Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ESC #3: USBimbas

Výběr: careful
29. 06. 2016
18
18
1757
Autor
Rimmer

ESC #5: USBimbas

 

„Takže vy chcete dva tisíce USB flash disků ve tvaru… penisu,“ opakoval jsem do mobilu opatrně a v koutku duše stále doufal, že jsem se přeslechl.

„Ano. Našemu šéfovi to připadá vtipné.“

Kolik je vašemu šéfovi? Dvanáct?

„Věří, že si nás díky tomu lidé zapamatují.“

„No…“ promnul jsem si spánky, „to je možné. A co že to děláte? Provozujete porno server? Prodáváte viagru? On-line seznamka? Muzeum sexu? Rychlorande?“

„Jsme čistírna.“

„Chm.“ Je tady nějaká souvislost, na kterou nemůžu kápnout. „Jo… počkejte, jasně!“ svitlo mi. „Vy jste ti… Šourek a syn!“

„Ne. Říha.“

20 vteřin jsem čekal na pointu a pak jsem zavěsil.

 

Zatahal jsem Pixela za dred. Polekal se, škubl sebou, vytrhl kabel od sluchátek a na celý kancl začala vyhrávat znělka Hry o trůny.

„Prosím tě, umíš i 3D objekty?“ zajímal jsem se.

Pixel se zatvářil, jako že jsem ho skoro urazil. „Pff. Co bys řek’? Mě Photoshopem kojili, kámo. Dívej.“ Zvednul levou ruku: „Kapátko.“ Zvednul pravou: „Kouzelná hůlka. A v kalhotách…“ chytil se za rozkrok, „…magnetický laso! Jíhhááá!“ několikrát zatočil smyčkou ve vzduchu a předstíral, že s ním ulovil naši účetní.

„Tak to se ti teď bude hodit. Potřebuju vymodelovat 3D návrh penisový flešky,“ upřesnil jsem misi.

„To skoulíš v Malování, ne?“ odsekl už po třísetčtyřicátésedmé a zase si nasadil sluchátka.

Můj malovací pohár přetekl. Zkoušel jsem počítat do deseti, ale nedostal jsem se dál než do tří a vybuchl na celý openspace: „Neskoulím, do hajzlu!“ strhl jsem mu z uší sluchátka a zahodil je do akvária. „Viděls vůbec někdy Malování, ty vole?!“ procedil jsem vytočeně skrz zuby a začal mu ho pouštět, abych mu ukázal, že tam stěží narýsuje úsečku.

„Já ale nevim zpaměti, jak vypadá penis,“ vykrucoval se teď už trochu vyděšeně Pixel.

„Co co?“ Sylva zaslechla slovo penis a vykoukla zpoza recepce jako ovulující surikata.

„Šmarjá. Vždyť… s penisem se… potkáváš několikrát denně, ne?“ vrtěl jsem nechápavě hlavou.

To už vykoukl z kanclu i šéf. Zavalitý padesátník, kterému život nadělil všechno krom vlasů a společenského taktu. „Mluvíte o mně?“

„Bavíme se o penisech,“ informovala Sylva.

„No dobře, potkávám,“ uznal Pixel. „Ale to je z takový… blbý perspektivy. Chápeš.“

„Tak si ho vygooglete, ne?“ navrhl šéf podezřele zkušeně.

„To těžko,“ oponoval Pixel. „Máme blokovanej explicitní obsah.“ A aby nám to dokázal, napsal do Googlu kunda.

Vašem vyhledávacímu dotazu (kunda) neodpovídají žádné obrázky.

Půl minuty jsme se na to dívali.

„Ty vole, to je smutnej svět,“ posteskl si Pixel po chvilce.

„To je divný,“ podrbal se šéf zmateně na týle. „U mě v kanclu to normálně…“ zarazil se, „teda… chci říct… no, tak to jsme nahraný. Kruciš.“

 

Posadil jsem se rezignovaně zpátky do židle. A civěl nepřítomně na svoji plochu. A na svůj život.

Dělám ekaunta v oddělení, které zajišťuje reklamní předměty.

Moje máma je porodní asistentka. Můj brácha je hasič. Když mají dobrý den, přivedou na svět trojčata nebo vystříhají chlapa ze zmuchlané felicie. Když mám dobrý den já, stane se z vaší flešky penis.

Někdy zakloním hlavu a třeba 20× za sebou mačkám klávesu Esc a představuju si, jak se odklápí strop. Beton se drolí, zářivky pukají. V rozšklebenině se objevuje modré nebe. Moje kancelářská židle se začne freneticky třást, z koleček vyšlehnou plameny a katapultují mě do oblak. Pryč od všech línejch grafiků, e-mailových notifikací, aktualizací Javy a pinďourovejch flešek.

 

Ze snění mě vytrhl úder záchodových dveří o zeď. Z toalety vyběhl šéf s polodopnutým poklopcem, míří směrem ke mně a mává nad hlavou rozjařeně iPhonem: „Vy mě nemít, šulíni, tak nevím!“

Esc, Esc, Esc, Esc, Esc, Esc, Esc… Esc!

 

 

 

www.iwrite.cz


18 názorů

reka
13. 07. 2016
Dát tip

Vtipne, dobre vypointovane. Precetl jsem i par dalsich dilu na tom ESC, nebylo to spatny, ale prislo mi to jako kopie americkyho Kanclu. Tenhle dil byl nejlepsi.


WiruZ
12. 07. 2016
Dát tip

Zdenda + careful: tak hlavne to "i write" je dokaz na jeho stranky ne?


StvN
04. 07. 2016
Dát tip

Fajn. Pobavilo. Jak jinak :) 


Danny
03. 07. 2016
Dát tip
docela vTipné.

Prosecký
01. 07. 2016
Dát tip

Svižné, neotřelé, má to stavbu i pointu. Tip zcela určitě. kdybych mohl, dám i dva. 


sidonia
30. 06. 2016
Dát tip

no já ti nevim

psávals líp


Lakrov
30. 06. 2016
Dát tip

Z obav, které mě provázely po přečtení názvu a první věty,  se vyklubala radost nad celkem vtipnou povídkou.  Tip.  


careful
29. 06. 2016
Dát tip

zdenda: autor to má patrně jako děsně kůl značku...když si pročteš pár jeho věcí a podíváš na foto na profilu, tak ti dojde, že je to takový ten frikulín, co píše pořád vlastně jen o sobě...teda takové věci, co budou patrně inspirované jeho skutečným všedním životem, jen přibarvené...aspoň já jsem na nic moc jiného než na dílka v podobném stylu (i když tohle je imho z jeho lepšího soudku ) ještě nenarazila... mně to žíly až tak nerve ... rozhodně mě jeho práce obsahem ještě nikdy nevytočila ...myslím, že o něco podobného se snaží jistý AlanNoak a z toho mi posledně málem praskla žilka... obsah tohoto díla není hluboký, ale je aspoň aktuální a řada dnešních zbytečných fríkulínu se v tom navíc najde...líbí se mi, že si umí udělat legraci i z vlastní postavy a banda nesmysl chovajících se magorů nejsou jen ti ostatní (i když nevím, zda je to záměr, ale vyznívá mi to jako sebereflexe),.. za to plus a autorovi doporučuji u toho zůstat...


Rimmer
29. 06. 2016
Dát tip

Klíďo :)


Honzyk
29. 06. 2016
Dát tip

..:P**))


Delahaye
29. 06. 2016
Dát tip

:-)

T.

 


Marcela.K.
29. 06. 2016
Dát tip

Je načase vyměnit šéfa ...a nebo si začít šéfovat sám ;-)

Dobře napsaný - člověk to "musí" dočíst ;-)


..dobrý..................:-)))..............*/**


careful
29. 06. 2016
Dát tip

Ale aby bylo jasno, tak opravdu zajímavá  a povedená mi od tebe přišla jen taková ta básnička...jinak je to na !místní poměry! relativně dobrý spíš jen kvůli tomu, že je tu většina věcí dost mizerná a občas se ti povede i nějaký vtip (tak jeden ze tří, zbylé balancují na hraně trapnosti)... a ti, co už tu psát relativně umí, většinou nemají moc smyslu pro humor, nebo je to smysl pro humor posunutý trochu jinam.


careful
29. 06. 2016
Dát tip

No, penis a kunda je trochu rozdíl, ne? Kunda není protipól penisu, ale čůráka.

Aneb smutný život někoho, kdo dělá hovno jako já, ale říká tomu zaměstnání a je za to placený. Fakt tě lituju, vole!

Ale jinak si to tip určitě zaslouží.


agáta5
29. 06. 2016
Dát tip

JEŽKOVY VOČI!!  To je naprosto suprový... já když vidím ty naše ajťáky, tak bych ti i věřila :))))))

nechceš nominovat do soutěže?

dobře napsaný, vtipný hlášky, skvělej závěr! 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru