Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

předvolební úvaha

11. 10. 2013
6
12
1198
Autor
aleš-novák

Šebestová

volí

Macha.


12 názorů

Toscana
12. 10. 2013
Dát tip
Kočkodane, zlinkovat se opravdu umí asi všichni, co tam kdy byli... :-)))

Kočkodan
12. 10. 2013
Dát tip
Výtvarné volby by byly urcite lepsí, z nich by vzesla Poslanecká snemovna jako vymalovaná. Nechci být prílis tvrdý, spís si jen hraji s cestinou, ale po volbách skutecných se mozná objeví i pár sasku pocmáranejch, kterí se obcas zmalují v poslanecké kantýne.

Rumcajs by knížepána nevolil...


MKbaby
12. 10. 2013
Dát tip
Ja volim Terence a Philipa, protoze maji odklapeci hlavy. A otevrenosti nam treba predevsim :)

Toscana
12. 10. 2013
Dát tip
a Ája volí Fíka a Bobek Bobka, což je podle mého to nejlepší :-))) *t PS: Vochomůrka Šuperku volit nebude nikdy.

Možná by byli lepší politici jen nakreslení.Výsledek stejný, jen menší výdaje. :-)


MKbaby
11. 10. 2013
Dát tip

Dáme si kreslené volby :)


Prosecký
11. 10. 2013
Dát tip

Poznámka k Trautenbergovi:

Kdyby v dobách feudalismu museli platit sedláci takové daně jako my, už dávno by se vzbouřili a táhli s cepy od jednoho finančního úřadu k druhému, od okresní správy sociálního zabezpečení k druhé. Tehdy většina lidí neplatila daně žádné. Robotovat museli třeba taky jen jeden den v týdnu. My robotujeme na stát 2-3 dny týdně a nic se neděje.  Zlaté poddanství!


Horáček se zatím nevyjádřil...Ani Pažout :o)

Kočkodan
11. 10. 2013
Dát tip
Sebestová volí Macha, oc jde nevím, takze sorry, ze vsak Ales prázdne tlachá, vylucuji apriori. Mezitím jsem pochopil, ze se jedná výlucne jen o postavy kreslené a ne i o nejakou narázku na jména konkrétních osob, ale nemohu vás prece pripravit o mé nádherné verse. :-)

a Anče, Kuba i hajnej volí Trautenberga. Musí.

Kravička se telí a Mach volí?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru