Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamila, která mě tutově jednou zabije

02. 06. 2016
10
24
1811
Autor
agáta5

vyštrachala jsem jednu starou věc - inspirovala mě pohádka od Bixleje hihi ... tedy on ji má skvělou

Kamila se vzbudila  celá polámaná, včerejšek nebyl zrovna její nejlepší den.  Karel zase nadával, že je moc akční a že prý půjde brzy před královnu za ty svoje rejdy.  Je naštvaná, protože to myslela dobře, ale Karel je nejchytřejší, ten ví všechno nejlíp. Prej, že si koledujeme, když provokujeme. Copak já provokuju? Blbec chytrej! Otočila se na bok. Dneska na to kašlu. 
Karel se na ni díval ze strany, nechtěl, aby ho viděla. Holka jedna pitomá, obroditelka! Tolik se snažil, aby žili v míru a teď tohle. Hezká ale je, to je fakt, musel uznat. Dneska sice vypadá jako přejetá vlakem, ale krásy jí to neubírá. Musí ji donutit, aby toho nechala, jinak na něho nic nezbude. Musel se smát, když si uvědomil, jakej byl za mlada plašan on.


*   
Růžena si masírovala místo za krkem a potichu nadávala. Nad vchodem do domu se začaly rojit vosy a jedna ji píchla do zad. Mrcha jedna proradná. Pálilo to jako čert. Dneska si na ně posvítí, rozhodla se.
Připravila žebřík, se sprejem vylezla na střechu a zkontrolovala únikovou cestu. Musí být připravena! Ty mrchy jí to nedarujou.  Vší silou stříkala do míst, kde měly tutově svoji skrýš. Pak hbitě seběhla po žebříku a práskla za sebou dveřma.

 

*
Probudil ji dým a smrad. Co to je? Karel ji tahal za nohu. Omámeně ho následovala. Počkej, to si vypiješ, Růženo!!! Svalila se do nový postele,  Karel ji přikryl a odletěl dohlídnout na ostatní. Kavalír opelichanej… v noci se tajně vyplížila z úlu. Nepotřebuje žádný mravokárný řeči, je dospělá.

 
*
Růžena se tiše přikradla do chodby a vykoukla z okna.  Nic neviděla. Žádný pohyb. Uchechtla se. Na mě si nepřijdete, drobečci.  Vklouzla do bot. Já snad mám v botě střepy, blesklo jí hlavou. Pak se svalila na zem. Tři po sobě jdoucí žihadla jí vyrazila dech.  Rychle vyzula botu a sledovala, jak noha roste do obřích rozměrů.

 
*
Kamila se odplížila vyřízená, ale v totální eufórii. Babizno jedna, tady to máš!  Se mnou si zahrávat nebudeš!   


24 názorů

kuča
14. 06. 2016
Dát tip

Chápu, tedy vítězím. Aspoň zatím...


agáta5
14. 06. 2016
Dát tip

:))) já taky vítězím!!! zatím :)))


Kolobajda
14. 06. 2016
Dát tip

Vosy a sršni  na chatě jsou mí úhlavní nepřátelé. A naopak. Řeknu vám, že zatím stále vítězím. Zatím...    /***

(Jo - a já jsem to pochopil!)


agáta5
07. 06. 2016
Dát tip

jj, nemilé :))) čudlo, kolobajdo, dikes za kukýno


Kolobajda
07. 06. 2016
Dát tip

Ať Růženě, nebo Kamile  píchnutí vosou je nemilé....    : -))  /**


Čudla
03. 06. 2016
Dát tip

/*


agáta5
03. 06. 2016
Dát tip

kučo, čudlo díky za kukes :)  


Čudla
02. 06. 2016
Dát tip

/*


kuča
02. 06. 2016
Dát tip

Fajn nápad. *


MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

Jak jinak bychom se ti měli zdát, když nás máš tak ráda? :-D


agáta5
02. 06. 2016
Dát tip

hihi... vy se mi nějak hezky zdáte :)))))))))))))))))))


gabi
02. 06. 2016
Dát tip

ahaaaaa! :) *


MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

Kamarád jim zase těsně u vchodu roztočil strunovou sekačku :-)


MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

Já jsem kdysi likvidoval sršně, měli hnízdo v ploché střeše naší chaty. Strčil jsem jim do vchodu hadici od raidu a vystříkal tam půlku pixly. Děti byly tehdy ještě velmi malé a tak když se celá chata rozvibrovala, popadl jsem je a zdrhli jsme do Prahy. Ale pak byl klid :-)


agáta5
02. 06. 2016
Dát tip

jj, musela jsi bejt krásná... doufám, že sis udělala selfíčko pro nejbližší přátele ... pošlu ti mejl :))))))


agáta5
02. 06. 2016
Dát tip

snad nezabiješ Kamilo!!!   Růžena by se jich ráda zbavila, už tam nahoře zase vylítávaj, smradi!


agáta5
02. 06. 2016
Dát tip

no já si zase představovala, jak tam na mě spřádaj msty za ten sprej:))))


aha... no já jsem si představoval, že to popisuje vnitřní vztahy ve včelíně :o)


agáta5
02. 06. 2016
Dát tip

žádný sci-fi ... to se mi vážně stalo - já jsem ta Růžena!!!  Botu jsem neobula asi týden a musela vyhledat lékaře... fňuk!

 

 


MKbaby
02. 06. 2016
Dát tip

He he :-D


dobrý sci-fi :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru