Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybych byl Evženie

27. 07. 2016
8
14
737
Autor
Kolobajda

Vloženo dodatečně pro ty, kteří si myslí, že tento počin je expresivní výpad: Celé je to nadsázka - nic jiného...

Evženie v poslední kritice k mému dílu „Proměna 2“ napsala:   „Tvá nová cesta se podle mne moc neliší od té původní. Stále tě poznávám...“    A toto je moje reakce. Cítíte ten posun - tu Proměnu 3?                             (Maruška jistě promine…)

 

 

Kdybych byl Evženie

Kdybych byl jak Evženie

psal bych jenom symfonie

neodhalen, nepoznán.

Psal bych jako Beethoven

křížky, béčka, Amoll, céčka

…………………

teď nevím jak z toho ven…

Já - Collombo Psí Dečka

alias MKbaby, Kočkodán

 


14 názorů

Lnice
29. 07. 2016
Dát tip

.-)


Kočkodan
29. 07. 2016
Dát tip
I kdyz jsem az úplne poslední, nával zurivosti se kupodivu nedostavil.

MKbaby
27. 07. 2016
Dát tip

Jů, já jsem v básni, hurá :-P Ať žijí neumětelové! :-)


agáta5
27. 07. 2016
Dát tip

:))) jo!


Kolobajda
27. 07. 2016
Dát tip

Děkuji vám, děvušky moje!!!! Podle prvních reakcí jsem trochu váhal, zda jsem něco nepřepísk, dokonce jsem měl tendenci to celé smazat. Ale od té zkázy mě odradila reakce Čudly.   : -))**   A proto: ať žijeme my - neumětelové!! Případně Apropó LIS !!!  Akropolis adieu!!!


............:-)))))))))....jeden tip pro Evženii........*/** + */**


To spíš uvidíš přistát  Marťany

 u toho vašeho pralesa,

než bych jednu notu k druhé

přiložila já, jak dříví u lesa.  :-)))) /T

 


Ě. .trochu zmatené pro mě,ale jinak: dobry.. .:(:)

*


Čudla
27. 07. 2016
Dát tip

Hahaha../*


ysslandia
27. 07. 2016
Dát tip

Prepáč.Nepochopili sme sa. Smerovalo to k tomu, že "mne " to nemalo čo dať. 


Kolobajda
27. 07. 2016
Dát tip

Ale, ale - ysslandia: Sorry, ale nejsi v obraze. My se s Evženií známe osobně. A víme, co si můžeme dovolit. Vyměnili jsme si vydané knihy. To není narážka na to, že by se mně tem komet dotkl. Ani náhodou. Dalo by se říct, že špičkujeme na stejné vlně... chápeš?   ; -))


ysslandia
27. 07. 2016
Dát tip

ale no.Veď Evženia má určite aj súkromnú poštu.


agáta5
27. 07. 2016
Dát tip

:))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru