Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez štítu

13. 09. 2015
1
3
862

Když máš strach žít mezi hroty a střepy

nesmíš se schovávat ve skleněné pasti

 

 

Na pažbě plno zářezů,

na kontě čistá nula

 

Někomu furt nejde do hlavy,

že se dá žít bez problémů


3 názory

život se učí tak, že se žije...a když jsme se to z cizího podání naučili špatně a upadli do problémů, je třeba sejít z cesty a spojit se s cestami co se z nich srdce raduje...učit se je náš osud. Sama naše vůle nás směřuje k nevinnosti a bezúhonnosti, co je spjato s vnímáním nekonečna. Naše domů je tam, ne tady. Tady se učíme využít správně to, co vnímáme. Když vnímáme bez předsudků, vše je energie. A proudění energie je samo sebou projev nejvyšší inteligence. Je na člověku naprosto nezávislé. Jen takto se lze učit žít bez problémů...:)...kdo si myslíme, že jsme, když bychom chtěli kritizovat samu podstatu našeho vědomí a života. Pak zničíš tisíce svých slabostí a na kontě bude nula. Průzračná, vibrující a čistá.


zvedavec
12. 01. 2017
Dát tip

zaujímavé... no, niektoré problémy odpadli, to je pravda, ale bez problémov žiť neviem :)

 


Verca
29. 04. 2016
Dát tip

Co když život sám o sobě je problém?Ale pěkné :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru