Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ale za ty peníze ...

01. 03. 2013
10
8
1030
Autor
Petr.II

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/213411000100228/

stopáž: cca 3:18 ... a ... 7:43 ...

 

Koncesionářský poplatek veřejnoprávní televizi, to rozhodně nejsou vyhozené peníze.

Zvláště poslední dobou si za ně užívám – plnými doušky – při Událostech na ČT1. Vzácně je zde skloubeno poučení i zábava (Jan Ámos se musí jen tetelit). Jen mi při tom občas překáží (a matou) mé už dříve nabyté vědomosti, ale to je můj problém. Tak například včera (28.2.2013), jsem se v reportáži o „metanolové“ aféře dozvěděl, že nejvíce nebezpečných vzorků bylo u: „tuzemáku, vodky a destilátu..“ (!?). Nevím, zřejmě technologie výroby lihovin od mých školních dob pokročily natolik, že se vodka míchá z nějakého instatního prášku. Rozhodně ale vím, že to snad raději ani nechci vědět.

To byl příklad poučení. O pár minut později, jsem se v reportáži o posledním dni úřadujícího papeže dozvěděl, že po páté hodině opustil svatý otec Vatikán, a vrtulníkem se přemístil do několik mil vzdáleného sídla papežů: Castel Gandalfo (jsou tam i hobiti?), aby zde  „krátce po příletu ještě naposledy vylezl na balkón“ … No, uznávám má to svou logiku:  Němec ....na jihu Alpy…alpinismus…každý má nějaké koníčky. Ale představa, jak si papež, jen tak pro zábavu, aby si ještě naposledy užil, šplhá po fasádě Castel Gandalfo na balkón..

To je silný kafe. Ale za ty peníze..

 


8 názorů

zenda
04. 04. 2013
Dát tip

:-))))))))))) eště že nemám televízi!


Zkus jen konzumovat, hnidopichu. Já u toho peču dobroty a tak zaslechnu jen něco a i to stačí.*


Stavák
01. 03. 2013
Dát tip

:)


Alegna
01. 03. 2013
Dát tip

T*


Tony.cs
01. 03. 2013
Dát tip

:-)


vinca minor
01. 03. 2013
Dát tip

Cha chá, určitě jim vzroste sledovanost!


srozumeni
01. 03. 2013
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru