Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 28

24. 08. 2014
20
31
2960
Autor
Kočkodan
Zloděj křičí „chyťte zloděje!“ Zloděj křičí „Chyťte zloděje!“ to ještě on i chodec žili, pak ale příslušník vstupuje do děje a posílá na oba projektily. Zmrzl úsměv Ve tváři houslisty úsměv dost zmrzl, je celkem zbytečné honit teď bycha, chyběla pozornost, zřetelně vrzl, a zase to bylo u Fibicha. Z někoho růst Tenhleten třicátník stále roste, nehledej v tom hormonální zmatky, nabízím vysvětlení prosté, dělá to z manželčiny matky. Z pekla štěstí Přežil, měl štěstí z pekla (hezky by to namaloval Brožík), ač ze zad slušně hned krev tekla, jak mu tam v hospodě zapíchli nožík. Zpola plná či prázdná sklenice Zpola plné či prázdné sklenice nosí nám dneska pořád číšník? U piva v lokále vypukla přenice, zda není výčepní tak trochu hříšník. Z toho se nestřílí „Z toho se nestřílí, děti!“ zavolal v životě poslední větu, kulky již za ním hbitě letí a slyšet je štěkot kulometu. Z tohoto mráčku pršet nebude „Pcha, z tohoto mráčku nebude pršet,“ žena zas optimismem juchá, mám celkem problémy nadšením sršet, nitka nám nezůstala suchá... Ztratit z očí Dcerka je rychle ztratila z očí, když se rozeběhla za psy, rodiče radostí nevyskočí, zaplatí čočky z vlastní kapsy. Zuby nehty Zápasí s ní před hlubokou strží, pod nimi divoce teče řeka, tchýně se ho zuby nehty drží, osudný pád ji přesto čeká. Zůstat na ocet Na ocet zůstala tahle dáma, daleko měla k půvabné lani, nedělá z toho žádné drama, doma ji vítaj dobrmani.

31 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Zůstat na ocet není moc milé třeba puberťačce v tanečních:-)


Kočkodan
20. 11. 2014
Dát tip
Proc bych mel tajit, ze me tvuj komentár nenastval, ze? :-)

Kolobajda
20. 11. 2014
Dát tip

Když mě naštve tchýně zavřu ji do skříně.

Ale né - tchyni vážně nemám, věnuji se jiným ženám...

Tahle tvoje sbírka má sílu - můj vkus a taky obdiv!***


Antoncek
27. 09. 2014
Dát tip

já tě fakt žeru, džosefka!


Josephina
17. 09. 2014
Dát tip

ale pekna fylet, dopra fylet, to Sutet cum bajspiel


Kočkodan
16. 09. 2014
Dát tip
Pepicko, musím uznat, ze tvuj komentár je velmi vtipný. Já uz to tady nejspís doklepu. Nebo klepne me? Nebo klepnu zenu?

Josephina
12. 09. 2014
Dát tip

Aber München ist sehr schoeeen, die neue Pinakothek, das Technische Museum, Oktoberfest, München 1896, Berge und Seen, Hirschgarten, Augustiner ... - nepo mit nemecka šena? neny to daleko, nemohla se fratit do Cesko?


Kočkodan
10. 09. 2014
Dát tip
Mimo jiné to, ze se tady v Bavorech necítím ani trochu doma. Ale nechci si poskodit image stále zertujícího mládence, tak jiz sklapnu zobácek. :-)

Josephina
09. 09. 2014
Dát tip

a copa tě trápííí?


Kočkodan
07. 09. 2014
Dát tip
Díky, dobrá zeno. Psychoanalýzu by spís mel nekdo delat se mnou. (asi by se ted hodil víc smutný smajlík)

Josephina
07. 09. 2014
Dát tip

:-)) dobrman je vlastně zkráceně dobrý muž, pěkný, jen bych tam možná začala přidávat i trochu hlubčejší psychoanalýzy ;-)


Kočkodan
29. 08. 2014
Dát tip
Pozor i u prádla z hedvábí, skoda kdyz Markel zhebla by.

Markel
29. 08. 2014
Dát tip

jsem hodná tchýně, to mi věř

snad nehrozí mi v hloubce pád

vnoučkové jako divá zvěř

neukončí můj život snad

nic proti nemá zeť a snacha

nejsou zde žádné strže v okoli

pro každý případ dávám bacha

neb stát se může cokoli

 

P.S. bydlím v pátem patře domu z panelů

 opatrně na balkóně košile věším z flanelu :-))

 


Kočkodan
29. 08. 2014
Dát tip
Drzí se ho nehty zuby bez úsmevu kolem huby, tvorí tam ze zete hajzlíka spíse dost smutného smajlíka. :-(

Markel
29. 08. 2014
Dát tip

;-)) tchýně :-)) *


Kočkodan
28. 08. 2014
Dát tip
Pekné, obzvláste "pěkné, obzvláště Zmrzl úsměv a Z toho mráčku pršet nebude :-))) ***" :-)

vesuvanka
28. 08. 2014
Dát tip

pěkné, obzvláště  Zmrzl úsměv a Z toho mráčku pršet nebude  :-))) ***


Kočkodan
26. 08. 2014
Dát tip
Jé, já jsem zapomnel podekovat i vám, Dianiným predskokanum! Tak pardon a posílám na vás celý dekanát. :-) Nocní motýl73: Babicka skoncila vedle plachty, letela jak Raska v Lahti. Evzík: Se zetákem snaz se drzet mimo rokle, prurvy, strze. Medvedice: Venovat se pri komorní hudbe jeste i hraní karet mi nepripadá prílis stastné.

Kočkodan
26. 08. 2014
Dát tip
Zdenek (si) od 15. ríjna 1900 urcite nevrznul.

Diana
26. 08. 2014
Dát tip
Chudák Fibich, z toho vrzání v hrobě určitě roste! :-)*

Jo, tohle se Ti povedlo. Líbí se mi. Tipuji*


Zuby nehty držet se musím pár let,

   jak slušnou tchýni se patří,

by mladí získali patřičný rozlet.*


z toho se nestřílí...ad absurdum :o)


Petr.II
24. 08. 2014
Dát tip

*


Můra73
24. 08. 2014
Dát tip

viděla jsem to na své vlastní oči

ta stařenka má devět životů

v letu se stačila šikovně stočit

hasičů dočkala se   na plotu


Z tohoto mráčku pršet nebude

„Pcha, z tohoto mráčku nebude pršet,“žena zas optimismem juchá,mám celkem problémy nadšením sršet,nitka nám nezůstala suchá...............................

nemá žena vždycky pravdu

ale  myslela to dobře

určo je hluchá hluchá

když auto ti odře


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru