Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o hlasování

10. 09. 2014
7
9
972
Autor
aleš-novák

v psím útulku

uspořádali

raferendum


9 názorů

rafnu ho za raťafák

10.09.2014 08:51:48-tento koment byl samozřejmě myšlený na dvounohé šelmy))


LV
14. 10. 2014
Dát tip

Jarmila, vodcovia smečky majú svojich stálych rafandov


Diana
10. 09. 2014
Dát tip
.. a porafali ošetřovatele :-)

Prosecký: ještě jsem změnil jedno písmeno, abych se foneticky víc přiblížil k původnímu zdrojovému slovu...nevím, jestli to není změna k horšímu...

Prosecký
10. 09. 2014
Dát tip

Jako vždy i tentokrát jsi dokázal několika slovy, k čemu my potřebujeme 224 stránek: Příčinou všeho zla je demokracie. Dává totiž možnost ovlivnit věci i hloupým a líným. Proto bychom měli slavit rok 1907 (tehdy se náš císař nechal zlomit a zavedl i v našem království všeobecné tajné a přímé hlasovací právo. Za vším stála jako obvykle sociální demokracie) jako největší tragédii. 

Za hlubokomyslnost uděluji tip!


A bylo to pořádně slyšet. Jen jestli jim to bylo platné jako nám lidem.*


Zordon
10. 09. 2014
Dát tip

Pittbulové byli jako vždy pro odtržení...


to se dělá spíš na Rafandě); myslím, že by v některým útulku měli občas nějakýho kousavýho psa chytit za ocas, odvézt do lesa a uvázat ke stromu


Kočkodan
10. 09. 2014
Dát tip
Já ti, Alesi, neverím ani slovo, urcite na nás sijes nejakou boudu. Neprejed ses zase psího vína? Promin, mne ale tvoje chování pripadá docela pudlý. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru