Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 16

11. 05. 2014
16
16
2470
Autor
Kočkodan
Pozdě ale přece Trochu pozdě, ale přece, pro oba nebyla procházka nudná, zeťák si vyšel s tchýní k řece, již leží chviličku u dna. Přerůstat přes hlavu Zjištění je celkem prosté, ti dva se velikostí liší, syn mu jasně přes hlavičku roste, bude tak o čtvrt metru vyšší. Přes tohle nejede vlak Přes tohle nejede vláček, u stolu před talířem běsním, řekl jsem žene bez vytáček, že její koprovku nesním. Přijít na buben Přišel s firmou na bubínek, třeba ho neúspěch zocelí, neklapla myšlenka dětských plínek dělaných z kalené oceli. Přilévat olej do ohně On do ohně lije olej, to se mu povedlo zprasit, hlupáčku nech toho, hasiče volej, nutně je začít pořádně hasit! Příležitost dělá zloděje Člověk není dokonalá bytost a někdy vyvádí koniny, zloděje dělá příležitost i špatný příklad rodiny. Přimhouřit obě oči Žena mu ve voze nevěru hlásí, on nad tím přimhouřil oči, možná jim pomůže airbag a pásy, zatáčku asi nevytočí ... Přiznat barvu Nakonec přiznala muži barvu, proč byly pikantní karbanátky, s vepřovým snědl tu a tam larvu, on si teď přeje bezmasé pátky. Prodat vlastní babičku Aby mohl jezdit v novém Saabíčku, a ne toliko na mopedu, prodal svou vlastní babičku, zpeněžil dokonce i dědu. Prohrát kalhoty Ve oku prohrál i spodní kalhoty, tenhle ten fakt ho přived k pláči, nabídl se pohled hrůzné nahoty, začli též brečet spoluhráči. Projít uchem jehly Není v tom ještě příliš zběhlý, docela smutně se pryč loudá, nevyšel průchod ouškem jehly, to bývá trauma pro velblouda. Pro srandu králíkům Lásku a úctu snaží si získat, podle mne zatím marně, i když jim kožich začal vískat, pro srandu zůstává v králíkárně. Pro strach uděláno Mám vesměs pro strach uděláno, psychicky zvládnu i ponorku, když jsem však viděl ženu ráno, hrůza mi projela do morku. Pro stromy nevidět les Lidi pro stromy nevidí les, já spatřil z dálky toho psíčka, Nejdříve důstojně ke mně se nes, chňap! – a pryč je nohavička. Psa by nevyhnal Příšerné počasí panuje venku, mnozí v sobě klení dusí, člověk by nevyhnal ani fenku, pes však i teď z bytu musí. Psi štěkají, karavana jde dál Psi štěkají, karavan stojí dál, majitel v dobrý obrat věří, už je to tady, toho se bál, právě mu pochcali značnou část dveří. Pšenka nekvete Šourej se odsud vilný kmete, přestaň jim slibovat hory doly, tady ti pšenka nepokvete, u střední zdravotnické školy. Ptát se díru do břicha Vyptal se mamince do břicha díru, lačný informací, faktů, synáček ale přehnal míru, rodič je krátce po infarktu ...

16 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Velmi pravdivé, se zdrávkou mi fakt pšenka nekvete:-)


Kočkodan
21. 05. 2014
Dát tip
Cech (a velkýmilovník psu) dekuje Moravanovi.

Antoncek
21. 05. 2014
Dát tip

Ja, tož ten karavan!

to není novotvar.

Já jako Moravan

ti v jeseň svěřím var.


Kočkodan
15. 05. 2014
Dát tip
Ano, i to se jiste v lidské spolecnosti vyskytuje. V detských letech také ricení.

Kočkodan
13. 05. 2014
Dát tip
Po velmi dlouhém premýslení a vnitrním boji jsem nakonec prece jen dospel k názoru, ze by bylo urcitou slusností za komentáre podekovat. Tak to zde oficiálne ciním. S tím vyptaným otvorem do brisní dutiny jsem lehce znejistel. Ale Nemci to ríkají (nemecky) zcela jiste.

Toscana
13. 05. 2014
Dát tip
ad Ptát se díru do břicha - to jsem neznala, u nás se spíš používá "vymluvit díru do hlavy". ad Pro strach uděláno - a žena si v duchu pomyslela: "To máš za to, Kadle!" :-)))) povedené, bavila jsem se. *t

Alegna
12. 05. 2014
Dát tip

:) rozšířils mi obzory


Povedené dílko. Tipuji*


Jako obvykle - checheche!


Diana
12. 05. 2014
Dát tip
Já také nejím karbanátky a sekané se vyhnu v jídelně to vracím zpátky, však nad koprovkou jihnu. :-)*

Tak já fakt nevím, co bych si vybrala. Tentokrát je to opravdu těžký kalibr. Přes koprovku můj vlak tako nejede.***


smyčka
11. 05. 2014
Dát tip

*


8hanka
11. 05. 2014
Dát tip

to si zabil:))))

 ešte, že nemám dcéry a zaťov, mohla by som skončiť na dne( to síce môžem aj tak, ale dúfam, že na inom)

 mne už cez hlavu prerástli obaja a to o pekných pár cm...

kôprovku rada zbaštím za Teba...

počkaj, až dcéra vyrastie z plienok a kalenú oceľ použi na pás cudnosti...

už aspoň viem, prečo nejem karbonátky...

nohavice by som nechcela prehrať, pri pohľade na mňa by zaplakali nielen spoluhráči...

s pribúdajúcim vekom uchom ihly už neprepchám ani tenučkú niť...

pryč je nohavička ma dostalo...

a to nehovorím o -psy štěkají, karavan stojí dál - stobodove...

iba poslednému nerozumiem, to u nás nepoznáme

 


Čudla
11. 05. 2014
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru