Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

milešovské

12. 10. 2014
12
23
953
Autor
Petr.II

 

 

 

přímo před námi

 

tyčí se Milešovka

 

tam, někde v mlze

 

 

 


23 názorů

Petr.II
09. 12. 2014
Dát tip

vesu: to já děkuji za komentář znalce :)

ano, celé České středohoří je inspirující ...


vesuvanka
09. 12. 2014
Dát tip

Dlouho jsem tu nebyla a nacházím pěkné  haiku, které mě moc potěšilo námětem. Díky, TIP :-)))

Mezi obdivovatele Milešovky patřil i Alexander Humboldt, který považoval pohled z Milešovky za třetí nejkrásnější na světě... Tak to je opravdu pocta nejen Milešovce, ale i Českému středohoří - Humboldt procestoval kus světa včetně And, takže měl s čím srovnávat.

Velmi zajímavé pohledy z Milešovky jsou při inverzi, kdy z mraků vystupují vrcholy okolních kopců, takže máte dojem, že se dívate na moře s ostrovy.

blacksabbath - díky za pěkný a výstižný komentář. Máš pravdu, Němci nazývají Milešovku "Donnersberg", tj. Hromová hora.


Je na ní pěkně.

(pokud je fajn počasí)


per_zay
15. 10. 2014
Dát tip

*!*


Hrušková
14. 10. 2014
Dát tip

***


**


A.....TYČÍ SE...:-):-)...Milešovka....majestátní královna Středohoří. Její znělcový kužel se nám jeví jako třístupňová pyramida. ... kromě bouří a větrů přitahuje už po dlouhá léta  přtahuje množství  obdivovatelů. Někteří znalci odvozují název Milešovka od pohanského boha hromu Donara, jiní zase od dunění, které bývalo občas z vnitřku kamenné hory slyšet....


Petr.II
13. 10. 2014
Dát tip

:-) ... koukám, že si budu muset dávat pozor na ztopořená slova ... už je to jak u cimrmanů s těma hořlavejma :-)


nojo...to ta fantazie..i v mlze.....:-):-)...když se tyčí tak se tyčí...:-):-)


Petr.II
13. 10. 2014
Dát tip

tyčí, tyčí ... to ale nemůžou vidět :-)


a Ty se divíš...když se tyčí ...přímo před nimi ?...:-)


Petr.II
13. 10. 2014
Dát tip

.. jste si mi tu nějak rozdivočili :-)))


Kočkodan
13. 10. 2014
Dát tip
Rozumná jsi asi zena, i já budu jako pena.

Diana
13. 10. 2014
Dát tip
Facka bude virtuální, zítra nevzpomeneš na ni! Přesto už jsem potichu jako ta veš v kožichu...

Kočkodan
13. 10. 2014
Dát tip
Neprijel by k svestkám sberu, kdyby spadnul z Großglockneru. Podobne m´a zivot v riti, v Himaláji kdo se zrítí. Mozná budem také tuhý, az nás prastí Petr II. :-)

Diana
13. 10. 2014
Dát tip
Děkujem ti, blacksabath, dáš nám metál na kabát? ;-))) Sváťa Pulec ještě k tomu na vozejčku přijel domů. Zasloužil si pětku, neočesal švestku! Připomínám nerada, zklamán byl i Jára da

Kočkodan
13. 10. 2014
Dát tip
Tlak mi stoupnul pres dve stovky, já ze padám z Milesovky?! Pravdu nemás Dio vubec, to byl prece Sváta Pulec!

tip....a s komentem od Diany,,,,ještě ****


Hrušková
12. 10. 2014
Dát tip

*


Diana
12. 10. 2014
Dát tip
Kočkodan si natlouk krovky, když se zřítil z Milešovky! sotvaže se vrátil včera, svedl všechno na Messnera. :-)*

Kočkodan
12. 10. 2014
Dát tip
Tohle mohl klidne ríct i Reinhold Messner. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru