Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 14

27. 04. 2014
17
41
3598
Autor
Kočkodan
Neštěkne po někom ani pes Neštěkne po něm ani pes, nikdo ho nepozve vypít si kafe, ví to však skoro celá ves, že pouze manželka na něj blafe. Než by řekl švec Ještě „švec“ ani nedořekl a měl mezi žebry kudlu, bolestí i překvapením hekl, takhle nezná kamaráda Rudlu! Nosit máničku Do páté obecné máničku nosí, cítí teď od třídy mnohem víc lásky, vyhoví totiž, když všichni ho prosí, že si chtěj zatahat za provázky. Nosit na rukou Prý by ji velmi rád na rukou nosil, z úst se mu šířily výpary kmínky, údajně ortoped skoro až prosil, ať myslí hlavně na plotýnky. O kolečko víc Asi má o kolečko více, u jeho rozumu jsem skeptik, nakoupil litry slivovice a začíná s ní čistit septik. Obětní beránek Jeho úsměv je plný křeče, neplesá zrovna nad obětní rolí, prý při tom spousta krve teče a také to velmi silně bolí. Obrátit list Neměl obracet list lopuchu tenhle mladík víc než chasný, zmíním se pouze o puchu, zbytek vám bude zřejmě jasný. Od Adama Začal svůj životopis od Adama, detailů přidal celou fůru, na svět ho přivedla vlastní máma a doktor přestřihl pupeční šňůru. Od A do Z Zná ženu skutečně od A do Z, však s ní už také pár let prožil, naprosto nesnáší čistit klozet, naopak miluje žehlení košil.

41 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Nejvíc mne oslovilo znát někoho od A do Zet, tip:-)


Kočkodan
10. 05. 2014
Dát tip
Od Kopretiny me potesilo. :-)

Toscana
01. 05. 2014
Dát tip
No tak to vidíš, Kvítku, jak tomu chlastu vůbec nerozumím... :-)))

Jelínkova Košer slivovice je stejná břečka jako všechny ostatní patoky, co vyrábí. Pouze cena je trojnásobná díky nápisu Košer. U jiných potravin se cena ztrojnásobuje nápisem Bio.


Toscana
30. 04. 2014
Dát tip
Květoni, teda já nejsem znalec, protože tvrdý alkohol v podstatě nepiju vůbec (jeden dva panáky tequily za rok se nedají nazvat pitím), ale kámoš znalec je, a ten tvrdí, že nejlepší je Košer slivovice. Čistě informativně jsem se po netu podívala, kolik stojí, a málem mě kleplo. Úděsná cena. :-))))

Medvěde, slivovice se u nás taky leje do ostřikovačů a myjí se jí okna. Jediná slivovice která se dá pít je valašská z Brumova,  z jižního svahu, a to pouze když je na švestky dobrý rok. To znamená, když je to med už na stromě.


Toscana
30. 04. 2014
Dát tip
Pečený medvěd - s květákem problém nemám, ale růžičkovou kapustu nespolknu, ani kdyby mi zlatem platili... Takže: co nám chutná, to jíme, a tak je to správně! :-))

Kočkodan
29. 04. 2014
Dát tip
Povedené, dekuji. :-)

Povedené. Tipuji*


Kočkodan
29. 04. 2014
Dát tip
Méda s Kvetonem - tak tady se sesli obzvlást spríznení strunatci. :-)

Já čistím struny taky slivovicí. Ona ta muzika má pak tak nějak větší grády. Nehledě na to, že nástroj ještě dlouho nádherně voní přezrálým švestkovým sadem.


Kočkodan
29. 04. 2014
Dát tip
Také jsem se na tebe krátce usmál.

Alegna
29. 04. 2014
Dát tip

:)*


Kočkodan
29. 04. 2014
Dát tip
Díky vsem - vase komentáre nechutnaly hořce. Petr333: Az na ten septik je to samozrejme jen vymyslené. :-)

Petr333
29. 04. 2014
Dát tip

Proboha to jsou ze zlata?


Petr333
29. 04. 2014
Dát tip

Proboha to jsou ze zlata?


Petr333
28. 04. 2014
Dát tip

Lubo není to autobiografický co?

Pečený medvěd: škoda slivovice to radši koupím nové struny:-D


Toscana
28. 04. 2014
Dát tip
:)))) Nejlepší je hned ten první! *t Pečený medvěd, MKbaby: Taky jsem musela hledat, co to ten supertaster je, a tady je to vcelku dobře vysvětlené: http://www.cuketka.cz/?p=691 Nicméně jsem na tom jako autor článku, nesnáším umělá sladidla, ale cukr čas od času mi nevadí, naopak, pivo mi nechutná, z tvrdého alkoholu mám husí kůži ještě půlhodiny po požití a šklebím se ukrutně (jediné, co jsem ochotná sem tam polknout, je tequila, asi dík té soli a citronu), vína raději červená (hutná a kulatá, ale suchá), tuk v jídlech minimalizuji už dávno, jedinou výjimkou je pečená kachna nebo tak 2-3x za rok vepřo-knedlo-zelo. Takže fakt nevím, co nakonec podle toho rozboru jsem. Ale jak bylo napsáno v článku: je to úplně jedno, hlavně, když to, co jíme, nám chutná. :-)))

To se ti povedlo, jen list už obracet nebudu.*


MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

Tobě holt není pomoci, tepelně upravené medvídě :) Piješ alespoň pivo?


MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

Pečenej grizzly: Vona tedy nejni slivovice jako slivovice, každá je jiná. I dvě flašky pálené z téže bečky jsou jiné. Takže je otázka, co jsi pila. Jestli slivovici, nebo slivovici pro Pražáky :)


Petr.II
27. 04. 2014
Dát tip

*


Čudla
27. 04. 2014
Dát tip

Líbí /*


Diana
27. 04. 2014
Dát tip
Náladu má dnes Ringo pod psa, k snídani dostal kaši z ovsa ;-)

MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

Medvědí pečínka: A nespletla sis někdy savo se slivovicí? Slivovice se lije do sebe a savo do mísy, ne naopak :)


MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

To je fakt :)


8hanka
27. 04. 2014
Dát tip

ale no...mylis si postup, najprv sa papá, potom je ho...: nie naopak)


MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

Myslíš to hovno pod tím lopuchem..? :)


8hanka
27. 04. 2014
Dát tip

ano, bejby,  otočme list  a pojďme jíst:)

 


MKbaby
27. 04. 2014
Dát tip

8hanka: Otočme raději list... :)


8hanka
27. 04. 2014
Dát tip

lopuchove obklady su vraj vyborne... ak neotocim listy, ako zistim, ci uz neboli pouzite?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru