Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střela

06. 06. 2015
2
5
824
Autor
amoresperros

Bývala dříve slušná třída, plná šprtek,zlatokopek a ulízaných šampónků. Byli bohatí a namyšlení, avšak tomuto svinstvu měl brzy nastat konec... Přišel nový spolužák. Metalový hadry, řetězy kolem krku,jizva od nože na tváři, tetování štíra na krku,piercing v obočí a boxer na pravé ruce, ihned rozjařil pohled oněch zlatokopek...

Každé ráno ohýbal před školou jinou, málokdy si pamatoval jejich jména,když jich bylo tolik... Spolužákům za dobu jeho studia nezbylo mnoho zubů, protože si sem tam někdy troufli na nějakou tu narážející poznámku, vůči jeho alfasamectví...

Pak jednou s úsměvem se mládenec rozloučil a prohlásil, že má AIDS a kapavku. Všechny zlatokopky co jsou již zbouchlé a leží doma pozdravuje a jde zas o střední školu dál... Tentokrát nejspíš na uměleckou...


5 názorů

Lakrov
09. 06. 2015
Dát tip

Zvláštní -- spíš miniatura než -- povídka, taková suše oznamovací. Myslím, že je to jen zaznamenaný námět, z něhož by se povídka dala teprve udělat.


Neměj péči.. :) Já nikdy nezapomínám. ;) Tedy, co se týče kravin. ;D

Baus-idk
06. 06. 2015
Dát tip

Očividně jo, tak pomatuj a nezapomínej ;)


Thank you... :) očividně jsi můj největší fanda! :D

Baus-idk
06. 06. 2015
Dát tip

Jo, o této vím :) Tu jsi mi předčítala před spaním :D A to vážně, jestli si dobře vzpomínáš :D TIP si zaslouží! ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru