Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být či nebýt

15. 01. 2014
12
12
1649
Autor
dee-dead

Možná patří do indispozic. Já už jsem jiné věci psát zapomněla...

 

 

odešels... už je to tak dávno
rok neříkáš mi dobré ráno
a mně už došly výčitky

tak proč si každý večer přeji
vidět tvou zprávu na displeji
a vymýšlím si povídky

o lepších dnech a o naději
o princeznách a čarodějích
a po nocích čtu Shakespeara

a nevím ani být či nebýt
a nebo jak ten pocit přebít
že moje srdce umírá

...

 

 


12 názorů

snake_01
11. 10. 2016
Dát tip

Seneca má samozřejmě pravdu v tom, že to není foremálně dokobalé - už například první dvojverší je formálně slabší, ale je to příjemná vázaná báseň - a i přes náznaky klišé není kýčovitá - a vyznívá upřímně. T.


Skličující, ale dobře napsané.*


kapitan
05. 05. 2014
Dát tip

Tož tak..m


guy
20. 01. 2014
Dát tip
Jo, těm věcem v tom je dobře rozumět ..

No podle mého to není špatné. Ačkoliv to není zrovna šálek mé kávy, tak vyloženě nezklamala.


Seneca
16. 01. 2014
Dát tip

Zlodějíčku příště prosím avízo, ať vím, děkuji. :)

Od někoho, kdo je o 8 roků starší prostě očekávám víc, že jo.

Tuctovitý slova, vím, jedno spojení je originální, víc tam v tomhle úryvku není, jsem si toho vědom. Feeling na nule? Neblbni. Je to přeslazený.

 

Neříkám, že není hezká. Říkám, že tam není nic pro mě, co bych ocenil z hlediska slovních obratů.


dee-dead
16. 01. 2014
Dát tip

Život je plný klišé (alespoň ten můj). Díky moc...:-)


Seneca
15. 01. 2014
Dát tip

Většinou vázaný moc nečtu, páč ten současný, co se publikuju, je většinou dost bídný. Tady tohle je sice dost obyčejné, bez kliček, pozlátek a vůně, ale má to vcelku spád. Rytmus ti tuším utekl pátém verši. Na závěr klišé /vlastně je to pomalu samé klišé/ ... ale jinak to není zas tak špatný, dle mého.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru