Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

81. SUPERKOULE - Napoleon - dlo č. 1

11. 05. 2014
4
9
684

 

už zase

 

už zase
marně bráním se
tvé kráse

k útoku vlasů
do půli zad
bezbranný

snad

k pohledům očí
zpoza řas

úsměvu
hebkému pohlazení 
dlaní

už zas

ňaderné elektrárny
ubíraj
mi energii
přesto
(nebo právě proto?)
ještě žiji

v zajetí křivek
siluety
přebývám

s tebou
i sám

o síle
podpásových
zbraní
pomlčím
(raději)
v naději

i když
asi 
snad

podléhám
tak rád

 

 


9 názorů

Kočkodan
14. 05. 2014
Dát tip
Hlavne ze neblbnes Jarmilo ty. Alespon zatím. Kdyby tvuj komentár soutezil, tak by mel mozná i sanci dostat se na bednu, ten potenciál tam podle mne byl. :-)

Bylo mi tristní dávat miniaturku jako soutěžní dílo, jelikož  jsem nenalezla v zadání formu "poezie", pouze poezie v próze, tudíž by nebylo kam zařadit, tak aspoň jako komentářík...

(a blbne řádkování!!)

gratulace vítězi***


Kočkodan
12. 05. 2014
Dát tip
Výborné kolo - jedno dílko lepsí nez druhé. Dávám jako méda tip zde a jsem strasne napnutý, kdo se umístí na 3. míste. :-)

I vola utáhne ženský vlas a ňaderné zbraně dokážou zlomit vaz!

Malý se napřed krčí v koutě pak vzteky vytahuje zbraně tak rád všem podpásovky dává závaží skutků táhne na chomoutě nerad se svého postu vzdává a s hůlkou v ruce vříská hurá na ně!!


Whitesnake
12. 05. 2014
Dát tip

ale jo


Kočkodan
11. 05. 2014
Dát tip
Z dílek, které jsem v tomto kole zatím cetl, se mi tohle zdá asi nejlepsí. A stejne tak se mi zdá, ze znám totoznost autora. Jmenuje se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru