Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Říjen 2015 - Vyhlášení

25. 11. 2015
2
13
1045
Autor
StvN

Hlasovali: K3, Janina6, Vigan, Danny, Zdenda, Jesse H., Tetřev, StvN

Adam SoStrangeForNormalLife 3 body    
Blonďák Gora 0 bodů    
Gilbert Gerty2 17 bodů    
Karkulka a Vlk VSL 10 bodů    
Nevšední inzerát sepotvkorunachstromu 2 body    
Pozdě! Jesse H. 0 bodů    
Rozpad SDČ v Orlickém Záhoří Prosecký 6 bodů    
Uprchlíci Satan_prózy 0 bodů    
Zpackaná kovbojka Antoncek 2 body  


13 názorů

Antoncek
30. 11. 2015
Dát tip

Dík, Danny!

Budeš se asi divit, ale mi to došlo poměrně rychle. Asi půl hoďky po tom, co jsem toto napsal. Je to v jiných komentech. A v tom kalupu jsem pochopil i leccos jiného, divil by ses....ne? Tak nic.

No, já se také divím, že se vůbec nedivíš....

(smajlíci se mi nezobrazují a stejně mi připadají moc vlezdoprdelecké)


Danny
30. 11. 2015
Dát tip
Antoncek: hlasuje se tak, že v dané "hlasovací" události (dejme tomu "Povídka měsíce - říjen 2015 - hlasování") napíšeš vážnou ("žlutou") kritiku. Když se podíváš na hlasování minulý měsíc (klik sem) tak ti to určitě dojde.

Antoncek
30. 11. 2015
Dát tip

Tý jo! Motivace?

Zatím jen projevím sympatie s tím, že si, ech, s tím (jak neobratná vazba!!) dáváte práci. Jak se hlasuje? Stačí tip?


..gratulace vítězům..gertymu obzvlášť:)


K3
26. 11. 2015
Dát tip

gratuluju vítězům.


Gerty2
26. 11. 2015
Dát tip

Díky moc všem za čas, který jste věnovali čtení a hodnocení povídky. Těší mě, že tak netradiční téma tolik zaujalo a doufám, že se mi časem povede vás potěšit i nějakým dalším kouskem. Také ale musím říct, že i konkurenční díla byla slušná a rád jsem si je přečetl.


Janina6
26. 11. 2015
Dát tip

Jsem ráda, že jsi, Gerty, zpátky. Dobrých povídek je tu poslední dobou pomálu.


Jesse H.
26. 11. 2015
Dát tip

Také gratuluji, samozřejmě hlavně Gertymu :-)

Hlasujících bylo vážně málo, asi by to chtělo nějakou osvětu nebo reklamu.


Prosecký
26. 11. 2015
Dát tip

Gratuluji Gerty2. Bylo to jasné od počátku. S klidným svědomím se můžeš povýšit na Gerty1.

Smutné je, že hlasujících je mnohem méně než soutěžících.


Tetřev
26. 11. 2015
Dát tip

Gratuluji!


Gora
26. 11. 2015
Dát tip

Gerty, gratulace veliká: myslím, že to bylo jasné, kdo vyhraje...tak skvělá povídka se tu nevidí každý den...


Cheth
25. 11. 2015
Dát tip

Gratuluji vítězi, autorovi Gilberta se podařilo mě přesvědčit, že mít doma obřího pavouka by vlastně bylo hrozně fajn, a to před nimi normálně prchám :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru