Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sluneční sedmitečný den

02. 04. 2016
8
8
476

jednou už se neprobudím....

a já na sestřičku nešťastně: mně se přetrh náramek.. a ona se tak usmála, ...takový ten úsměv, který říká, to nevadí, já vám podepíšu jiný... a pyšně jsem kráčela ze sesterny chodbou a za rohem jsem se málem střetla z paní uklízečkou, ukázala jsem jí svůj náramek a ona se začla tak strašně smát s tím, jestli jsem už uklikila po snídani :D

o víkendu je tu čas pojem velice nepřesný a utíká strašně pomalu.. byla za mnou mamka se sestrou, tak jsme se byly projít po areálu... ještě, že je tak velikej... já tu mouchu s mikrokamerou nemam ráda, zas nam vlítla do pokoje, ...mít tak plácačku, tak je po ní...

mám své náramky, kdysi jsem o nich napsala básničku... začínala slovy: jsou zadarmo, přesto platíme často cenu nejvyšší... několikrát se k té básničce vracím, a pořád nevím, jestli bylo v pořádku se nad tím tématem pozastavit... mno, 4 hospitalizace za 2 roky, mnoho atak a relapsů kdy se jeden přelil v druhý ... jednou jsem se nudila, tak jsem počítala jizvy na rukou, bylo jich 67 a některé z nich už nejsou vidět...takže jich bylo mnohem víc.... tolikrát jsem se neovládala, tolikrát jsem se bála a tolikrát jsem to udělala v domění, že až se probudím, tak už mi nebude bolet duše ........


8 názorů

4U
02. 04. 2016
Dát tip

přeji probouzení do samých slunečných sedmitečkových dní..plných štěstí..bez čárových kódů na zápěstí :-) 


Snad jen ....odvahu.   /T


Petr.II
02. 04. 2016
Dát tip

jo, ... *


Lnice
02. 04. 2016
Dát tip

Panenko, drž se.-) vážně nejsi sama, já bych třeba napočítala více jak 67 věcí , kterých se  strašlivě bojím...  na světě je i přesto moc hezky.-)** posílám ti pozdravy z Brna od jedné ukřičené rodinky.-)


Kočkodan
02. 04. 2016
Dát tip
Počítání oveček v noci je proti počítání jizev ve dne už vlastně skoro zábava... Přeji ti, ať jako sluníčko sedmitečné vylétneš domů co nejdříve.

MKbaby
02. 04. 2016
Dát tip

Nejsi sama... Na světě je přes všechny průsery a množství blbů hezky :-)


Gora
02. 04. 2016
Dát tip

Panenko, nejsi v tom sama: každý se něčeho bojí...opatruj se.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru