkci nebo tak něco. Na vykopávání případů se vyprdněme. Všichni byli (bohužel?) amnestováni :-)

DZA


devian
22. 01. 2013
Dát tip
prý to dělá nějaký podivín - imbecil či člověk s více nohama. proslýchá se kuloáry.

Norsko 1
21. 01. 2013
Dát tip

Ano. Už kvůli jejich vlastnímu pocitu


Rabb
21. 01. 2013
Dát tip

a já bych je furt chtěl.. ty adminy :-)


Garth
21. 01. 2013
Dát tip

můj svět je nádherně barevný... :D jen jednou se mi zdálo, že vidím černobíle.. weird

 

jo a ještě se u tý hry pil rum.. to bude 40% hry..


hynajs
21. 01. 2013
Dát tip

tak se koukej černobíle 8¨-))

díky za info ke hře..tuším, že mám už 98% celých pravidel 


Garth
21. 01. 2013
Dát tip

ta hra na psychiatra byla tuším o tom, že jeden byl psychiatr, šel za dveře a ostatní si domluvili nějakou chorobu.. psychiatr přišel a pokládal otázky a musel zjistit jaká ta choroba je (ta choroba třeba byla, že každý odpovídal to, co by řekl ten nalevo od něj).. případně bylo psychiatrů víc.

a k diskuzi starý jako lidstvo samo..:D kdybych se na to podíval černobíle, tak s tebou souhlasím :-)


hynajs
20. 01. 2013
Dát tip

ajoo..přeskupovali se, když zalhal..další střípek, ale celé to ještě nemám..díky 8¨-)

a jak se máš, hupuno?

 


ďodo, ta hra byla nějak tak, že ten, kdo je pasován na psychiatra, klade otázky, různým lidem ve skupině, v libovolném pořadí, a ten tázaný odpovídá za toho, který sedí vedle něho (nevím, z které strany, to je snad na dohodě). no a dál si nejsem úplně jistá - po odpovědích docházelo k přeskupování skupiny, ale už si nepamatuju, v jakém případě a jestli po každé odpovědi. 

a pěkně tě pozdravuju


hynajs
20. 01. 2013
Dát tip

ale blbě, ty chytrolíne


Tragicus
20. 01. 2013
Dát tip

Ano.


hynajs
20. 01. 2013
Dát tip

jsi mě vystihl


Tragicus
20. 01. 2013
Dát tip

Jsi trouba, ale roztomilý. - Takový ten hospodský povaleč, co celý večer k pobavení ostatních drtí v zubech kletby na všechno kolem, ale přitom je naprosto neškodný.


hynajs
20. 01. 2013
Dát tip

klidně i tobě, zbabělý skunku


Tragicus
20. 01. 2013
Dát tip

Btw., s tím prozrazováním skutečných nicků adminů, komu pak chceš říkat donašeč?


Tragicus
20. 01. 2013
Dát tip

Myslím, že lidé, kterým písmák natolik vlezl na mozek, že jej považují za jakýsi stát či co (že tak legračně básní o pocitech moci, donašečích a policii), by na něm také raději být neměli - pro své vlastní zdraví. Ale rozhodně ti jej zakazovat nebudu, chrastítko, tak to také nedělej, zníš pak více jako bolševik než ti admini, které do této škatulky tak rád zařazuješ.


hynajs
20. 01. 2013
Dát tip

metelka: protože identitu ostatních adminů - k mé velké lítosti - neznám..věř, že bych to jinak velmi rád udělal

jsem velmi svatý


Lakrov
20. 01. 2013
Dát tip

Pro Oldjerry:

> Kdo jste tu nespokojení...

To je celkem vystižné. Následné reakce a vzájemné osočování pak mají "našlápnuto na bulvár", v němž, jak se zdá, si mnozí libují.

Díky za avízo.


Admin A
20. 01. 2013
Dát tip

Metelko, já mám zase špatnou zkušenost s tebou, provokuješ a pak chodíš žalovat.


Já bich tady takik chtěla adminovať a dělat korekcu!


"Nabídl jsem ti pomoc při hledání vhodného psychiatra, nereagoval jsi, opakoval jsem nabídku, když jsem viděl, že se tvůj stav zhoršuje." Tak je vidět, Armine, že tě nevedla snaha mu pomoci. Při vší úctě, která mi k tobě ještě zbývá, jen blekotáš.

Mám dosti špatnou zkušenost s Adminem A, ale bylo to dáno do pořádku Grayou, zaručila se, že příště vyvodí osobní odpovědnost (nepožadoval jsem to). Ty předchozí špatné zkušenosti už jsem hodil za hlavu a nedělám si iluze, že se nějaký další přehmat, nikoli chybička, objeví. Podlě mě ale nelze mít takovýto web bez adminů a taky si myslím, že nejsi, hynajsi, zrovna svatý. To je celé, co bych k tomu řekl. Proč tam nedopíšeš i identitu ostatních adminů, je to osobní?

Guy Fawkes
19. 01. 2013
Dát tip

Můžeš si tam přidat StvnA jako admina F.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

armine, udělej o tom diskusi a neptej se mě..beztak se mě neptáš, jen si tu honíš triko na pomerančovém pozadí..

mmch. to masíruješ lalůček derovi, když mi tu blije svá moudra?


oran
19. 01. 2013
Dát tip

armine, jako dospely clovek bys mel vedel, ze doporucovat nekomu psychiatra, neni v prvni fazi ucinne, nejdrive je treba zkusit pracovat s klientem v ramci psychologie. farmaka prichazi na radu, az kdyz jde do tuheho tuha a cele to zatuhne. takovy vytlumeny hynajs, uz by nebyl hynajs a kdyby nebyl hynajs, nebyla by zadna anarchisticka sekce vole.

 


Dero
19. 01. 2013
Dát tip

Tak jasně, jsou takoví lidi, kteří si vyberou hospodu, jdou do ní a celej večer nadávají, jak je hnusná a že vrchní je debil, ačkoli hned vedle je putyka jiná. A jasně, stane se, že v nějakým městečku je několik hospod a hnusný jsou všechny. To potom dá rozum, že se bude nadávat na debilní lidi, kteří nedokážou otevřít jedinou hospodu, která by nestála za hovno!

Koupit bečku a narazit s kámošema? Ježíšmarjá, námaha, zodpovědnost, starosti!

Nazdar, hynajs! :)


Tak si říkám, Chrouste, jestli je potřeba na písmáku takových magorů, jako jsi ty. Jsem na písmáku už nějaký ten pátek, abych věděl, že ty máš problém prostě s každým, kdo kdy vykonával fci admina, nebo kritika.

Problém je v tom, že admin má pravomoci, které běžný uživatel nemá, například vyhodit z chatu někoho, kdo trolluje, nebo smazat komentář tlučhuby, který stále dokola pod každým dílem opakuje, že admini jsou fízlové.

Nabídl jsem ti pomoc při hledání vhodného psychiatra, nereagoval jsi, opakoval jsem nabídku, když jsem viděl, že se tvůj stav zhoršuje.

Racionálně uvažující člověk by se po prvním banu chytil za nos a přehodnotil svoje chování, případně by odešel někam, kde ho ještě neznají, a už se nevrátil. Je celkem lhostejno, zda by odešel v tichosti, nebo za zvuku trumpet a bubnů.

Ty jsi už párkrát zvolil druhou možnost, odešel jsi za zvuku trumpet a bubnů, jednou jsi dokonce smazal i svůj nick chroustjazz. Vždycky ses vrátil a stále zde rozséváš svoji hysterickou teorii o prohnilém systému, tyranských adminech a nekompetentních kriticích.

Admini nebyli oblíbení a nikdy nebudou, ani tady, ani jinde. S jejich rozhodnutím někteří souhlasit budou, jiní ne. Ale jen málokdo má potřebu o tom neustále referovat a jen málokde by k tomu dostal tolik prostoru, kolik ho na Písmáku máš ty.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

nejsem o nic větší anonym, nežli vy - i kdyby byly osobní údaje pravdivé, co to dokazuje? že se známe? že jsme se viděli? ne, buďte klidný, neviděli..jste pro mě stejně anonymní, jako já pro vás

nejlepší sestava neznamená, že je to dobrá sestava - jedna z hloupých vlastností lidí je považovat nejmenší zlo za správnou věc či volbu


Oldjerry
19. 01. 2013
Dát tip

Jistě, víš  tedy kdo jsem, protože já se přihlásil jménem na osobní stránce.  Nehodlám o svém názoru debatovat s anonymem... ahoj.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

rádi dělali fízla? jak jste na to přišel? ta secheza je asi záhul..co?


Oldjerry
19. 01. 2013
Dát tip

Kdo jste tu nespokojení - jděte tam, kde jsou všichni admini a redaktoři vzdělaní, citliví a fundovaní. Až takový  najdete hoďte mi avi... Já jsem prošel 11 podobných uskupení  za 8 let a mohu vám garantovat, že v průměru je tu nejlepší sestava. Vždycky ale platí: jak se do lesa volá... Soudím, že byste rádi  dělali jejich práci. Já ne...

Sportu zdar!


oran
19. 01. 2013
Dát tip

vek, hraje roli v tom, jestli jsi marna a mas jeste cas to zmenit, nebo jsi marna uz dlouhodobe, bez moznosti vyvoje :-)

fakt zajimave, ze s tim delate takove ciraty to uvadet, furt jakoze to neni dulezite a kdesi cosi. za vek se clovek prece nemusi stydet ne?


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

ne..já říkám pouze - jsi moc blbý - blbá, tak nekecej - na věku mi nezáleží - ale bylo by zajímavé vědět, jestli nejsi zapšklá stará panna..nebo nevzhledná mladá ropucha..pak by to vysvětlovalo mnohé ze záhad kolem tebe


Janina6
19. 01. 2013
Dát tip

To by mě vážně zajímalo, jakou důležitost má v tomhle případě věk? Jako že by se řeklo, seš moc mladá, tak nekecej, nebo naopak seš už stará, tak nekecej? Fakt úroveň.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

stvn: ne, to není ona..musím se zeptat petuly..ta už snad jediná ví..


oran
19. 01. 2013
Dát tip

je tedy tipuji cca max do 26 let..


oran
19. 01. 2013
Dát tip

ty janino, kolik ti je let? ja si preji, at jsou redaktori transparentni. jsou to verejne osoby a pusobi zde z pozice autority. uz jsem to rikal i a2ovi.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

hele..fešando..právě řešíme s klukama z anarchistické sekce..kolik ti asi je..tipnul bych to na třicítku se zastaveným vývojem na čtrnácti..co ty na to?


Janina6
19. 01. 2013
Dát tip

Když v prvním odstavci barvitě popisuješ, jak si admini medí ve svých funkcích a jaké mají přitom báječné pocity, vypadá to, že podle tebe mají skvělý život. Který si, dle zbytku textu, samozřejmě nezaslouží. To mi zavání závistí. Takhle na mě působí tvůj text. Zároveň to vypadá, že máš nějaký recept, jak to všechno dělat "správně", že bys mohl poučovat adminy i redaktory. Takový soudce a spasitel v jedné osobě. Jestli z mého názoru vyvozuješ, že jsem blbec, je to tvoje věc. S redaktorskou prací určitě neseknu jen proto, že mi to navrhuješ.


StvN
19. 01. 2013
Dát tip

Ja si vzpominam jen na jednu. Ten, co sel za dvere mel povidat nejaky pribeh a ostatni meli rikat ano nebo ne na kazdou vetu. Kdyz ano, pokracoval, kdyz ne, musel to rict jinak. A oni se jen dohodli na nejakem pravidle, kdy budou rikat ano a kdy ne, jako treba kdyz veta konci na samohlaskou nebo tak. Ale to asi neni ta hra. 


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

janina: jestli mě považuješ za závistivce, pak bys měla okamžitě složit funkci redaktora, protože redaktor by neměl být blbec


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

stvn: ne, jeden šel za dveře..a ostatní se na něčem domluvili..ale pak každý odpovídal za někoho jiného..už přesně nevím


unisex
19. 01. 2013
Dát tip

nejsem si totiž jistej, jestli není polohajzl.. pokud je, tak by adminem být neměl..


unisex
19. 01. 2013
Dát tip

armina nemám rád


StvN
19. 01. 2013
Dát tip

Hynajs, myslis tu jak mas nakreslit dum hory a cestu? Nebo tak neco?


Janina6
19. 01. 2013
Dát tip

Je potřeba tady mít adminy, a zrovna před pár dny jsem jim byla vděčná, když tady "uklidili" po jednom rádobyvtipálkovi, který zesměšňoval nick nedávno zesnulého Písmáka. Protože jsou anonymní, můžou se těžko pyšnit svými funkcemi. Ostatně, jaká tady sláva? - spíš hodně práce a spousta závisti od takových, jako jsi ty.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

stvn: moc krásně..

 

mmch. pamatuješ si pravidla hry na psychiatra? nemohu se jich dopátrat


StvN
19. 01. 2013
Dát tip

Je to potreba. Ani ne tak kuli kravinkam, o kterych tak krasne demagogicky rozpravis. 


Lakrov
19. 01. 2013
Dát tip

> Je potřeba mít na písmáku adminy?

Ano, je to potřeba.Pokud sami  nedělají bordel nebo nezneužívají svých pravomocí a konexí, jsou na Písmáku (podobně jako na jiných webových fórech) tou nejužitečnější funkcí.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

na redaktory dojde v další diskusi, oriane


oran
19. 01. 2013
Dát tip

ja s adminovanim teprve zacinam, prave jsem na postu donasece, muj nejvetsi ulovek je napraseny johny joint.

ja proste chci byt adminem no. nejak to tak citim, daleko vetsi neporadek tu delaji redaktori, chtel bych byt adminem redaktoru s moznosti je banovat. :-)


Ja si myslím, že admini by mali byť, hlavne na stránke, ako písmák. Ale schopní admini.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru