Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční můra

05. 07. 2013
8
11
1858


Odcházíš z nedospaných rán

milovník ostrých nožů hran

necháváš okno dokořán

za sebou

s hořící svíčkou na římse

bez vzkazu: zpátky vrátím se

přestávám ptát se dá-li se

žít s tebou

 

nenasadí mi noční můru

bez tebe ta co bývá vzhůru

 

poslední chvíle minula

zas jsi ta láska minulá

navždycky s ní co splynula

jsem dávno

čas odejít je denní host

tvých dotyků když není dost

chci rukou jen vnikne-li zlost 

si mávnout

 

nenasadí mi noční můru

bez tebe ta co bývá vzhůru

 

odcházíš z nedospaných rán

 

 


11 názorů

jejdavilda
06. 07. 2013
Dát tip

jedině Biolit*


Petr.II
06. 07. 2013
Dát tip

*


Dobré rady mohou přicházet odkudkoliv :) Také se měj pěkně. A ještě jednou díky. 

Mimochodem na Tvoje povídky slyším samou chválu, také si jednou na ně udělám čas, doufám.


pedvo
06. 07. 2013
Dát tip

V tom případě Tě musím upozornit, že sis nechala poradit od naprostého laika. S poezií jsem se setkal prvně, když jsem začal zveřejňovat své povídky na internetu, do té doby jsem měl jen písňové texty. Kdybych si všiml, že je tohle také písňový text, vůbec nic bych nekomentoval. Ovšem Ty jsi dostatečně zkušená textařka i básnířka a jistě víš nejlíp, co děláš, i s ohledem na nuanci i koncepci. Ahoj, měj se hezky.


ráda si nechám poradit pro dobro věci :) - děkuju!


pedvo
06. 07. 2013
Dát tip

Na  žádný úkor nic nepopírej, to bych nerad.


pedvo
06. 07. 2013
Dát tip

Já jsem si až teď všiml, že jde o písňový text, nikoliv o báseň. To už je věc jiná, v kombinaci s melodií. Nicméně ten komentář už nechám.


ped: tys mi dal! přemýšlím nad tím, až se mi z hlavy kouří, jestli popřít jemnou obsahovou nuanci na úkor koncepce... cítíš v těch dvou alternativách rozdíl, nebo je to jen moje sugesce?


máš tu lidskou duši v malíčku...***


pedvo
06. 07. 2013
Dát tip

Opět paráda. V první moment mě u Tebe trochu překvapil rým minula - minulá, ale vidím úmysl a že to sedí. Také bych očekával v pátém ř. od konce spíš "chci rukou jen vnikne-li zlost," než takhle, mě to přijde, jako že to zcela vybočí z koncepce. Ale třeba je to také schválně.


Kočkodan
06. 07. 2013
Dát tip
Pokud más psychiku nesmírne pevnou, po stránce znamení nevadí ti býk, tak muzes dokonce zít i se mnou, Lubosem vlastnícím ochlupený nick. Spolu zít muzeme, ne vsak roku furu, a ted si troufnu na domnenku, oba dva dostanem nocní muru, chceme být ze vztahu zas rychle venku. Pak jednou bodás me, zas a zas a zas, ostrý nuz ukoncil nasi válku, na okne zanechás krátký vzkaz, jenom pár slov pro kriminálku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru