Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 17

18. 05. 2014
16
15
2665
Autor
Kočkodan
Pupek světa Vesnička není světa pupek, má celkem daleko do New Yorku, pár stavení a hnoje kupek, ty pěkně smrdí – hlavně v horku. Pýchou se nadouvat Pýchou se mu chruje vole, odešel od mostu pana Hlávky, v žebříčku bezdomovců není již dole, spí u Novotného lávky. Ranní ptáče dál doskáče Dál doskáče ptáče ranní, všude je taky práce fůra, vaření, žehlení, úklid, praní a v podniku roční inventura. Rozdejchat Bral by občas tichou celu, syn je sice jeho pejcha, k půlnoci techno 105 decibelů, tak to už asi nerozdejchá. Ruku do ohně Nedal bych za to do ohně ruku, že je pravda, co čtu v Blesku: 100 % občanů Nepomuku vede svůj život bez poklesků. Ruku na srdce Přiložil ruku u srdíčka, myslel, že padne na znak, paže se chvějí, blednou líčka, tlukot, bití – ani náznak. Rupnout v bedně Ruplo ji při stěhování v bedně, do duše se vkradla tíseň, speditér pracuje bezohledně, právě to odnesla Míšeň. Růst pro šibenici Že pro ni synáček roste, táta s mámou dobře vidí, již mu řekli nejmíň posté, ať skončí s přepadáním lidí. Řehtat smíchy Na pohřbu strejda řehtá smíchy, moc se to nehodí k této hodině, příbuzní nejsou plni pýchy, že mají koně v rodině. Řezat si pod sebou větev Větev si pod sebou řeže, ta se co nevidět zlomí, našli ji pod stromem vleže a celkem hlubokém bezvědomí.

15 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Je to pěkný, a nafukuju se pýchou, že osobně znám tak dobrého humoristu:-)


Kočkodan
16. 11. 2014
Dát tip
Není vyloucené, ze jsme to s Kvetonem nemysleli úplne vázne. Tobe patrí v kazdém prípade dík za jukaní do mé starsí tvorby. Az se mi z toho skoro chruje vole...

Kolobajda
16. 11. 2014
Dát tip

Chruje není překlep!

To přece znamená, že machruje, vole. (Je to taková metafora)


Kočkodan
21. 05. 2014
Dát tip
Bedne preji nerupnutí a ve strevech zádné pnutí.

Antoncek
21. 05. 2014
Dát tip

Jestli s češtin Tvý kouzelný

nerupne mi v bedně,

dám si tři talíře zelný...

odnesu to střevně

 

**


Kočkodan
20. 05. 2014
Dát tip
Vase komentáre se dají rozrespirovat pomerne lehce. Dokonce za ne i podekuji. Také hlásím, ze od soboty na Písmáku mozná tri týdny nebudu. To kdybych - ciste teoreticky - nekomu chybel a dotycná osoba mela treba i obavy, co se mnou je. No dobre, máte pravdu, je to nesmysl... Kopretino, speciálne pro tebe: Rozdeychat Bral by občas tychou celu, syn je syce jeho peycha, k půlnocy techno 105 decybelů, tak to už asy nerozdeychá. MKkojenec: Jiz tedy nejsem solitérní, Petr ted dokázal, ze to má taky, my stálým myslenkám zustanem verni na zenské sexuální znaky. Kveton: Vole, to je fakt preklep. ;-)

Alegna
19. 05. 2014
Dát tip

pokaždé smát se snad není nutné

veršíky to jsou spíš v pravdě smutné


Nepochopil jsem jen jediné - co je to Pýchou se mu chruje vole?

Nejspíš překlep.


MKbaby
19. 05. 2014
Dát tip

Přiložil ruku u srdíčka,

měkký tvar naplnil jeho dlaně,

zasněně přivřel svoje víčka,

nabral směr ňadra a hupnul na ně...    :)


Toscana
19. 05. 2014
Dát tip
Pro mě je pupkem světa náš malebný vidlákov, do NY bych nechtěla ani zadarmo a ani na výlet... :))) *t

Pěkné, hlavně vesnička a stěhování*


Diana
18. 05. 2014
Dát tip
Pro mne je také pupkem světa vesnička naše, středisková, s chalupou skromnou, kam už léta, jezdím se hlavně schovat ;-) V ostatním máš ale pravdu! :-)*

8hanka
18. 05. 2014
Dát tip

pre mna je jedna dedinka skutocnym pupkom sveta , radsej idem tam ako do NY, to myslim celkom vazne:)

este som pod mostom nespala, takze neviem, ci su medzi nimi take rozdiely, co sa tyka kvality spanku

ranné vtáča nie som, neskáčem ani večer, takze so mnou je to tažko:(

mimoriadne ocenujem - rupnout v bedne - vzdy lepsie, ked rupne Mišeň ako by malo rupnúť v ...

*)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru