Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moderní pětiboj

05. 01. 2015
30
35
2904
Autor
Lakrov



Moderní pětiboj


Mužská vytrvalostní čtyřiadvacetihodinovka:
1. Posnídat s něžnou plavovláskou.
2. Zpestřit si předpolední náručím dívky slámových kadeří.
3. Odpoledne se nechat osedlat divokou rusovláskou.
4. Strávit noc s neúnavnou brunetou.
5. ...a kdyby musela odejít před snídaní,

vyhledat prdelatou Jihoameričanku,

exotickou Afričanku, tichomořskou krásku,

či drobnou, dítěti se podobající, kontinentální Asiatku.

Nejlépe všechny najednou. Aspoň na obrázcích.



Ženské silové discipliny:
1. Přesvědčit děti, že svět je to nejkrásnější místo pro život,

že život znamená dojídat a teple se oblékat,

svět znamená cestu do školy a zpátky do panelákového 2+1.
2. Odkývat šéfovi, že právě a jedině on je alfa samcem,

a že jen jeho přirozená a nesmírná nadřazenost je důvodem,

proč mu všechny (a tudíž ani ona) hned nepadly kolem krku.
3. Obelhat houf slepic z ostatních pracovišť,

že jsou dvorními dámami.
4. Vynést dvanáctikilový nákup do třetího patra,

protože ve čtvrtém někdo nedovřel výtah.
5. Namluvit tomu starému volovi, co neumí do devíti počítat,

že všechny dobré vlastnosti zdědily jejich děti po něm.



35 názorů

Lakrov
24. 07. 2019
Dát tip

Děkuji!


Ozzozorba
13. 10. 2017
Dát tip

:))


Lakrov
12. 10. 2017
Dát tip

V dorosteneckých letech jsme modifikaci tohoto textu používali  v jakémsi sprostonárodním popěvku  v němž se  namísto drží koně zpívalo péro honí,  snad proto, že se to víc rýmovalo...  

Děkuji za návštěvu.


Ozzozorba
12. 10. 2017
Dát tip
z indických veršů: Jede Arab na svém koni z vesela si píská jednou rukou drží koně a druhou ho tříská.

Lakrov
26. 07. 2016
Dát tip

Pro RUZIGEL: Děkuji za návštěvu a ocenění :-)


RUZIGEL
26. 07. 2016
Dát tip

Ženské silové prvky- úžasně výstižné a vtipné. **


Lakrov
30. 04. 2015
Dát tip

Pro Háber: Děkuji za návštěvu a přepočítání :-)


Háber
29. 04. 2015
Dát tip
to sú mi počty totok *

Lakrov
08. 03. 2015
Dát tip

Pro filemon: Díky za návštěvu, za projev radosti a za ocenění :-)


filemon
05. 03. 2015
Dát tip

Potešilo :)


příjemné k pousmání, můj neskonalý optimismus mi napovídá, že ne všichni to tak máme, ale pravdě je tenhle pětiboj v patách, každopádně chválím za postřeh, protože některé pasáže jsou velmi vychytané *


Super nápad :) Hezky se tomu vysmíváš ;)


Lakrov
19. 01. 2015
Dát tip

Děkuji všem dalším čtenářům za návštěvu, komentář a ocenění.

Pro Tetřev: Těší mě, že to splnilo svůj účel.

Pro baaba: Jesli je to jako z jinejch vesmírů, o to líp :-)

Pro oran: Děkuji za úsměv :-)

Pro Ozzy: Neber si to tak. Ne všichni mají ve stejnou dobu naladěn humor na stejný tón...

Pro K3: Ony jsou možná obě ty půlky -- jak snění, tak ta tvrdá realita -- postaveny na stejném (bilogickém) základu.

Pro Evženie Brambůrková: Je to tak přehnané, až by to mohlo vyvylat úsměv. Ale uznávám, že jak kdy a jak u koho.

Pro Janina6: Píšu si :-)

Pro Markel: Děkuji za jednohvězdový úsměv dvojbradého :-))

Pro Alegna: Je to takový soubor romantiky s vytrvalostí; a jestli se vzájemně vylučují...?

Pro sepotvkorunachstromu: Dvě pohlaví, dva pohledy na (nový) život.

Pro upupa: Ona chtěla jet tím výtahem jen do 3. patra, ale děkuji za námět k "upgrade(-u)"

Pro Zuzulinka: Děkuji za ocenění

Pro Jakub Němeček: Stačí pět, je to jen pětiboj :-)

Plus ještě několik avíz, nezájemcům se předem omlouvám.


Zuzulinka
13. 01. 2015
Dát tip

výborné:)


upupa
12. 01. 2015
Dát tip

A nemohla ísť od 4. poschodia už výťahom?

No skrátka, toto strašne zbožňujem! Kde sú všetky "hodnoty" proti našim inštinktom! V dobách, keď som súložil do ľubovôle, som mal sexu občas po krk, tak by mi mužský vytrvalec pripadal ako chudák. Ale dnes mu jednoznačne závidím a celkom pokojne by som mu vypomohol, hoci aj s ritnatou Brazilkou. /Ale ak si môžem vybrať, tak radšej srdiečkovú prdelku v najlepších rokoch./

Ženské disc.: Ten prvý bod je úžasný. Zasluhuje celý veľký príbeh. Denne sa s tým potýkam /synovi/: Chlapče, na aký svet som ťa priviedol. Som starý a ty si dieťa. Čo ťa čaká, než dospeješ? Ja už som z roboty úplne zničený.


..sviňa život:))


Alegna
10. 01. 2015
Dát tip

Nemáš tam pro ženy taky vytrvalostní čtyřiadvacetihodinovku, ale romantickou si proím


Markel
10. 01. 2015
Dát tip

*:-))


Janina6
10. 01. 2015
Dát tip

To si píš, že to není překlep :-) Nedávno jsem měla vyvrtnutý kotník a obelhávala jsem úplně všechno.


To je smutné. A přehnané.


K3
09. 01. 2015
Dát tip

První půlka - hezké snění.

Druhá půlka - tvrdá realita. :-)


Ozzy
09. 01. 2015
Dát tip

nemůžu si pomoct, je mi z toho strašně smutno ... 


oran
09. 01. 2015
Dát tip

:-)


baaba
09. 01. 2015
Dát tip

Mno vypadá to jako sportování z jinejch vesmírů.

Anžto "starej vůl" z titulu toho, že není mladým bejčkem),se svých disciplín nezhostí fyzicky, nýbrž maximálně mentálně.


Tetřev
09. 01. 2015
Dát tip

Zvedlo při dnešním podmračeném dni náladu. Za to děkuji:-)


Lakrov
09. 01. 2015
Dát tip

Děkuji všem za návštěvu, komentáře a ocenění.

Pro Kočkodan: Díky za veselé zamyšlení.

Pro Kolobajda: Rozšíření o limity svádí k hodnocení (jednočlennou) porotou :-)

Pro Janina6: Předpokládám, že tvar slovesa (obelhám) není překlep, ale záměr sdělující cosi dalšího... Těší mě, že potěšilo, s veselou myslí se obelhává líp.

Pro Diana: Je v tom kus nadsázky, ale bez ní by to nebyla taková sranda :-)

Pro Oldjerry: Těch disciplin by se (možná oboustranně) našlo o hodně víc. Tohle je jen jakýsi pohled z jednoho úhlu. Děkuji za zamyšléní.

Pro Petr333: Snad jsou mezi námi i tací, kterých se tenhle steretip netýká.

Pro Marcela.K.: Mělo to být veselé, protože je to dost přehnané. Smutén by bylo, kdyby to tak bylo doopravdy.

Pro srozumeni: To snad ne :-) Díky za návštěvu, tvé ocenění obzvlášť potěší.

Plus několik dalších avíz, za něž se nezájemcům omlouvám.


srozumeni
09. 01. 2015
Dát tip
jo...***

Marcela.K.
07. 01. 2015
Dát tip

smutné...ať na to koukám z té či oné strany..


Petr333
06. 01. 2015
Dát tip

Ano je to spíše víceboj našeho tragikomického stereotipu/*


Oldjerry
06. 01. 2015
Dát tip

Bohužel - je to až příliš často pravda - i když mužské vytrvalostní discipliny  nejsou zdaleka vymenovány všechny... jenže s těmi, které mám na mysli, by se trochu otupila srandotvornost tvé verze...


Diana
06. 01. 2015
Dát tip
Trochu přeháníš, ale v zásadě....* :-)

Janina6
06. 01. 2015
Dát tip

Jo jo, je to fuška... Čím jsem starší, tím dýl mi trvá, než ten houf slepic obelhám... :-)

Díky za veselejší ráno.


Kolobajda
05. 01. 2015
Dát tip

Mužský čtyřiadvacetihodinový pětiboj je zajímavá,  zatím málo vžitá sportovní disciplína. Schází mi tam časové i výkonnostní limity a způsob hodnocení. Dalo by se to ještě doupravit na sedmiboj? Mám nějaký nápad, ale to až zítra.

Jinak - /*


Kočkodan
05. 01. 2015
Dát tip
Nekterým muzum z toho petiboje uz strasí v bedne, zeny by si za své výkony spís zaslouzily dostat se na bednu. A nakonec stejne vsichni skoncíme v bedne... Rád jsem si díky tobe pasívne zasportoval. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru