Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života zvířat IV

01. 06. 2015
8
13
1418
Autor
Kolobajda

Rozkladná

V zádech mi křupe, v hlavě mi chrastí

proto mě žena maže koňskou mastí

zdá se, že kůň a kaštan s kafrem zabírá

v přízemí jsem málem porazil tapíra.

 

Zvířátka už tu dlouho nebyla

Zase nám po dvorku běhají zvířátka

psi, tapíři, slípky veverky a kuny

i sousedovic kočka má čtyři koťátka

a v podkroví už hnízdí čápi, myši, žluny...

 

Hádanka

Jaký je rozdíl mezi koněm a pakoněm?

Odpověď: Kůň nemůže potkat tapíra.

 

Úvaha o orientaci zvířat

Teď mi došlo, že i zvířata

mohou být přihřátá

(třeba v troubě)


13 názorů

Gora
02. 12. 2015
Dát tip

Hledám, kdy jsi začal s tím legračním tapírem, a ejhle: nejlepší jsou přihřátá zvířátka.../T.


První písemná zpráva o obci Řitka pochází z roku 1310. Obec se nachází v nadmořské výšce 388 metrů. Na území žije 977 obyvatel.  V obci se nachází 336 rodinných domů a 193 rekreačních chat.


Kolobajda
01. 06. 2015
Dát tip

1) Ahojky Ženko! To víš - Den dětí - dnes to bylo zadarmo. Ale už se chystám na žirafy, slony a chameleony.

2) Rybko - pozdravuj svého cynicky vtipného muže. Taková souvislost: On odřel blatník o svodidla, já opřel blatník o patník.

3) Blackie - to víš, kdo chce s tapíry žíti, musí s nimi výti, jinak je to v ...


Zvěřinec je opět v provozu. Doufám, že vstupné nepodražilo.*

Některá zvířátka (pokud jsou dobře pečená) mohou být později i přihřátá.*


rybkaH
01. 06. 2015
Dát tip

tapíři jsou fajn:) ..předchozí jsem nečetla( a teď už jo, takže vidím, že jsem nebyla vůbec origo), jen se mi to zrýmovalo s cynickými poznámkami mého vtipného muže, když spolu jedeme autem a on suše prohodí:" dneska je tu plno zvířátek tenkejch jako papír"...

pozn- my je nezajíždíme- naopak, kvůli jedný kočandrli jsme nedávno odřeli blatník o svodidla:)


....výr...netopýr..hýl...pýr....zahrádku jsi zryl.........když trápí tě tapír...můžeš vzít si rapír...přeříznout ten papír....a teď slyším.... jak jsi (za)vyl...:-)))))


Kolobajda
01. 06. 2015
Dát tip

1) Rybičko létavá, nechci rejpat (chraň bože!), ale: přečti si ze 16.1. Klokan a kudlanky - tam je tapír i tapírka.To jsem měl takové tapíří období.

2) Floriane - patapír? Neznám, ale Tapa papír - to bylo za totáče nedostatkové zboží - že jo!?!   P.S. A kromě toho - ani pakůň nemůže potkat tapíra. Pakůň žije v Africe, tapír v Jižní Americe. Ale v tom ZOO se už určitě potkali všichni tři.

3) Aleši, dnes přímo sršíš ostrovtipem - co příspěvek, to perla. Škoda, že ti nemohu dát ostrý tip (tak aspoň slepý) ***


rybkaH
01. 06. 2015
Dát tip

na vozovce leží tapír

už je tenký jako papír

 

:)


florian
01. 06. 2015
Dát tip

Nebudeš náhodou zakládat soukromý zoooooopark?

P.S. A myslíš, že pakůň může potkat i patapíra? :)


no nevím...mě by teda nedělalo radost žvýkat biskupa přihřátému krocanovi...


Kolobajda
01. 06. 2015
Dát tip

Tááák hoši - a blbá nálada je pryč!!! Díky!


provozujete v přízemí tapírnictví? :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru