Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 29

31. 08. 2014
18
18
2498
Autor
Kočkodan
Ani párem volů Ani by nepomoh pár volů, v tomhle můj odpor nezná hranic, prostě do uhelného dolu nesjedu naprosto za nic. Ani ryba ani rak Ani ryba ani rak, ženská ňadra, žádné vlasy, v kabelce viagra, dýmka, prak, ale i vložky, rtěnka, umělé řasy. Bílá vrána Lehké to nemá bílá vrána oproti černé majoritě, jen zřídka bývá nenaštvána a závidí život praseti v žitě. Žába na prameni Sedí žába na prameni, má s sebou ručník i mýdlo, zima jí ani trochu není, vždyť pěkně hřeje karlovarské Vřídlo. Žabomyší válka Pár vede válku žabomyší člověk se za ně strašně stydí, ona mu vyčítá, že blbě slyší, on zase, že špatně vidí. Ženu ani květinou neuhodíš Ženu ani květinou neuhodíš, těžko se opiješ rumovou trestí, u chlapů je někdy potíž, že to holt dělají pěstí. Žít na psí knížku Dobře si žili na psí knížku, z knajpy ji ochotně každý večer vozil, když ale jednou připálila jíšku, tak ihned svatbou tvrdě hrozil. Žít z ruky do úst Žije jen z ruky do huby, zná dobře pocit finanční nouze, a že již dost dávno přišel o zuby, tak jídlo v puse žužlá pouze. Život není procházka růžovým sadem Život není procházka růžovým sadem a štěstí takříkajíc bleší, například setkání s jedovatým hadem většinu lidí nepotěší. Život se nemazlí Život se s ním málo mazlí a také z toho viní družku, té mívá především hodně za zlý, že ho spíš mlátí večer v lůžku.

18 názorů

Markel
16. 09. 2014
Dát tip

Básní ti to krásně

tak to je mi jasné

slunce svítí jako blázen

snad nespadne rovnou na zem

potkany mám v pěstounské péči

u dcery se potom léčí

ode mne jsou rozmazlení

zlobí a nic do nich není

dcera mi pak nadává

to je ale paráda :-)) pěkný den


Kočkodan
16. 09. 2014
Dát tip
Na tom vasem dovádení podle mne nic divné není, nemyslí si ani vana, ze jsi nejak posahaná. Den mej stestím protkaný a pozdravuj potkany. :-)

Markel
16. 09. 2014
Dát tip

já mám ráda zvířátka

nejraději štěňátka

taky hladím potkany

(ale jen ty domácí, jsem rasistka)

dávám si je do vany

vůbec mi to nevadí

když tam se mnou dovádí

:-)) měj se krásně :-))


Kočkodan
15. 09. 2014
Dát tip
Utéci pred krajtou ci mambou není prece zádnou hanbou, plazi s jedem lidem vadí, jenom tobe verse ladí, zrejme jsi uz jako slecna byla zena vyjímecná.

Markel
15. 09. 2014
Dát tip

já tu hadí, ta mi ladí *


zamyslela hihihi....řemen nechám na gatích:-):-):-)


Kočkodan
03. 09. 2014
Dát tip
Za vase komentáre vás ´neuhodím (ani kvetinou), naopak pekne podekuji. Nastestí nedoslo k prípadu, ze byste se v nich se mnou nemazlili. smajlík A té z vás, kterou vábí válecné konflikty mysozabí (jméno tu uvést nutné není), poradím nad sebou zamyslení.

Povedlo se Ti. Tip*


Žába na Gagarinově prameni chce do vesmíru...

Zordon
01. 09. 2014
Dát tip

*


Čudla
01. 09. 2014
Dát tip

/*


Diana
31. 08. 2014
Dát tip
Žabomyší války, to je moje! (Přiznání nejde mi z pusy), i když jde většinou o kupku hnoje, vyhrát je rozhodně musím! :-)*

Jistě chápeš, že při mé posedlosti žábami, volím Žábu na prameni.*


Život se s ním málo mazlía také z toho viní družku,té mívá především hodně za zlý,že ho spíš mlátí večer v lůžku.,,,

tady položme se na otázku...čím ho mlátí ?

zda  vařenou nudlí nebo ..řemenem z gatí

 


smyčka
31. 08. 2014
Dát tip
Zabomysi valka je super, Zenu ani kvetinou...au, ze zivota

srozumeni
31. 08. 2014
Dát tip
pobavilo...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru