Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blog Mylníky

18. 02. 2016
3
12
805
Autor
reptile

Kdyby někoho zajímaly moje nové výplody trochu jiného typu, tady máte můj blog:

http://mylniky.blogspot.cz


12 názorů

careful
04. 03. 2016
Dát tip

..jo, ale abych ti nekřivdila, tak jsem si poslechla i trochui tý tvý hudby a když přimhouřím oko, tak by se něco z toho dalo použít jako složka kompozice nějaké metalovo/ambientní hudby... mám celkem ráda různé takové ufo zvuky, jaké občas používají třeba khors... takže jako pozadfí, součást kompozice k něčemu by to za mě možná ušlo...jen do toho netahej žádné sexy... nebo někde stáhni z netu foto někoho použitelného a vydávaj ho za sebe...


careful
04. 03. 2016
Dát tip

To víš, někdo tu má jako pohlaví uvedeno třeba to, jiný nic...někdo je prý muž, jiný si věří, že je žena, ale já bych tu ještě zavedla možnot znějící třeba fuj, nebo ble...což by perfektně odpovídalo realitě a vystihovalo situaci, kdy někdo narazí na foto zjeva a měl by si představit jeho pohlaví...obyčejně ho napadne asi právě něco jako fuj/ble, toho bych se nedotkla ani za milion... raději smrt! Ono to je skoro jedno, jestli to nazveme ten ta nebo to, když je to stejně děsně hnusný... samozřejmě, že tu kolonku fuj/ble by si tu mělo zaškrtnout víc případů a ve vlastním zájmu se o něčem jako je sex a přidružená témata raději nezmiňovat, protože, když si tyhle věci pak někdo citlivější nátury nějak spojí s nima, tak se může objevit žaludeční nevolnost, ztráta libida, nebo získaná trvalá asexualita... jinak myslím že chápu, že si tak rád čteš o náruživých ženách a nejspíš si je rád představuješ, protože jsi jeden z těch, co by už od pohledu udělali nehybné žehlící prkno i z pornohvězdy... k dokonalosti ti chybí už jen nadváha...fakt je naprosto  jedno zda jsi ten, ta nebo to.... snad to ani NIKDO netouží vědět...


reptile
24. 02. 2016
Dát tip

Tak koukám, že se nám tady pěkně rozjíždí pěkný trans-vlákno :-)


Neboj sa, my nikomu neřikneme, že si robka!


:) juknu na tě reptile, kluku ušatej :) )))) .. tedy plešatej


Slečna má zjevně problémy s identitou... To my, voči, to máme pořešené šalamounsky.


reptile
18. 02. 2016
Dát tip

Teď zase "hodná"??? Sakra, já si snad půjdu na záchod stáhnout kalhoty a podívat se, co mám mezi nohama... Tohle už začíná být na pováženou! :-)


reptile
18. 02. 2016
Dát tip

Díky :-) Nevím, kolik chlapa ve mně ještě je, ale ten ženský rod jsem si snad nezasloužil ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru