Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 24

27. 07. 2014
14
16
2562
Autor
Kočkodan
Udělat paseku Udělal v rodině pěknou paseku, ne jako nimrod použil pušku, na pažbě vyřízl dvojici záseků, za kvazi tchýni a svoji družku. Udělat si oko Oko si udělal u ní, odporem ztuhla, je podobná soše, zato on spokojeně funí, vždyť se jí hrabal na punčoše. Vařit z vody Vzal si za ženu kuchařku puristku, vaří mu stále jenom z vody, zamýšlí kontaktovat spolužačku juristku, je zvláště dobrá na rozvody. Víra hory přenáší Hory prý přenáší víra, raději ale toaletu hledám, svěrače sice pořád ještě svíraj, však ruku do ohně za ně nedám. Vír velkoměsta Chtěl se vrhnout do města víru, opustil venkov, nudný a banální, přehlédl ale u deklu díru a poznal nejdříve prostředí kanální. Vlézt na záda Prý ať jí na záda vlezu, teď v autě pěkně láteří, manželku totiž k lékaři vezu, patrně s nalomenou páteří. Volba mezi morem a cholerou Před urnou přemýšlí dolem horem, zda mělo cenu sem vůbec chodit, volbu má mezi cholerou a morem, čí lístek do bedničky hodit? Vrhat vražedné pohledy Vrhl po ní vražedný pohled, že se mu zadaří, nemohl vědět, ta věznice má zvýšený dohled, ve které bude osm roků sedět. Vstát levou nohou Vstal ráno levou nohou z lužka, dnes po něm nechtějte projevy něžné, na hlavy kolegů nadávek snůška byla dost větší, než bývá běžné. Všechno špatné je na něco dobré Na něco dobrý je všechno špatný, jindy se k tomu rčení kloní, dnes dělá výjimku, málo platný, manžel ji s vidlemi po dvoře honí.

16 názorů

Kočkodan
31. 07. 2014
Dát tip
Dvojici Jana a Richard se také slusí podekovat. :-)

Opět velmi dobré. Tip*


vesuvanka
30. 07. 2014
Dát tip

pěkné  jsou všechny :-)))) TIP


Kočkodan
30. 07. 2014
Dát tip
Díky, smycko, svou kritiku jsi zvládla na jednicku! :-)

smyčka
30. 07. 2014
Dát tip
Skvělé celé

Kočkodan
30. 07. 2014
Dát tip
I temito slovy chvalte má díla: úzasné, nádhera, prekrásné, síla... A kdo se zachová podle té rady, zustane mezi kamarády. Posílám ted tady vsem (tri jste chlapi a pet zen) proste jedno Dankeschön!

Silene
28. 07. 2014
Dát tip

Jestli ten pohled byl navíc nabroušený, asi jej vrhnout chtělo v bezpečnostní obálce.

:)


Nami 99
28. 07. 2014
Dát tip

Moc povedené.

 

Nejsi - li si jistý svěračem,

můžeš se vybavit stěračem.

Nejlíp s ostřikovačem.


Diana
28. 07. 2014
Dát tip
Někdy je dobré vařit z vody pro toho, kdo je na dietě, kdo běhá všude na záchody, zejména v parném létě! :-)*

Čudla
28. 07. 2014
Dát tip

Pěkné /*


Moc se ti to povedlo*


Petr333
27. 07. 2014
Dát tip

Za svěrače rozhodně Tip :-D 


Víra hory přenáší

Hory prý přenáší víra,raději ale toaletu hledám,svěrače sice pořád ještě svíraj,však ruku do ohně za ně nedám.

utíkají rychle nožičky

s deklem hledají díru

a kousek papíru maličký

ve svěrače/ má Kočkodan...

ještě pevnou  víru


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru