Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 40

04. 01. 2015
18
20
2501
Autor
Kočkodan
Potrefená husa Vždy se ozve potrefená husa, někdy samice a jindy husák, myslivce nečeká vděčná pusa, spíše výkřik: „Ty seš hnusák!“ Pověsit na hřebík Pověsil koníčka na hřebíček, zplodil už příliš levobočků, přestal být nenasytný býček, hladí jen manželku a kočku. Práce jako na kostele Čeká mě práce jak na kostele, myslí si chirurg plastický, ten její obličej připomíná tele, nic ale neřeknu, nebudu drastický. Přání je otcem myšlenky Myšlenka má v přání fotra, maminka zde není jistá, ještě trumfnout toho Pottera grafoman se vážně chystá. Praštit se přes kapsu Pokožku na čele do varhánků svraštil, což mu jinak bývá cizí, přes kapsu se rychle praštil, viděl tam komára z rodiny hmyzí. Prašť jako uhoď Je to uhoď jako prašť, ona pánví, on spíš pěstí, z obličejů čiší zášť, nenajdeš v nich výraz štěstí. Pravé ořechové Dort byl pravý ořechový, však stal se ze mne smutný chlápek, potřebuji zoubek nový, má se péci bez skořápek! Překročit svůj stín On svůj stín nikdy nepřekročil, i když se při tom trochu pýřil, zásadně vestoje do mísy močil, aspoň celkem slušně mířil. Puknout smíchy V cele již nesedí mukl z prapředky z české šlechty, on totiž od smíchu pukl, dozorce měl rudé nehty.

20 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

taky se zubím:-)


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Tak si, hergot, dávej už konečně víc pozor!

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

ach ty skořápky v dortech!


Kočkodan
14. 01. 2015
Dát tip
Silco, já jsem si ale skoro jistý, ze nectes moje dílka s vysloveným odporem. I kdyz se jako clovek mohu teoreticky mýlit.

Silene
14. 01. 2015
Dát tip

(Dopřála bych jim odpočinek věčný, velkorysost je mé druhé jméno.)

Matka si je vždy nejistá.


Kočkodan
10. 01. 2015
Dát tip
To me potesilo, ze potesilo a pobavilo. Treba si nekdy vycarujes na obrazovku i nejaké moje dalsí dílko. Dobrou. :-)

fialka...
10. 01. 2015
Dát tip

pobavilo, potěšilo...***


Alegna
08. 01. 2015
Dát tip

kdepak, s mým jedním zubem by to nešlo


Kočkodan
07. 01. 2015
Dát tip
Tady je práce jak na kostele. Vy mi porád neco komentujete (casto i chválíte) a já abych se udekoval (nemyslím s Larisou). Nemám pomalu ani cas si rude nalakovat nehty. I já jsem s prekvapením zjistil, ze se v tomto díle nenavázím do saň...chci ríci tchýní. Ale ty chudinky toho dosud jiz tolik vytrpely, ze si krátký oddych zaslouzí. Alegno, pevne doufám, ze nepusobís i pod dalsí známou prezdívkou Zubatá.

Josephina
06. 01. 2015
Dát tip

ta poslední, jako že skutečně? :-)


Alegna
05. 01. 2015
Dát tip

zubím se***


Kolobajda
05. 01. 2015
Dát tip

Překročit svůj stín, to je to pravé ořechové:

už zrušili nám žlábky, močil jsem i do skořápky  /**


Diana
05. 01. 2015
Dát tip
Hahaha, dobrý! Tchýni nepostrádám, ale ráda vidím, že ses polepšil v tomto směru :-)*

Potrefená husa sice nejsem, ale líbí se mi.

Ostatní také, ale na hřebíček se zatím nepověsím.*


Můra73
04. 01. 2015
Dát tip

Přišlo mi na mysl mezi tvými rýmy,

kampak jsi tentokrát zašil paní tchyni?


Markel
04. 01. 2015
Dát tip

* :_))


smyčka
04. 01. 2015
Dát tip
Pekny

Petr.II
04. 01. 2015
Dát tip

*


jedna hezčí než druhá.....druhá než třetí.......a tak dále a tak dál....

napsal jsi to ......jak sám král ?......ne...podepsán je Kočkodan

 


Čudla
04. 01. 2015
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru