Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příchod bůžka

07. 07. 2016
6
14
859
Autor
Kolobajda

Věnováno Movsarovi

básnickému skorogéniu a mentorovi, kterému bohužel nic neříká pojem absolutní rým. Tím vlastně odmítá a popírá tvorbu Karla Plíhala, Slávka Janouška, Pauly Nancy Millstone a jiných. Ale hlavně pro mně dosud nedoceněný odkaz "Nejsvětější trojice": Svěrák, Smoljak, Cimrman. A tím vlastně předvádí všem, že mu schází jakákoliv špetka smyslu pro humor. Vlastně znám ještě jednoho nechápajícího. Jmenuje se Václav Klaus.

Mona Lisa

Už vím,

kdo obdařil úsměvem záhadným

Mona Lisu.

Dostala totiž zbrusu novou

meta lízu

 

Z Miami

Původem z Miami

svůdná Mája mi

nedala

 

Příchod bůžka

Ze svého klecového lůžka

vzhlíží a čeká příchod bůžka

malá služka Sára.

Hluboce a oddaně

miluje boha Movsara.


14 názorů

MKbaby
09. 07. 2016
Dát tip

he he :-)


agáta5
08. 07. 2016
Dát tip

:)


okoloidúci
07. 07. 2016
Dát tip

Movsar zdá sa patrí medzi filozofov humanity, ktorí prekypujú humánnosťou k ľudstvu ako celku, no neznesú sa so žiadnym konkrétnym človekom.


Kočkodan
07. 07. 2016
Dát tip
Za omyl Pavla trochu kárám, dívka se nejmenuje Sára, jež vzhlíží hluboce a oddaně, řeč má být správně o Daně.

Kolobajda
07. 07. 2016
Dát tip

Díky všem za příspěvky a za pochopení. Někdo nepochopil nic (a ani nepochopí), ale i jemu díky. Za provedený (a povedený) zájem. Jenom mi hlava nebere, že takový filosof lidskosti a humanity (a zvěřomilec) schvaluje záchodový slovník a zvláštní druh "úcty k ženám" jednomu (všakmyvímekomu) a ještě mu dává tipy.

A spojnice mězi mnou a Plíhalem?  Divil by ses... měli jsme jednou sezení u Pepy Streichla (ještě když nebožtík žil) a Karlík se mým výtvorům srdečně smál. Např:  "Všichni psi   //   z naší vsi  //   podlehli podzimní skepsi" . Četl jsi vůbec některé jeho básničky? I ty morbidní?  


To se chudák Sára dočká pěkného nadělení,

než jí dotyčný vše objasní bude už posvícení.    /T

Může být vlastně posvícení?

Tam se jedí masové pochoutky.

Vždyť dostalo se nám osvícení,

pást půjdeme se na louky.  :-)))


agáta5
07. 07. 2016
Dát tip

:))))


okoloidúci
07. 07. 2016
Dát tip

Movsare, neverím, že si čítal Adorna. to by sa na teba muselo aspoň čo-to z jeho humanity nalepiť.


agáta5
07. 07. 2016
Dát tip

movsare, to není blbost, to je fakt, ale jak koukám, ironie je ti vzdálenější než cokoliv jiného ...  lidská já jsem víc než tys někdy byl i s adornem dohromady


Movsar
07. 07. 2016
Dát tip

ty jsi od něj něco četla? jinak bys asi těžko mohla napsat takovou blbost. je to především filosof lidskosti, humanity, proč by tady tedy, resp. jeho slovník, neměl být?


agáta5
07. 07. 2016
Dát tip

a zase je dobrý, že tu adorno není :)))


Movsar
07. 07. 2016
Dát tip

to klecové lůžko je velmi lyrický prvek. ve tvé tvorbě nesmí chybět. tu jatka, tu klecové lůžko. adorno by poznamenal, že se z tvých vět "kouří jako z plynových komor". kde prosím hledat spojnici mězi tebou a plíhalem?  


Čudla
07. 07. 2016
Dát tip

Vtipné. /*


agáta5
07. 07. 2016
Dát tip

:)))) skvělá parodie na parodie :))))  .. a pšouky velmistra, co ho pýcha schvátila tak, že už jen blekoce :))))

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru