Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posledních 5 pilulek proti sebevraždě.

27. 01. 2015
3
25
1706
Autor
William Goat

(Jakékoliv nežádoucí účinky konzultujte se svým lékařem nebo lékárníkem.)

    Zdravím,

    z důvodů nečekaného zájmu a poptávky jsme se rozhodli dát do nezávislého oběhu i posledních pět výtisků mé novely LÉK PRO SEBEVRAHY. Jedná se o stodvacetistránkovou prózu svázanou v pevné vazbě. Příběh mužského (anti)hrdiny, kterak se (ne)snaží vzepřít osudu, depresím, alkoholismu, zakázané touze a sklonům k sebevraždě…

    Kniha byla vydána v malém samonákladu, který kompletně produkovala má přítelkyně (za což jí pánbůh zaplať/odpusť).

    Kdo by měl o Lék zájem – stačí mi poslat zprávu s adresou a knížka mu bude za dvě stovky zaslána na dobírku.

    Výtěžek půjde na podporu strádajících umělců (tím nemyslím sebe, já sice strádám, ale nejsem umělec).

    Mějte se a nepáchejte sebevraždy.


25 názorů

Máš pravdu, mě už taky psychložka slibuje novou bílou bundu se zapínáním vzadu...:-)


Máš pravdu, mě už taky psychložka slibuje novou bílou bundu se zapínáním vzadu...:-)


vinca minor
19. 03. 2015
Dát tip

Jestli fakt zabírá, tak určitě vyděláš, protože psychiatrické léčebny jsou plné.


StvN
28. 01. 2015
Dát tip

Tvoje logika je prostě úžasná. 


Bylo to v nákladu mojí přítelkyně. A ta informace byla něco jako malé, nezištné poděkování, které touhle diskuzí už není nenápadné ani nezištné. Ale v pohodě.

Neříkám, že jsem kliďas, ale koníčky by se měly dělat pro zábavu, a psaní pro mě koníček je, takže se bavím a jak říkál Jack Nicholson:

,,Čím víc to máš v pr..., tím jsi šťastnější.''


Bylo to v nákladu mojí přítelkyně. A ta informace byla něco jako malé, nezištné poděkování, které touhle diskuzí už není nenápadné ani nezištné. Ale v pohodě.

Neříkám, že jsem kliďas, ale koníčky by se měly dělat pro zábavu, a psaní pro mě koníček je, takže se bavím a jak říkál Jack Nicholson:

,,Čím víc to máš v pr..., tím jsi šťastnější.''


Bylo to v nákladu mojí přítelkyně. A ta informace byla něco jako malé, nezištné poděkování, které touhle diskuzí už není nenápadné ani nezištné. Ale v pohodě.

Neříkám, že jsem kliďas, ale koníčky by se měly dělat pro zábavu, a psaní pro mě koníček je, takže se bavím a jak říkál Jack Nicholson:

,,Čím víc to máš v pr..., tím jsi šťastnější.''


StvN
28. 01. 2015
Dát tip

Tak je přece jasný, že vydat knihu samonákladem není to stejné, jako ji vydat v nezávislém nakladatelství. To není o tom, jestli někdo bere nebo nebere psaní vážně. Jakmile něco napíšeš, tak to existuje a hotovo. Ber to lehce nebo těžce, existenci textu tím nezměníš. Je úplně jedno, jestli si to vytiskneš na tiskárně nebo ti to vytiskne někdo na svojí tiskárně. To vzhledem k dílu nic neznamená. Fakt je přece ten, že TY jsi měl potřebu v upoutávce zdůraznit, že to je vydáno samonákladem, třebaže ta informace je pro čtenáře prakticky zbytečná. Skutečnost, že jsi to potřeboval ventilovat svědčí o tom, že TY to bereš vážně a že zrovna tahle skutečnost je pro tebe důležitá. Takže klid ty rádoby "mám to na salámu". Asi bys nepsal o sebevraždách, kdybys byl takovej kliďas.


Díky za za diskuzi, beztak jsem ji nesledoval... Pokoru fakt nepředstírám, jen vděk a trochu obav, jestli mně holka nemá až moc ráda. No co, vidí ve mě talent, naději na úspěch... : jsem holt asi opravdu dobrý kuchař. Za moje penne alla puttanesca si asi zasloužím podpořit malý koníček (tím myslím to psaní,co se tu bere moc vážně).

Psát mi, že knihu někdo nechce nebylo třeba, ale stejně už je rozebraná.

Díky, Aleši za pěkné lobby přes soupeře k základní čáře.

Mejte se, zavařujte ovoce, investujte do vasektomie a neberte to tak vážně.

 

 


kdo zná Wiliama, ten se obejde bez úryvku i bez sebevraždy :o)


Lakrov
28. 01. 2015
Dát tip

Možná by se hodilo vložit sem krátký úryvek, aby potenciální zájemce /o knihu nebo o sebevraždu/ věděl, do čeho jde :-)


copak tu někdo předstírá pokoru? :o)


StvN
28. 01. 2015
Dát tip

Jani. Je v tom ten rozdil, ze kdyby si to vydal sam, pripadal si hloupe. Takhle muze predstirat pokoru. Nic ve zlem, ale je to tak ;)


Janina6
28. 01. 2015
Dát tip

Tak pardon, vidím, že na srandičky teda nejsi, ale samonáklad holt beru jako samonáklad. Ty nebo přítelkyně, je v tom až takový rozdíl? (Pokud tedy přítelkyně není redaktorkou solidního nakladatelství, samozřejmě.)


hele hlásím se, třeba budeš za sto let slavnej a já na tom pak vydělám těžký prachy :o)


Já si jí nevydal. Uvažuj, dobrá věc. :-)


Janina6
27. 01. 2015
Dát tip

Koukám, že už jsem asi poslední na Písmáku, kdo si ještě nevydal úžasnou knihu vlastním nákladem. Začínám uvažovat o sebevraždě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru