Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Interview s Mistrem světa

25. 08. 2016
15
15
1463

V některých společenstvích si k rozhovoru s takovouto osobností musíte i kleknout

"Dobrý den, Mistře. Můžete nám, prosím, říci něco bližšího k vaší disciplíně?"

"Ano, jistě, jedná se o skok z místa, ale pak také o skok daleký kombinovaný se skokem vysokým."

"To je pozoruhodné, Mistře. A můžete nám říci, jak často trénujete?"

"Trénuji denně na stejné trati, stále pod dohledem svého staršího trenéra (nyní je pro kloubové onemocnění v důchodu)."

"Po nynějších úžasných výsledcích plánujete ještě překonat svůj stávající rekord?"

"Ovšem, každý má přece své mety, kterých chce dosáhnout!"

"A jaká je ta vaše?"

"Řeknu vám to jednoduše:

" Rozeběh začne již cestou do schodů......v kuchyni naberu rychlost do zatáčky.....

a v obýváku se zatočím prudce doleva a pak přijde odraz.....

a při dopadu na paničku se odrazím ještě jednou......přeletím akvárium .......

a dopadnu zřejmě do paniččiny sbírky žab......

a pak dostanu na prdel........"

"Děkujeme a hodně štěstí, Mistře."

"Také děkuji."

 

Toho malého, veselého pejska prostě musíte mít rádi, jako by to byl opravdový Mistr světa.  Je to ještě štěně!!!!!!


15 názorů

Jsem ráda, že se ti to líbilo. :-)


Jarrda
16. 12. 2016
Dát tip

Dzravím.

To je pěkný nápad. Nesložité, poutavé a milé čtení.


Já mu to viřídím, co se do něj vejde. Je to hrozný mazlík a je všemi v rodině milován.


Děkujeme oba.


Děkuji všem milovníkům psů i paniček. Hezký den.

Mistr světa Bilbo odešel s trenérem Rockym na zahradu. Shoda jmen je náhodná.

Nyní budou trénovat řev na kolemjdoucí. :-)))


okoloidúci
26. 08. 2016
Dát tip

:)) osobitne ma zaujal skok na paničku :)


my tomu říkáme psí amok.....a ona je to disciplína...:-)))))....ještě že nemáme akvárko.....určitě by i plaval......odstartovala jsi krásné ráno.......*/***


jako malé dítě jsem si při podobných rozhovorech s babiččiným bernardýnem často i lehal...nedobrovolně...:o)


agáta5
26. 08. 2016
Dát tip

hihihi


Čudla
26. 08. 2016
Dát tip

Ale jinak s ním je sranda,ne? /*


Kočkodan
25. 08. 2016
Dát tip
Kdybych na tebe dopadl já, tak se určitě znovu neodrazím a nepoletím dál. Jako milovníkovi (i psů) a navíc známému onoho čtyřnožce se mi rozhovor obzvlášť líbil.

Gora
25. 08. 2016
Dát tip

Evži, takový mistr světa amoleta leží vedle mne, ale už tříletý...Hezké.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru