Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roman pro ženy

15. 06. 2016
11
22
742
Autor
MKbaby

Původně to měla být oslavná óda, ale ta mi bůhvíproč nejde :-)

Rozmysli si dobře, dívko, románek,
pokud je tvým vyvoleným Románek.
K ženám někdy milý, někdy zdvořilý,
avšak jen k těm, co z něj modlu stvořily
(pokud vůbec nějaká z něj modlu tvoří,
on se totiž ženám dosti divně dvoří...).

V jádru dobrý chlapec, avšak v srdci led,
chválí jen sám sebe, kolem plive jed,
má sám sebe za skvělého básníka,
však realita, ta mu dosti uniká,
nerozliší kvantitu a kvalitu,
jednou kálí tam a jednou kálí tu.

Přec ho mám rád, neb je to tvor boží,
sám se chválí jako dobré zboží,
sám si ovšem dělá špatnou reklamu,
mnohá paní dávno od plic řekla mu,
že nebaví ji jeho vilné slinty,
zvláště když má v sobě chlastu pinty...


22 názorů

kuča
15. 06. 2016
Dát tip

Epos. Epochální! *


Čudla
15. 06. 2016
Dát tip

Ano /*


8hanka
15. 06. 2016
Dát tip

Bejbyho chvalim furt, mam nanho slabost:)

Ak chodí do zapľuvanej putyky, čomu neverím, tak privriem uňho oko:) Moje oko:)


8hanka: to si tedy MK moc nepochválila :o)


8hanka
15. 06. 2016
Dát tip

asi neprichadzam  o "veľa", ked  citam len avizovane diela, dielnu obchadzam, podobne ako krcmu stvrtej cenovej, tam sa  na cloveka ci chce ci nechce nalepi smrad, pachut, hulvatske prejavy...


Diana
15. 06. 2016
Dát tip

Já jsem přesvědčená, že není "normální". Mne také napadá a já přitom velmi pečlivě na nic nereaguji. My se tady máme docela rádi, užíváme si toho přátelství, legrace a kolikrát nám to zlepší náladu, pokaženou pracovními problémy. A co má on? Já bych ho nechala být! Buďme raději vděčni za to, že my se dokážeme domluvit, spřátelit, mít rádi, být tolerantní.... Já vím, jsem tu za naivku - ale co se mnou naděláš...

 


MKbaby
15. 06. 2016
Dát tip
Víš, Diano, mně svým způsobem taky. Proč ale pořád dokola píše ty ubohosti plné koncentrované zášti a nenávisti? Vždyť není dne, kdy by se o někoho neotřel, někoho nenapadl. Jaké porce zavilé nenávisti uštědřuje třeba Goře nebo gabi, to je až neuvěřitelné... Nabídli jsme mu klid zbraní a neútočení. On pokračoval dál. Jeho ubohý mozeček prostě nestráví informaci, že když není akce, není ani reakce... On to bude zřejmě velmi nemocný člověk, nešťastný už jen proto, že musí žít sám se sebou... Ať nechá na pokoji ostatní a ostatní se vykašlou na něj. Dokud bude hnusnej na ostatní, musí počítat s tím, že ti si to nenechají líbit, dokud se bude chovat jako prase, budou se k němu ostatní chovat jako k praseti.

Diana
15. 06. 2016
Dát tip

mně je ho líto...


MKbaby
15. 06. 2016
Dát tip

Jak psala agáta... aspoň je veselo :-) Díky za kuk :-)


IQ nick
15. 06. 2016
Dát tip

b:-)


Gora
15. 06. 2016
Dát tip

:-))) dvojitá radost....vlastně trojka...


Kolobajda
15. 06. 2016
Dát tip

Ten Roman ze dvou částí složený  ... je přec vrchol slasti pro ženy!   ° -))  /**


Marcela.K.
15. 06. 2016
Dát tip

chybí ti tam koudokolakoukolem...s tím si taky nezačni

tenhle roman má dvě části - proto je tak legrační  ;-)


Kočkodan
15. 06. 2016
Dát tip
Skutecnost být u zen modla, ta uz mnoha muzum bodla, vsak nekdy paní provést hodlá nakopnutí stylem bodla.

Myslím, že i bohyně Kálí na to kálí,

jak se slovo po jazyku pěkně válí.   /T

Oči se mi slzami zalily, tolik dobra nečekal asi nikdo z nás. :-)))))))

Kdybych se snažila přidala bych i nudli.


agáta5
15. 06. 2016
Dát tip

tadyta cesta nevede nikam :)))))  ale zas je tu veselo


obávám se, že tudy cesta nevede.


MKbaby
15. 06. 2016
Dát tip

Ale nebude... nebo bude, ale to je stejně každý den :-)


agáta5
15. 06. 2016
Dát tip

:))))))jejky, to bude v áleji ... co to melu...dílně zas nablito :))))))


MKbaby
15. 06. 2016
Dát tip

Děkuji Ti :-)


Gora
15. 06. 2016
Dát tip

Tak tvé dílko rozebereme z té positivní stránky: v jádru dobrý chlapec je velmi nadějné, a k ženám milý a zdvořilý...kouzelné,MKbaby....../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru