Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 38

14. 12. 2014
26
34
3051
Autor
Kočkodan
Nouze naučila Dalibora housti Dalibor vrže dál, talent furt hledá, strážci už hlavama do stěny bijí: „Tohle se opravdu vydržet nedá, dejte mu, proboha, amnestii!“ Nosit sovy do Atén Udělal tu hloupost přeci, do Atén dvě sovy odnes, výři v kleci měli kecy, chtěli spíš na Peloponés. Obě ruce levé Pacienti vztekle vyjí (doktor o tom ještě neví) - proč, blb, dělá chirurgii, když má obě ruce levý! Oněmět leknutím Podstatně déle to vydržet měla, pět vteřin je málo, safra, leknutím tchýně oněměla, však do všeho už zase kafrá. Peníze vládnou světem Úplně nevěřím tomuto kmetu, že prý z toho faktu zvrací, jak hnusné peníze vládnou světu, když strká eura pod matraci. Pěsti smrdí hřbitovem Hřbitovem páchly jeho pěsti, justice u něj našla vinu, jen jedna oběť měla štěstí, skončila v rakvi na Slavínu. Pět švestek Ona: „Seber si těch pět svejch švestek, vypadni z bytu rychlostí fretky, dřív si se vracel od nevěstek, teď však už i od sousedky!“ Píchnout do vosího hnízda Klacíkem píchnul do vosího hnízda, reakce přišla v mžiku, k doktoru byla nutná jízda, udělals blbost, alergiku. Pít někomu krev Napájí se její krví, poslední případ – bramborová kaše, ač tchýně jídla sama mrví, do vaření kecá snaše. Plachá jako laň Kvůli své plachosti laně nalezla přítele z internetu, později ochranu svěřila DANĚ trojčátka se mají k světu ...

34 názorů

Kočkodan
20. 08. 2018
Dát tip
Díky citrusko. :-) Pomeranče jsou častou složkou mého jídelníčku. Nemluvím o Kočkodanovi, mám na mysli Luboše Šmída.

Já mám obě pravé, bohužel. Jsem totiž levák. Dalibor je nej, všechny baví. .t.


Kočkodan
15. 11. 2015
Dát tip
Já mám obě horní končetiny ještě levější. Ale chirurguji naštěstí jen velmi zřídka ve svém volném čase.

Gora
15. 11. 2015
Dát tip

Dalibor je k popukání, levoruký lékař k mání.../T.


Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

aha


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
To by ti lépe řekl Radim Uzel. Snad nějaké tělísko. V případě hlubšího zájmu kontaktuj také paní Gůglovou.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

jaké Daně svěřila ochranu?


Kočkodan
02. 01. 2015
Dát tip
Necháváme dekovat. :-)

Sarrah
02. 01. 2015
Dát tip
:))*

Kočkodan
20. 12. 2014
Dát tip
Silenko, veru muze , stala by se horsí vec - kdyby bylo bez tvého komentáre. Sice to není tvoje obcanská povinnost reagovat, natoz chválit, ale jiz jsem zacínal být rochu smutný, ze se jedna dosud verná ctenárka stále nehlásí. Takze se práve oddrolil jeden kamínek z myokardu.

Silene
20. 12. 2014
Dát tip

Tvé dílo nemůže být beztipné!


Kočkodan
18. 12. 2014
Dát tip
Takhle to vypadá, ze delás porád jenom samé levárny. (mrk) Ale hlavne ze ti ruce nejdou dozadu...

Diana
18. 12. 2014
Dát tip
Uhlík pohledu je, bohužel, moje vlastní zkušenost. Jako vyhraněný levák si pravou rukou ani chleba neukrojím, ani nit nepřestřihnu. Kéž bych měla obě ruce levé! :-)

Kočkodan
18. 12. 2014
Dát tip
Jé, to me potesilo, díky tvému komentári mám Vánoce uz dneska. :-)

a2a2a
18. 12. 2014
Dát tip

společně s autorem Kučou jste dva místní autoři, kteří ve svém žánru snad nikdy nezklamou a mají šmrncobsahově i formálně.


Kočkodan
18. 12. 2014
Dát tip
Blacksabbath - tedy ta nejvyssí místa - rozhodla, tak jiz není co resit. (Naprosto tise jen podotknu, ze kdybys treba uverjnil tu zmínenou povídku jako své dílo, mel bys více ctenáru.) A dík za vtipný komentár.

jasně, že můžeš....sem s ním......


Kolobajda
18. 12. 2014
Dát tip

Pět švestek se nám urodilo, doufám, že i na mně něco zbylo. **

Do vosího hnízda ruku strčíš - a nevíš, co se může stát

věř že pak už jenom frčíš, pochopíš jak  Bolt umí utíkat. **

Vosí příběh jsem zažil, mám to v nějaké povídce, ale nevím, zda mohu... a zde...


Můra73
17. 12. 2014
Dát tip

my můry máme pro dramata slabost, zvlášťe za temných nocí.

 


Kočkodan
17. 12. 2014
Dát tip
Muro, ty celou beztak jiz dost hroznou situaci jeste víc dramatizujes! :-)

Můra73
17. 12. 2014
Dát tip

Nad torzem houslí -

z okna Daliborky zní

falešný zpěv.


Kočkodan
17. 12. 2014
Dát tip
Dekuji vám (snad i pekne) za zanechanou komentátorskou stopu. Patríte k lidem, kterí mi krev nepijí. U jednoho z vás jsem objevil chybicku v mezinárodní punkci, ale po pozití uklidnujících medikamentu mi je jiz lépe. Dianu chválím za velmi zajímavý uhlík pohledu. Príste se objeví Hlodnícek. Dnes budu mimorádne slusný a prátelský a popreji vám, abyste se meli hezky. (digitalní culík)

Markel
16. 12. 2014
Dát tip

všechny fajn, nejvíc vosí hnízdo a pak amnestie :-)) *


Josephina
16. 12. 2014
Dát tip

:-)) (  já raděj do Athén ...........mám krásnýho levorukýho zubaře, nechci ho ale zklamat, že bych už nepřišla ....


Alegna
15. 12. 2014
Dát tip

:)


Diana
15. 12. 2014
Dát tip
První je úplně nejlepší! :-))) ***** Mít obě ruce levé je chyba? Kdepak! Co když je zrovna ten chirurg levák!

levorukému chirurgovi bych se nechtěl dostat do spárů...:o)

srozumeni
15. 12. 2014
Dát tip
*****

Ty tvoje tchýně jsou už klasika. Ale vosy jsou také prima. Dnes je hodně na výběr.*


florian
14. 12. 2014
Dát tip

Jedna lepší, nežli všechny ostatní; a naopak :))))))


opět.:-)))... .................zas.....

humorem překvapil´s nás

housle, eura, pěsti

bramborová kaše, švestky.

obě ruce levý

neleká se kdo ví

že si na tvé stránce

i s alergii poradí............

P.S.....u mě vede ta poslední

 


smyčka
14. 12. 2014
Dát tip
Sovy v Atenach neznam...asi jsem chybela... hned prvni je skvela

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru