Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O unylé dámě

23. 03. 2013
14
15
1690
Autor
pedvo

    
    
                                                                                  O UNYLÉ DÁMĚ
    
    Cvakl zámek a do bytu mi vstoupila Dáma. Půvabná, atraktivní. Odložila si a šla dál. Unyle mi pokynula rukou, pozdravila hlasem mé ženy, načež vplula do koupelny.
    Vím dobře, co se tam teď bude dít: Odlepí řasy, seškrábe mejkap, ošetří pleť - prostě odlíčí se. Odstraní vše, co na ní nenarostlo a hodí se do domácího oblečení. Potom přijde.
    Jak jsem uvedl, tak se i stalo. Dveře se otevřely a z nich vyšla ta hezká holka, se kterou jsme se před léty vzali. Veselá, rozesmátá. Očividně nás čeká příjemné prožití zbytku dne, ostatně jako obvykle.
    Ta krásná česká holka krev a mlíko ráno zase vleze do koupelny a všechno zkazí.
    
    


15 názorů


pedvo
28. 03. 2013
Dát tip

baaba - No vidíš, já tu písničku znám a vůbec mi nepřišla na mysl. Mne inspiroval takový ten hovor, že když se odlíčí pěkná ženská, vypadá jak čarodějnice. No, a mne napadlo, že by mohla být ještě hezčí, že v tom bude fór. A Mládka to holt napadlo dřív.


baaba
28. 03. 2013
Dát tip

Jako Mládek "má milovaná, přesto že je tak zmalovaná. Za žádnou jinou ji nevyměním ...protože naštěstí moc dobře vím :c)


pedvo
24. 03. 2013
Dát tip

Květoň Zahajský - Vidím, že umíš ocenit umělecky provedenou omítku.

víla z kapradí - Dík za hvězdičku, považuji ji za projev přízně.

Zordon - Mám přesně stejný názor. Jenže ony se natírají i ty, které to nepotřebují. S tou občankou - ledaže by ochraptěla. Jak jsem uvedl, identifikaci provádím po hlase.

aleš-novák - To právě doufám, že očekává každý. A tady se mi snad povedl vtip.

petr.ix - Předpokládám, že jde o úsměv. Zřejmě ses pobavil a to mě těší.

Markel - Z takových komentářů mám vždycky radost.

Díky vám všem za hezká slova.


Markel
24. 03. 2013
Dát tip

Taky jsem čekala jiný konec, o to větší milé překvapení, líbilo *


trochu mě to zklamalo. čekal jsem, že z koupelny vyjde navrčená neupravená žena v natáčkách a silonové zástěře... Tvoje verze je milejší :o)


Zordon
23. 03. 2013
Dát tip

Jak se říká, hezká holka se malovat nepotřebuje a škaredé to stejně nepomůže.

Když má žena odchází ke kadeřnici nebo na kosmetiku, vždy jí kladu na srdce aby si s sebou brala občanku, kdyby při návratu vznikla pochybnost o její totožnosti.


Ano, ano. Jsou ženy, jež se při líčení, vedeny notnou dávkou neobvyklé imaginace, dobírají k výkonům téměř fasádnickým až štukatérským.


pedvo
23. 03. 2013
Dát tip

R.L. a Diana - To jsem rád.

e.eucrow - No jo, ale pak by to ztratilo takový ten anekdotický ráz, se kterým mě to vlastně napadlo.

DT - Z téhle stránky mě nenapadlo o věci uvažovat. Ale myslím, že právě tyhle by si nás uměly udržet nezmalované.

Díky vám všem za komentáře.


DT
23. 03. 2013
Dát tip

Pěkně. Takových je fakt mraky. Nebylo by od věci, kdyby si muži vzali jejich roli. Jak by o nás pak ony ženy (krev a mlíko) psaly?


Diana
23. 03. 2013
Dát tip
Pobavilo :-)*

e.eucrow
23. 03. 2013
Dát tip

nie zly napad. ani nie prilis zle napisane, ale zasluzilo by si to podla mna trosku rozviest. teda mozno no :P


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru