Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 19

22. 06. 2014
17
22
2774
Autor
Kočkodan
Slovo do pranice Byla to slova do pranice: “Volové ukončete rvačku!” Následnou reakci přežil sice, dostal však pěknou nakládačku. Smekat klobouk Smekám před ní pomyslnou čapku, opustila drogerie kasu, 61 – a dělá šlapku, úspěch má hlavně v sado-masu. Smočit si Žena si docela často smočí, posledně po ní hodil vázu, nesnáší kritiku, že dlouho močí, nemůže za svoji předstojnou žlázu. Smrdět jako tchoř Chlapec už méně láskou hoří, vztah se tak po roce začíná houpat, dívka má aroma prakticky tchoří, tělo mýt odmítá, natož pak koupat. S někým péci Manželka peče se sousedem, neprávem dostala na ciferník, jde jim jen o řezy s medem, bábovku, štrůdl, perník. S někým zacvičit Sice má mluvu dlaždičí, takový byl vlastně vždycky, však přijde-li tchýně, rád s ní zacvičí, návštěvy pojímá gymnasticky. Slyšet růst trávu Slyší doslova růst trávu i její pohyb v mírném vánku, zádíčka ukázal trestnímu právu, chystá se na sklizeň – na marjánku. Slyšet spadnout špendlík U nich teď určitě nevládne ticho, člověk by přeslechl spadnutí špendlíku, on se jí vysmívá za tlusté břicho, načež ho zasáhne tvrdý kov rendlíku. Snést modré z nebe Partnerce snesl modré z nebe, teď v duchu trochu láteří, počin mu způsobil určité bebé, bude to něco s páteří. Spadnout do klína Ohromné dědictví spadlo mu do klína, myslela na něj teta Božka, přesto však nebožku docela proklíná, práci s ním bude mít uroložka.

22 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Ohromné dědictví spadlo mu do klína...chtěla bych být na místě toho šťastlivce:-)


Lnice
21. 12. 2015
Dát tip

na tomto místě by se mi příčilo napsat, že se mi tvé dílko vzpříčilo v hrdle a nelíbí se mi:-)


Kafebronz
18. 07. 2014
Dát tip

*


F.L.Vděk
06. 07. 2014
Dát tip

Dobře tedy, jdu sousedce namastit pekáč a něco upečeme.


Kočkodan
06. 07. 2014
Dát tip
Pokud i jemu, tak v tom pokracujte. Nadále hodne zdaru. :-)

F.L.Vděk
06. 07. 2014
Dát tip

:-) Nejvíc se mi líbí pečení se sousedem.


Kočkodan
29. 06. 2014
Dát tip
MK, nedivím se tvému jistému podivení, z versu opravdu nelze poznat, ze protagonista trpel silnou formou zeleninové fobie. Pokud dnes slavís svátek, tak si zaregistruj moji gratulaci. :-)

MKbaby
28. 06. 2014
Dát tip

Pěkné, ale proč ten tragický tón první básně, když její hrdina dostal nakládanou okurku? :-)


Kočkodan
26. 06. 2014
Dát tip
Cudlo, nebudu se snazit ti tvuj názor vymlouvat. :-)

Čudla
26. 06. 2014
Dát tip

Vtipné./*


Alegna
26. 06. 2014
Dát tip

:) ovoce budu aranžovat až na podzim, teť tam jsou kytky


Kočkodan
25. 06. 2014
Dát tip
Reknu mozná slovo do pranice – spasíbo! Velký premozitel knoura: Za to na tebe budu pamatovat v poslední vuli. Cokoládovna: No proste zas je tvuj komentár celý dobry. Horkem upravený baribal: Ano, zelenina by se mela propagovat. Jurij: Nastestí se objevil ten stredník, takze se snad opravdu nemusím bát. Eugenie von Chips: Kdyz nekdo pece se sousedem, tak si to muze doma pekne zavarit. Nositelka zvlástního nicku: Snesu ti z oblohy i satelit – mohu pak ten tvuj klín prece jen mít? Paní L. J.: At ti ale zase neupadne to naaranzované ovoce. Kveták z Hané: Je dobre, ze ti moje dílko nezacvicilo ze zaludkem. Fanynka metalurgie: Z predstavy fakt s tebou péci, zacínaj mi sliny téci... Italský region: I s panem Hoffmannem?

Toscana
25. 06. 2014
Dát tip
Pokud jde o moučníky, to bych klidně pekla taky. :-))) *t

S někým péci

Manželka peče se sousedem,neprávem dostala na ciferník,jde jim jen o řezy s medem,bábovku, štrůdl, perník.

také umím péci docela chutné věci:-):-):-)


Početl jsem si gymnasticky. Zacvičilo mi to s bránicí.


Alegna
23. 06. 2014
Dát tip

smekám klobouk*


Reitspieska
23. 06. 2014
Dát tip

I já bych chtěla modré z nebe

koho však požádat, tebe?

Pak bych ti možná spadla do klína

ne, neboj, to je blbina :)


Pobavila jsem se. Pečení se sousedem nemusí být tak úplně marné.*


tak ti nevím Luboši, asi ztrácím smysl pro humor (čico ;)


Diana
22. 06. 2014
Dát tip
Ohromně jsem se bavila! Těžko vybírat, co se nejvíc povedlo. S někým peci? Asi Slyšet růst trávu! Ta je super! I když Slovo do pranice, no prostě zas je to celé dobré, vtipné - i to Smočit si a pointa Smekat klobouk mne rozesmála :-)))

BigBivoj
22. 06. 2014
Dát tip

umět to napsat

to je ohromné dědictví :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru