Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní melancholie

07. 10. 2015
6
12
1242
Autor
Kolobajda

Dnes trochu z jiného soudku, než včera...    Jsem tvor mnoha tváří. A kolik tváří máš - tolik věcí znáš (to je citát přímo ze mně).

 

Podzimní melancholie

Podzimní melancholie je zvláštní věcí

když ráno z mlhy vyjde sluníčko

a trochu tepla a něhy vykřeše,

táhne mě to ven, teď už listí zlátne přeci.

Ty vrníš a trošku mhouříš oči kočičko

a vítr mi vlasy rozcuchá, pak zase učeše

mám rád ten čas, tu pohodu a klid

podzimní melancholie, jen tak si sadem jít

a nad loukou lítají draci papíroví

tak to se líbí všem - dětem, mi i tapírovi

(i když tomu ? – kdo ví…)


12 názorů

Gora
08. 10. 2015
Dát tip

Podzimní nálady - to je moje, zdraví Mrs.Irča Gora


Kolobajda
08. 10. 2015
Dát tip

Mr. (Mrs.?) Gora: S tapírem jde všechno líp - děkuji za tip!  :)


Gora
08. 10. 2015
Dát tip

S tapírem je to rázem zábavnější ---tip


Tapír, Mušketýr, Netopýr, Bohatýr.... Pane, až budou tapíři na skladě, dejte, prosím, vědět. Určitě si ho neobjednám. Mám doma jediné domácí zvíře, kocoura Onyxe, osobnost, která nemá k dalším zvířecím druhům slitování. Je to mazel, ale do doby, kdy by někdo do jeho teritoria vložil nějaký nežádoucí element, třeba typu tapíra.... Bye, krásné sny, chlape.. :)

 


Kolobajda
07. 10. 2015
Dát tip

Dobrý večer. Tapíry už nemáme. Zeptejte se za čtrnáct dní...


Původně jsem si chtěla vzít z útulku pejska, ale tapír by také nebyl marný.      /T


tak to se líbí všem -...... mi i tapírovi..*/***


Děkuji za hezké přivítání. Hřeje! Děkuji. A jak se znám, tak to brzy napravím. Asi tak. Honza


Kolobajda
07. 10. 2015
Dát tip

Tmavěčerný onyxi! Vítej na Písmáku a rozkoukávej se... Kdybys tady byl déle a četl něco z mých "básní" , zjistil bys, že tapír se objevuje snad v polovině z nich.

Taky už mě zdejší takto překřtili. Jsem Paul M´c Kolo Al Baída Tapír I.


Určitě plus zasloužené! i když se přiznám, bez mučení, že mne najednou naběhl obraz, jak běžíte spolu s vnoučaty sadem, nad hlavou učesanou větrem vám poletují papíroví draci a za vámi funí tapír místo klasického pejska oříška ... :) Ne, nyní vážně. Pěkné. Děkuji.


Kočkodan
07. 10. 2015
Dát tip
To přece věděli již naši pradědové a prabáby, že hlad je nejlepší kuchař a vítr kadeřník...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru