Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 22

13. 07. 2014
17
21
2367
Autor
Kočkodan
Tečou nervy Pěkně jí z něho nervy tečou, snaží se chytat je do kbelíku, manžel si přeje před každou véčou, aby mu předvedla třicet kliků. Těžký porod Porod byl relativně těžký, choť také vydatně pomoci musel, přišlo to na ni u vrcholu Sněžky a široko daleko žádný Uzel. Ticho po pěšině Skutečně předlouhé dva roky bylo zde ticho po pěšině, konečně slyším tiché kroky A cestičkou cupitá divoká svině. To je jiná káva Radost pan Vávra najevo dává, oči mu začínaj vesele svítit: „Tohle je, Maryšo, jiná káva, už jsem tu toxickou nemohl cítit.“ To si piš Radím Ti dobře, to si piš, snaž se nepropadnout zděšení, když chce se ti čůrat, nohy křiž, hledej však zároveň trvalé řešení. Trhnout si levou zadní „Trhni si, občane, levou zadní, nebo dám svolat popravčí četu!“ Bojím se dne, kdy nějaký radní poprvé vyřkne tuto větu. Trn v oku Již dlouho je mu v oku trnem ten sousedovic pubertální synek, nebásní, hází po něm drnem, i když se jmenuje Mácha Hynek. Tvářit se kysele Velmi kysele se tváří a kuje na suicid plány, jemu, zkušenému zahrádkáři, úplně zašly baklažány. Tvářit se otráveně Tchýně u něj stoupla v ceně, do života přišla vzpruha, tváří se nejen otráveně, ona je doopravdy tuhá. Účel světí prostředky Účel prostředky světí, zde není potřeba umu, ona si přeje více dětí, tak tajně propíchává gumu.

21 názorů

Kočkodan
27. 01. 2023
Dát tip Gora

Pokusím se je přičísnout hlubokým káním a tisícerými omluvami. (stydící se smajlík)


Gora
27. 01. 2023
Dát tip

I když jsem kliďas, prodleva cca 5 let u tvé odpovědi mi nervy pěkně pocuchala:-)


Kočkodan
27. 01. 2023
Dát tip

Tébéesko, připadal bych si jako svině, kdybych byl ticho a nepoděkoval ti.

Činím tak po drobné prodlevě i u tebe, Irčo. (Ale možná jsi tenkrát komentovala víc mých dílek a já reagoval najednou na všechny u jiného.)


64T.B.S.
27. 01. 2023
Dát tip

Je radost je číst - nejvíc se mi líbily- Ticho po pěšíně, To je jiná káva a Porod

pa


Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Zatím mi nervy netečou, anobrž jsem kliďas:-)


Kočkodan
05. 08. 2014
Dát tip
Sbalím si do pytlícku semennou banku a vyrazím za Mánou na Sri Lanku.

Antoncek
05. 08. 2014
Dát tip

Kdybys nebyl, gemo, sarkastik,

našel bych ti ženu,

dostupný pohlavní s níž je styk.

Na Cejlu. Mařenu.


Kočkodan
18. 07. 2014
Dát tip
Dík (dvakrát)

Kafebronz
18. 07. 2014
Dát tip

*


Kafebronz
18. 07. 2014
Dát tip

*


vesuvanka
16. 07. 2014
Dát tip

pobavilo mě, díky :-))) TIP


Kočkodan
16. 07. 2014
Dát tip
To si piste, ze mi z vasich komentáru netekly nervy, také mi nebyly trnem v oku a netváril jsem se po nich kysele ani otrávene. A hlavne ze nenastal prípad, ze bych zverejnil dílko a bylo ticho po pesine. Takze díky vespolek. Macecha: No, kazdý má jiné chute, mnohým lidem chutná nejvíc napríklad caj.

Povedlo se Ti. Tipuji*


macecha
14. 07. 2014
Dát tip

káva je nejlepší .... T***


Ticho po pěšině a jiná káva,

jsem ráda, že jsem zdráva.*


Čudla
13. 07. 2014
Dát tip

Pěkné /*


toxikomana Vávru jen tak něco neotráví :o)


rybkaH
13. 07. 2014
Dát tip

zase jsi mě rozesmál, Lubošku..díky:)


Diana
13. 07. 2014
Dát tip
Zase skvělé! Všechno. Ovšem "To je jiná káva" je absolutně super! **********

Jedna perla za druhou...ale ta poslední.....:-):-):-) 1a*..:-):-)

                                                          


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru