Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěra 2.

07. 06. 2014
16
15
1795
Autor
Oldjerry

 

vektorem noci

s jiným

pošťuchuješ mne

mezi ušima

 

dobře víš

že

 

ani rozhoupaná postel

a itinerář ukolébavek

nepomůže

 

a rozednívat

se  bude

týden

 


15 názorů

jaza
13. 06. 2014
Dát tip

ty si číslo..


Oldjerry
13. 06. 2014
Dát tip

Pavle -  pokud souhlasíš se zněním té Jolaniny kvazikritiky, tak to, co jsem jí napsal, platí i pro tebe. Sarkazmus není kritika ani v Brně, nebo ano?  To co Jolana napsala není kritika, ale sžíravý odsudek. Nevymezil jsem se tedy vůči kritice, ale vůči pohrdavému odsudku.


jaza
13. 06. 2014
Dát tip

je to dobře napsané, ale na druhou stranu i s interperetací jolany souhlasím, není asi nutné se vůči kritice vymezovat tak nízce, jako osočit někoho z nadřazenosti apod... to mi přijde takový povýšený, nadřazený, nafoukaný snad i..

pz


Oldjerry
11. 06. 2014
Dát tip

Jolana - nejde o to, cos napsala, ale jak si to napsala. Z této interpretace čumí nahony domnělá nadřazenost, povýšenost, nafoukanost. Buď  jaká chceš být, ale pak ke mně nelez...

milé medvěde - tož já zas uvažoval o tom, že dám prostor čtenáři, aby si dosadil za neznámou svou konstantu.  Jak tam máš něco svého, hnedkaj je to jiná matematika.  Dík za vlezno ku mně (:-D

 


Vektorem noci... to je snad nejšílenější spojení, co jsem četl. Jakože člověk pošťuchuje sílou daným směrem?


Jolana
09. 06. 2014
Dát tip

tuctove. takych bolo a bude. neoslovi na viac ako par sekund.



Oldjerry
08. 06. 2014
Dát tip

Desetkrát dík, všem,

Vašku - tím více si toho vážím.  Zdarec do Alberty!


*


Stevenson
07. 06. 2014
Dát tip

jak ty volnre , jak vis nemusim.. -) tohle jde .-)


Čudla
07. 06. 2014
Dát tip

Líbí /*


Diana
07. 06. 2014
Dát tip
*

dadadik
07. 06. 2014
Dát tip

*



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru