Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večer v parku

09. 10. 2015
8
10
963
Autor
Kolobajda

 

Večer v parku

Večer v parku po setmění

potkal jsem bobra s veverkou

že prý na krok vidět není

svítili si baterkou

 

Hledání

Já, Karel, Olda, Blanka i Elvíra

včera jsme marně hledali tapíra

prostě nevím, ale člověka to nutí

hledat tapíra do zblbnutí

už jsme si připadali jako debili

a on zatím dělal kruhy v obilí.

 

Pepa

na vinici

tluče špačky

 


10 názorů

Pepa tluče špačky? kuřeti by neublížil...:o)


Kolobajda
12. 10. 2015
Dát tip

Děkuji. děkuji všem!!!  A mám radost ze špačků...   : -))  " -))  : -))


Gora
11. 10. 2015
Dát tip

Vzpomínám na jednoho kreslíře z Dikobrazu, pana Ceplechu, který míval vždy na vtipu vyobrazeného jezevčíka, a tvým erbem je tapír.Špačci jsou výborní. Tip.


Zasmála jsem se sama doma a hodně nahlas.

Hledání dává tapírům nový rozměr.

A ta milá zvířátka bych prostě adoptovala.         /TTTTT


veverka čiperka...bobr a hlavně.....náš  tapír.....nešpačkuju.dávám souhvězdí k duhu...*********** veselme se v kruhu..............:-))))))))


Kolobajda
09. 10. 2015
Dát tip

Tak jsem tě poslechl a druhý debil je pryč. On totiž tam původně nebyl... : -)) Tak jsem to chtěl nějak vyšperkovat, a přehnal jsem to.      A ta poslední? Nechci tě podceňovat, ale má to tři smysly: 1) před sklizní se vinice hlídají proti náletům špačků.   2) jako maké děti jsme "tloukli špačky" - to se takovým bičíkem poháněl dřevěný spalíček - něco jako káč.   3) A když někdo klimbá, tak se také říká, že tluče špačky. Takže Pepa místo aby hlídal - klimbá ... a tím pádem i když tluče, tak nic netluče. A tak se mi to líbí - musím se až podivovat svému ostrovtipu.


Nemůžu si pomoci, ale mne jsi povavil. Ale úplné nej je Pepa,který na vinici tluče špačky. Nejsem žádný kritik. Ale když se mi chvěje bránice... tak /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru