Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyšla mi kniha, saláti :)

10. 02. 2014
11
15
2036

Odkaz na Kosmas

Nazdar holomci,

 

po letech hraní videoher, pití piva, koukání na lechtivý filmy, poflakování se ulicema a přibírání tuku kolem pasu jsem se jednoho dne vzbudil a zjistil, že na mě čumí Ptačí král.

 

Říkám si: Nehul už tolik, cywe!

A von: Sem tvoje kniha, debile. A zakdákal tak, že mi šly vlasy hrůzou do pozoru.

 

Takže - na vědomost se dává, že si můžete koupit úžasnou suprduprmegazabijáckykůl (hustokrutohyperpřísnou) poetickou sbírku (ty kráso, právě se mi asi podařilo na Písmoně vložit první odkaz v životě). Mám jich taky několik set doma, tak mi můžete napsat do zprávy a já vám do ní vepíšu nějaký ultrakůl věnování.

 

Veškerý závistivý vzdechy můžete psát do komentářů.

 

Pozn.: Povolené komentáře:

1. No hustý!

2. Ty brďo, gratuluju!

3. Hele, vod tebe už jsem něco čet a bylo to náramný.

4. Jsi stejně dobrej.

5. Kéž bych napsal aspoň z pětiny tak dobrou knihu!!

6. Trhni si nohou, plantážníku.

 

Jo a křtít se to bude v březnu na Žižkovský noci. Nepamatuju si datum (protože si nepamatuju skoro nic), ale určo sem pak hodím avízo, abyste jako věděli.

 

Pus pus a brou


15 názorů

MKbaby
14. 05. 2016
Dát tip

Čéče, jsem Tě právě objevil a jedna ne moc tlustá kniha by se mi hodila, neboť se mi vaklá stůl. Máš ještě nějaký volný kus? :-)


PG: Děkuji moc. Klidně mi říkej, jak chceš. Stejně jsem mužská spisovatelka:-))


Predragu Tomiči, od teď ti budu říkat Svatka Antošová, gratulace, pane. P.S. zdraví Tovačov


Co z pětiny, aspoň ze šestiny takovou...!

prost
14. 02. 2014
Dát tip

Kéž bych napsal aspoň z pětiny tak dobrou knihu!!

 Dost minimalistickej přebal knihy.


Háber
12. 02. 2014
Dát tip
:) * paráda *

LGarra
12. 02. 2014
Dát tip

1 - 2 - 4 .... Che He... :).. Souhlasím se sepotkou :)


Muamarek
12. 02. 2014
Dát tip

Velká gratulace :-))


..to je nejzábavnější oznámení o vydání knihy co jsem kdy četla:))


Pája
11. 02. 2014
Dát tip

nejspíš jsem tě nikdy nečetla, ale mohla bych/chtěla bych to napravit ;)

 

a pak ještě 2 a 4.. ;)


Prosecký
11. 02. 2014
Dát tip

Blahopřeji ti! Jaký je náklad? Kolik máš na jedné knize? 

Kdo si přečte tvůj profil na JT, vůbec se nediví nadšení čtenářské obce. Kdo se umístí na čelných místech v literární ceně Vladimíra Vokolka, v literární a výtvarné soutěži o cenu profesora Antonína Voráčka a Klementa Bochořáka a jako básník se tyčí vysoko nad davy lidí proudících do Lidlu v Trutnově, v Čelákovicích, Čáslavi ba i ve Varnsdorfu, ten právem patří na Parnas české poezie.

Lovu (čtenářů) zdar!


hynajs
11. 02. 2014
Dát tip

"Autor pochází z Ústí nad Labem a lze jej tak zařadit k silné skupině severočeských autorů, do které počítáme například Svatavu Antošovou, Radka Fridricha či Josefa Straku"

- to je asi nějaká legrace, což?


Čudla
11. 02. 2014
Dát tip

Blahopřeji kolego.

Také mi v loňském roce vyšla sbírka mých básní NEZŮSTAT SÁM, jen jsem se s tím nepochlubil. Moje chyba.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru