Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sezóna krve

24. 04. 2015
4
12
1048
Autor
Muamarek

 

 

 

 Smích roztřásá zdi přímo do výsměchu
hluboký výstřih, v očích oplzlost
dráždí a jiskří, nemá nikdy dost
kdy do masa jde bodat beze spěchu

 

 Pak vyfotí zmar s cílem provokovat
krev chutná více, když má trofeje
další je chycen, další prokleje
již její stín
až nemá se kam schovat

 

 Mnozí si přejí, ať je ulovená
nad ní lev stojí, ani nezasténá
sama jak trofej snímek ozdobí

 

 Na jatkách zatím stáda utracená
vraždí se krutě, je to naše cena
nikdo z nás ale
nejde do mdloby

 

 


12 názorů

Antoncek
27. 05. 2015
Dát tip

Máš to, Marku srovnaný, to se mi líbí. Ale paradxně víc vypovídá tvůj koment než báseň, Třeba dáš prózu--- 


Print
06. 05. 2015
Dát tip

Je to kruté, zvlášt když je to její životní styl...


ale jo

já už omdlívám skoro pořád....


Neexistuje nic takového jako být humánní.... a pokud náhodou ano, tak v současné fázi lidského vývoje to rozhodně ale rozhodně není lichotka.


Muamarek
26. 04. 2015
Dát tip

Díky, black - a pěknej zbytek neděle...

 

 Marek


koment nepotřebuje.........../***


Muamarek
25. 04. 2015
Dát tip

Diano, Kočkodane - děkuju Vám za milá přání, jež mě moc potěšila :-)))


Diana
25. 04. 2015
Dát tip

Také přeji všechno nejlepší a vydařenou oslavu jmenin! :-)


Kočkodan
25. 04. 2015
Dát tip
Já budu radeji myslet na neco mnohem príjemnejsího – Marku, vsechno nejlepsí k svátku. :-)

Diana
25. 04. 2015
Dát tip

Zase máš pravdu, Marku. Jenže zvířata jsou nám mnohem blížší, než jsme mnohdy ochotní připustit. Máme tytéž instinkty, podobné city - a  dokonce i jaksi myslí... Mám to odpozorováno. Je těžké nebýt šokována takovým zacházením s nimi.

Také přeji hezkou neděli. Diana 


Muamarek
25. 04. 2015
Dát tip

Ono je kromě tý Fialový bohužel víc takovejch, např. M. Bachmanová, K. Jonesová či R. Francisová...

 Přijde mi, že v těch lidech převládá cosi zvrhlého, sadistického. Ale když pak čtu příspěvky lidí, co těmhle ženskejm přejou smrt - pod vlivem vzteku, když viděj ta mrtvá, zbytečně zabitá zvířata, napadá mě, jak často stačí nasměrovat zášť lidí jedním směrem, a odklonit o jiného. Vem si mnohá jatka, kde krávy řežou motorovou pilou apod. Tam se to děje masově, ale nikdo se s tím nefotí, tak nás to netrápí. Jinach chlapů-lovců, co zabijou spoustu zvířat, je určitě víc než těchhle pár ženskej.

 

 Měj se krásně, Diano - a díky za zastávku :-))) Hezkou neděli :-)))

 

 Marek

 


Diana
24. 04. 2015
Dát tip

Chtěla jsem něco napsat v odpověď, Marku, ale není co dodat. Vystihl jsi to dokonale.***

Byla jsem naprosto konsternovaná a zhnusená! Ne tolik tou psychopatickou sadistkou - ta není normální, asi je psychicky nemocná - jako tím publikem! Jak je možné obdivovat, aplaudovat a nadšeně se usmívat na takovou zrůdu?????


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru